Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yes man = paha loppu :(
Ei mulle vaa, Mulle tuli hyvä loppu. New vegas kukoisti, ihmiset oli iloisia, tein kyllä melkein kaikki side questit hyvin, ja jätin hooverin damin ehjäksi.
Jaajaa. Mulla se Yes man päivitti persoonallisuuttan ja rupes pitämää kovalla kädellä kuria niillä mk2 roboilla. Ymmärsinköhä sit väärin
Mites se powerarmor reeni? Hain ne palikat Vaulteista, mutta protherhuudin jätkät vaan sanoo, että tuu myöhemmin. Seisoin 2 päivää siellä eilä mtn. Mitä pitää tehdä ennen sitä?
Ps3, on kyllä perin buginen joten voi johtua siitäkin. Vein palikat, juttelin Elderille ja Hardinille. Molemmat sano että tuus myöhemmin... Se ja sama, läpi meni ilman poverarmoria. Se partalegioonalainen kyllä pisti hanttiin kovasti.
Aika nihkeesti saa tässä skillpointsei, speechiä oon hivuttanu jo 80 asti, muttei auta lopussa. Tallensin onneks pelin ennenku päätin mitä teen Mr. Houselle, joten kyllä tämä tästä. 30h peliaikaa, enkä oo vielä nähny yhtään supermutanttia. Loistava peli, ei voi muuta sanoa...
Ne avaimet on sielä portaiden alla, talon takana.