Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävi muuten sama viime yönä. Jotain settlerit mulle ulisi ongelmistaan.No ei hyvää päivää! Nyt tää fallout tulee jo unissakinTäytyy kyl myöntää et oli elämäni oudoimmat päiväunet o_O
Spoileria en lukenut, tai yritin välttää kun se näkyy täs vastausta kirjoittaessa heh, mutta pitäisi oppia quicksaven lisäksi tekemään tasaisin väliajoin käsin oikeita saveja.Tähän mennessä on tullut vastaan yksi sellainen bugi, jonka takia jouduin lataamaan aikaisemman tallennuksen.
Menin Diamond Cityä ekaa kertaa etsiessä tutkimaan Backstreet Apparel (tai joku sen tyylinen nimi) nimistä vanhaa vaatekauppaa ja löysin sieltä raiderien lisäksi panttivangin. Jonka sitten vapautin. Sepä jäi sitten seurailemaan minua, eikä mistään käynyt ilmi, että mitäs helvettiä sen kanssa oikein pitäisi tehdä. Lopulta latasin vanhemman tallennuksen ja päätin antaa tuon paikan olla, kunnes tulee joku quest joka vie sinne. Minutemenin kautta tulikin sitten hostage resque quest, jossa tuo samainen panttivanki piti vapauttaa. Sillä kertaa pääsin jopa siitä ukosta eroon.
Ite näin kans viimeviikolla pari ekaa yötä pelin oston jälkeen aika hämäriä seikkailu-unia wastelandissaNo ei hyvää päivää! Nyt tää fallout tulee jo unissakinTäytyy kyl myöntää et oli elämäni oudoimmat päiväunet o_O

Kävi muuten sama viime yönä. Jotain settlerit mulle ulisi ongelmistaan.
Spoileria en lukenut, tai yritin välttää kun se näkyy täs vastausta kirjoittaessa heh, mutta pitäisi oppia quicksaven lisäksi tekemään tasaisin väliajoin käsin oikeita saveja.
Olisi sitten paluupisteitä, toki on autosave mutta laittanut sen 5min välein pip-boy koska unohdan välillä sen quickin tehdä....
Autosaven otin pois travelista, koska usein on travelin jälkeen käynyt joku päälle heti. Tosin saveeko se ennen travelia vai kun saapuu?
Mulla sama homma. :DÄrsyttävää kun vihaan kauhupelejä, esim. Doom3 tuli joskus useasti paskat housuun ja jätin pelaamatta. Tässäkin pelissä eilen tuli säikähdettyä Ghoulineja aika paljon, sekä yöllä hiippailla jossain tuntemattomissa taloissa kuumottaa.
Silti haluaa pelata ja tutkia kaikkea! :D
Hyvä sulle, mä vihaan. :DMä taas tykkään siitä, että näissä peleissä on paikoin melkoisen ahdistava tunnelma, sopii loistavasti näihin :D
Yöpelaaminen, kuulokkeet päässä ja metrotunnelit Fallout 3:sessa veti kyllä kylmät väreet selkään. Kaipa tästäkin löytyy samaa fiilistä kunhan vaan löytää oikeat paikat.
Mä taas tykkään siitä, että näissä peleissä on paikoin melkoisen ahdistava tunnelma, sopii loistavasti näihin :D
Tässä ei kyllä ole vielä tullut yhtä synkkiä paikkoja vastaan kuin Fallout 3:n metrotunnelit, mutta enpä mä kyllä lähelläkään kaikkia paikkoja ole vielä nähnyt, joten eipä tiedä mitä vielä löytyy.
Super mutantti lähtee juoksee päin näköä pommi kädessä ja tieteki se posautti ittesä ja meikäläisen taivaan tuulii 
Tähän liittyen huomasin vasta nyt, että on myös perkki siihen että pelaa vain päivisin.Mulla sama homma. :D
En pysty pelaamaan horror pelejä ollenkaan, ja oon aivan hajalla tässä pelissä jossain pimeissä mestoissa sisällä missä ghoulit käy kimppuun. Paikkaan tätä sillä että heitän koiran aina uusiin huoneisiin ensin, haha.
Silti tulee väkisin pelattua! :D :D
Nyt 23h (vaan, joo) takana, ja tähän asti olen aina nukkunut tai istunut tuolissa yön yli. :D Pelaan vain päivisin.
Toki toi välillä kosahtaa, jos kestää joku tosi kauan enkä katsonut pelin kelloa.
Tietty sisätiloissa ei auta. :D
Onhan tää ihan naurettavaa, mutta ei vain pääkopalle voi mitään.
Koira kävi bunkkerista tulleen ison Security botin kimppuun. Heitin pari bottlecap miinaa ja ammuin perään Fatmanilla. Botti kuoli, koira edelleen hengissä. Seems legit.
Se koirahan herää ainakin normaali vaikeustasoilla aina hetken päästä uudestaan henkiin.