MULTI Fallout New Vegas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yes man = paha loppu :(

Ei mulle vaa, Mulle tuli hyvä loppu. New vegas kukoisti, ihmiset oli iloisia, tein kyllä melkein kaikki side questit hyvin, ja jätin hooverin damin ehjäksi
Pelasitko itte hyvällä, netraalilla vai pahalla tyypillä?

Ei mulle vaa, Mulle tuli hyvä loppu. New vegas kukoisti, ihmiset oli iloisia, tein kyllä melkein kaikki side questit hyvin, ja jätin hooverin damin ehjäksi.

Jaajaa. Mulla se Yes man päivitti persoonallisuuttan ja rupes pitämää kovalla kädellä kuria niillä mk2 roboilla. Ymmärsinköhä sit väärin

e. Tosiaan. En itte ainakaa löytäny mistä näkee sen oman persoonallisuutesa. Ei tainnu olla samalla lailla esillä ku kolmosessa?

Jaajaa. Mulla se Yes man päivitti persoonallisuuttan ja rupes pitämää kovalla kädellä kuria niillä mk2 roboilla. Ymmärsinköhä sit väärin

kyllä yes-man päivitti itsensä mullakin, ja kuri koveni, mutta vain stripillä. Ihmishenkiä menetettiin vähemmän. Wastelandista tuli parempi paikka elää kun legioona, mr.house ja fiendid oli järkätty pois alta. yes-man Sain siis about ton linkin takana olevan lopun, pikkusen erilaisen tosin. (pari questia bugas niin, että en voinut tehdä loppuun)

Persoonallisuuden löytää sieltä statsien vikasta valikosta, piti tosin painaa jotain näppäintä.

Mites se powerarmor reeni? Hain ne palikat Vaulteista, mutta protherhuudin jätkät vaan sanoo, että tuu myöhemmin. Seisoin 2 päivää siellä eilä mtn. Mitä pitää tehdä ennen sitä?

Mites se powerarmor reeni? Hain ne palikat Vaulteista, mutta protherhuudin jätkät vaan sanoo, että tuu myöhemmin. Seisoin 2 päivää siellä eilä mtn. Mitä pitää tehdä ennen sitä?

Itse liityin brotherhoodiin ja sain ton trainingin siitä sitten. Pelaakko konsolilla vai pc:llä?

Ps3, on kyllä perin buginen joten voi johtua siitäkin. Vein palikat, juttelin Elderille ja Hardinille. Molemmat sano että tuus myöhemmin... Se ja sama, läpi meni ilman poverarmoria. Se partalegioonalainen kyllä pisti hanttiin kovasti.

Ps3, on kyllä perin buginen joten voi johtua siitäkin. Vein palikat, juttelin Elderille ja Hardinille. Molemmat sano että tuus myöhemmin... Se ja sama, läpi meni ilman poverarmoria. Se partalegioonalainen kyllä pisti hanttiin kovasti.

Tässä on yhtä vekkuli juttu ku fo 1 ja fo 2, tarpeeksi korkea speech skilli niin voit sanoa sille "suksi vittuuu" saman sanoin ncr:rän johtajalle ^^
Ei tarvinnu pahemmin hikoilla lopputaistelun aikana.

Pelialustastana jos olisi ollut pc, niin olisit osannut neuvoa bugin korjaamisen consolin avulla.

Aika nihkeesti saa tässä skillpointsei, speechiä oon hivuttanu jo 80 asti, muttei auta lopussa. Tallensin onneks pelin ennenku päätin mitä teen Mr. Houselle, joten kyllä tämä tästä. 30h peliaikaa, enkä oo vielä nähny yhtään supermutanttia. Loistava peli, ei voi muuta sanoa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika nihkeesti saa tässä skillpointsei, speechiä oon hivuttanu jo 80 asti, muttei auta lopussa. Tallensin onneks pelin ennenku päätin mitä teen Mr. Houselle, joten kyllä tämä tästä. 30h peliaikaa, enkä oo vielä nähny yhtään supermutanttia. Loistava peli, ei voi muuta sanoa...

Sinne Mr.Housen salaiseen kammioon pääsee sieltä penthousesta, se on 200 vuotias muro sellasessa laitteessa, kuula vaan otsaan. Mutta kaikenkaikkiaan ihan loistava peli IMO

On muuten aivan helvetin hyvä ja koukuttava peli, mutta vähä kummastuttaa, että vaikka oon tehny jo miljoona side questia ja oon jo lvl21, en oo siltikään löytäny ku ehkä 1/2 tai 1/3 kaikista kartan mestoista.. yhtään super mutanttia tai BoS tyyppiä ei oo näkyny, kaikki "parhaat" aseet on jääny näkemättä/löytämättä/kokematta (oon paiskonu menee perus aseilla jne.) ja nyt meenki jo vissii vikoissa tehtävissä (main quest -tehtävissä). Vai oonko mä vaan niin huono tutkimaan ja perehtymään pelin syvimpiin olemuksiin ja kimuranttisimpiin mahdollisuuksiin? :jahas:

Mietityttää myös toi Yes Man -juttu. Kannattaako muute ollenkaan tehdä noita 'yes man' -tehtäviä ja ottaa valta itselleen, mitä siitä seuraa? Loppuuks peli siihe, pystyykö enää tehdä tehtäviä NCR:lle tai Legionille? Tai kellekään muulle?

Jos joku on pelannut pelin jo läpi, niin paljonko suunnilleen meni aikaa ja mille levelille pääsit. Tiedän että riippunee siitä kuinka paljon teke sivutehtäviä yms, mutta antakaa joku vastaus :P

Ja mistä niitä supermutantteja löytyy?? tahdon annihiloida mutantteja, räjäytellä mokomia verimössöksi pitkin seiniä, kjäh kjäh :hyvä:

Zone-sarja -42%
Harmittavan vähän supermutantteja pelissä kuitenkin. Fallout 3:ssa niitä oli sopivasti.
Ne oranssisiipiset liitelijät laumoissa on ainakin pelin alussa ihan saatanan vaikeita, eivät kuole saatana millään ja tappavat nopeasti.

ei kyllä oo enää mitään muuta elämää kun alotti Falloutia pelaa :)

On tää kyllä koukuttava peli, ei mitään järkeä :D
Jos tosiaan on fygyn tarpeessa niin eikun black mountainille lahtaamaan mutantteja, saa minigunia ja liekinheitintä ja kaikkea mahdollista.
Ja Jos joku ei tiedä mistä BOS porukat löytää,
Hidden Valleyssa on on pari bunkkeriin menevää ovea. Ja helpoin tapahan Brotherhood on tuhota varastamalla kolmelta tietyltä henkilöltä keycardit jotka sitten syötetään selfdestruction paneeliin ja aktivoimalla sen
Ja eikun takasin pelaamaan :D

Miten pystyy paikantamaan oman apurin sijainnin? Oon tainnut jättää sen jonnekkin seisoskelemaan ja odottamaan, mutta nyt en mistään löydä sitä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom