Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyh, gamma maksimiin. Eikä enää edes pelota niin kovin.
FO4 tuli nyt myös toi sama modi, eli yöllä et näe yhtään mitään.Heh, mä latasin FO3:n silloin aikoinaan sellaisen modin, joka toi realistisen valaistuksen. Eli esim. yöaikaan ulkona oli oikeasti ihan saatanan pimeää. Sellaisissa paikoissa, joissa ei ollut mitään valaistusta, ei nähnyt käytännössä mitään ilman pipboyn taskulamppua. Varmasti tähänkin tulee sellainen jossain vaiheessa.
FO4 tuli nyt myös toi sama modi, eli yöllä et näe yhtään mitään.
Sanomattakin selvää että en ole asentamassa. :|
Kuinka moni on löytänyt tuolta Castlesta sen ''salaisen'' tunnelin?
Okei, ei mun ukko vielä korkea levuinen ollut, mutta L16 menin ekaa kertaa Diamond City. Mites muilla?Alkaa tulemaan esiin tuon mielipuolisen tutkimisen hyvät ja huonot puolet vastaan. Huonona voi pitää, että kaverit antaa tehtäviä paikkoihin, jotka olet jo kerran putsannu ja joudut tappamaan porukkaa uusiksi. Lisäksi Preston käskee menemään uusikis tehtäviä, jotka oli ihan pelin alussa. Hyvänä voinee pitää, että kun Main Questejä on tehtynä 2-3 kpl:tta niin olen lvl 33, panoksia riittää maailman loppuun asti ja stimpakkejakin on lähemmäs 300, puhumattakaan kaikesta muusta aidista. Junkkiakaan ei tarvinne enää pahemmin keräillä :D
Okei, ei mun ukko vielä korkea levuinen ollut, mutta L16 menin ekaa kertaa Diamond City. Mites muilla?
Olisi pitänyt mennä aiemmin, mielenkiintoinen paikka.
Yksi loistava homma tässä pelissä on se, että vihut EI skaalaa.
Se oli esimerkiksi Oblivionin yksi paskimpia juttuja ikinä.
Mun mielestä just oikein et jos meet tekee alkupään questei ja leveli esim. toi 33, niin niiden pitäisi olla täysin yli käveltäviä.
Toki voi olla (en tiedä) että jos saat questin levelillä *blaa*, ja sen myötä se populoi uudestaan mestan ja kattoo sun leveliä, niin ne questin vihut on korkeampia kuin jos olisit mennyt alussa sinne.
Vissiin FO4 modit ei disabloi Steam achiementtei, eli niitä voisi jopa käyttää.
Tosin en tunne tarvetta modeille, joten taitaa jäädä väliin.
Itse en ole vielä käyttänyt power armor, tosin vasta kolme niitä olen edes kerännyt.Olen vetänyt ilman Power Armoriakin melkein koko ajan, kun koittanut säästää fusion coreja pahempiin paikkoihin.
Tuosta tuli mieleen että eilen tein yhden osan main questiä, ja tänään toisen.level taitaa olla nyt 22 ja main quest ei ole Diamond Citystä eteenpäin edennyt :D
PC:llä saisit vielä nude modin kylkeen. :DKohta ne tosihommat vasta alkaa!

View: https://youtu.be/flOKKJfXRQM
Tuli oikein ajan kanssa kuunneltua tuo eka sävellys ja on kyllä huikea kipale.
En nyt löydä videota siitä jättimäisestä vilkkuvasta penisvalotornista jonka joku oli rakentanut. Oli menny vissiin about 20 tuntia siinä rakennelmassa. Joku reippaampi vois linkata videon siitä![]()