Fallout 4 (Huom! Kaikki spoilerit aina spoilertageihin!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Pyh, gamma maksimiin. Eikä enää edes pelota niin kovin.

Pyh, gamma maksimiin. Eikä enää edes pelota niin kovin.

Heh, mä latasin FO3:n silloin aikoinaan sellaisen modin, joka toi realistisen valaistuksen. Eli esim. yöaikaan ulkona oli oikeasti ihan saatanan pimeää. Sellaisissa paikoissa, joissa ei ollut mitään valaistusta, ei nähnyt käytännössä mitään ilman pipboyn taskulamppua. Varmasti tähänkin tulee sellainen jossain vaiheessa.

Heh, mä latasin FO3:n silloin aikoinaan sellaisen modin, joka toi realistisen valaistuksen. Eli esim. yöaikaan ulkona oli oikeasti ihan saatanan pimeää. Sellaisissa paikoissa, joissa ei ollut mitään valaistusta, ei nähnyt käytännössä mitään ilman pipboyn taskulamppua. Varmasti tähänkin tulee sellainen jossain vaiheessa.
FO4 tuli nyt myös toi sama modi, eli yöllä et näe yhtään mitään.
Sanomattakin selvää että en ole asentamassa. :|

FO4 tuli nyt myös toi sama modi, eli yöllä et näe yhtään mitään.
Sanomattakin selvää että en ole asentamassa. :|

Mä en pääse vielä testailemaan. Pitää odottaa, että laittavat modisysteemit toimimaan Xboxilla.
Taisi tulla aiemmin mainittuakin, että otin tämän tosiaan boxille, että pääsee näkemään miten tuo modien käyttö on toteutettu. Niin ja pystyy pelaamaan isommalla ruudulta, sohvalta käsin :D

Ilmeisesti pitäisi olla niin, että kaikki sellaiset modit, joissa ei rikota mitään tekijänoikeuksia (ja jotka eivät sisällä alastomuutta), tulee myös boxille. PS4 modeista ei vielä tietoa, että onko tulossa.

Kuinka moni on löytänyt tuolta Castlesta sen ''salaisen'' tunnelin?

Löytyy yhdessä questissä.

Alkaa tulemaan esiin tuon mielipuolisen tutkimisen hyvät ja huonot puolet vastaan. Huonona voi pitää, että kaverit antaa tehtäviä paikkoihin, jotka olet jo kerran putsannu ja joudut tappamaan porukkaa uusiksi. Lisäksi Preston käskee menemään uusikis tehtäviä, jotka oli ihan pelin alussa. Hyvänä voinee pitää, että kun Main Questejä on tehtynä 2-3 kpl:tta niin olen lvl 33, panoksia riittää maailman loppuun asti ja stimpakkejakin on lähemmäs 300, puhumattakaan kaikesta muusta aidista. Junkkiakaan ei tarvinne enää pahemmin keräillä :D

Viimeksi muokattu:
Vissiin FO4 modit ei disabloi Steam achiementtei, eli niitä voisi jopa käyttää.
Tosin en tunne tarvetta modeille, joten taitaa jäädä väliin.

Alkaa tulemaan esiin tuon mielipuolisen tutkimisen hyvät ja huonot puolet vastaan. Huonona voi pitää, että kaverit antaa tehtäviä paikkoihin, jotka olet jo kerran putsannu ja joudut tappamaan porukkaa uusiksi. Lisäksi Preston käskee menemään uusikis tehtäviä, jotka oli ihan pelin alussa. Hyvänä voinee pitää, että kun Main Questejä on tehtynä 2-3 kpl:tta niin olen lvl 33, panoksia riittää maailman loppuun asti ja stimpakkejakin on lähemmäs 300, puhumattakaan kaikesta muusta aidista. Junkkiakaan ei tarvinne enää pahemmin keräillä :D
Okei, ei mun ukko vielä korkea levuinen ollut, mutta L16 menin ekaa kertaa Diamond City. Mites muilla?
Olisi pitänyt mennä aiemmin, mielenkiintoinen paikka.

Yksi loistava homma tässä pelissä on se, että vihut EI skaalaa.
Se oli esimerkiksi Oblivionin yksi paskimpia juttuja ikinä.
Mun mielestä just oikein et jos meet tekee alkupään questei ja leveli esim. toi 33, niin niiden pitäisi olla täysin yli käveltäviä.
Toki voi olla (en tiedä) että jos saat questin levelillä *blaa*, ja sen myötä se populoi uudestaan mestan ja kattoo sun leveliä, niin ne questin vihut on korkeampia kuin jos olisit mennyt alussa sinne.

Okei, ei mun ukko vielä korkea levuinen ollut, mutta L16 menin ekaa kertaa Diamond City. Mites muilla?
Olisi pitänyt mennä aiemmin, mielenkiintoinen paikka.

Yksi loistava homma tässä pelissä on se, että vihut EI skaalaa.
Se oli esimerkiksi Oblivionin yksi paskimpia juttuja ikinä.
Mun mielestä just oikein et jos meet tekee alkupään questei ja leveli esim. toi 33, niin niiden pitäisi olla täysin yli käveltäviä.
Toki voi olla (en tiedä) että jos saat questin levelillä *blaa*, ja sen myötä se populoi uudestaan mestan ja kattoo sun leveliä, niin ne questin vihut on korkeampia kuin jos olisit mennyt alussa sinne.

Joo tosiaan joku 30 lvl olin kun ekan kerran Diamon Cityn porteista astuin sisään. Enpä juuri sen alemmas ole edes mennyt vieläkään vaan leveyssuunnassa koittanut karttaa käydä läpi. Falout 3:ssa tuli juostua vähän turhan äkkiä questejä läpi ja kävi vähän turhan vaikeaksi, kun oli aivan paskat aseet ja armorit, niin otin toisen lähestymistavan tähän. Olen vetänyt ilman Power Armoriakin melkein koko ajan, kun koittanut säästää fusion coreja pahempiin paikkoihin. Niitäkin kertynyt 40-50 kpl. Jos sattuu jonkun questin ottamaan niin voi sanoa, että 99% kerroista harhailee tutkimaan jotain muita paikkoja, kun niitä pomppaa jatkuvasti eteen kuitenkin ja questit jää tekemättä :D Hieman ehkä arveluttaa kyllä, että esim. kaikki ihmiset ei anna tehtäviä joissakin paikoissa, ennen kuin on tarinaa edennyt tarpeeksi.

Olen samaa mieltä jälkimmäisestä. Oman kokemuksen perusteella ainakaan niissä questeissä, joissa olen joutunut palaamaan johonkin paikkaan minkä olen jo tyhjentänyt on vastassa samat vihulaiset kuin aiemmin. Kaipaisin tuohon vaan sellaista vaihtoehtoa dialogissa, mikä on itseasiassa joissakin tullut vastaankin, että voi sanoa esim. "I´ve cleared that place already" tms. Toisaalta mikäs siinä on expat, ammukset ja aidit käydä nappaamassa toiseen kertaan.

Viimeksi muokattu:
Vissiin FO4 modit ei disabloi Steam achiementtei, eli niitä voisi jopa käyttää.
Tosin en tunne tarvetta modeille, joten taitaa jäädä väliin.

Toisella pelikerralla vasta ;)
Niin mä olen FO3:n ja New Vegasin kanssa tehnyt. Eli eka kerta ilman modeja, sitten jonkin ajan päästä sopivat modit kehiin ja uusiksi.

edit:
Mä taisin olla jotain level 15, kun menin ekan kerran Diamond Cityyn.
Aika rauhassa olen itsekin pelaillut, level taitaa olla nyt 22 ja main quest ei ole Diamond Citystä eteenpäin edennyt :D

edit2:
Tuli itsellekin yksi paikka nyt uudemman kerran eteen tehtävän myötä ja löydettyä samalla mielenkiintoinen ase.
Tuo mesta tuli ekalla kertaa tyhjennettyä vain osittain, eli alimmaiset kerrokset (jotka kuhisee ghouleja) jäi ekalla kertaa vielä putsaamatta, kun ei ukolla kyvyt riittäneet. Nyt tuli hoidettua nekin ja sieltä löytyi syvän "kaivon" pohjalta tuollainen:
http://fallout.wikia.com/wiki/Kremvh's_Tooth

Viimeksi muokattu:
Kohta ne tosihommat vasta alkaa!

Liitteet

• IMG-20151120-WA0009.webp
    IMG-20151120-WA0009.webp
    1,1 MB · Katsottu: 458
Olen vetänyt ilman Power Armoriakin melkein koko ajan, kun koittanut säästää fusion coreja pahempiin paikkoihin.
Itse en ole vielä käyttänyt power armor, tosin vasta kolme niitä olen edes kerännyt.
Enpä oikein tiedä tuleeko käytettyä, ehkä jossain jos tulee oikeasti kova power armor.
Toisaalta mulla ei edes vielä kovin ole coreja kertynyt.

level taitaa olla nyt 22 ja main quest ei ole Diamond Citystä eteenpäin edennyt :D
Tuosta tuli mieleen että eilen tein yhden osan main questiä, ja tänään toisen.
Tänään ajattelin että pelaan nopeasti vähän ennen töitä, eli teen yhden questin. Sehän kesti sitten makoisat 1.5h. :D

Kohta ne tosihommat vasta alkaa!
PC:llä saisit vielä nude modin kylkeen. :D

NSFW, ja en tiedä spoilaako jotain se kuka tuossa kuvassa on. En edes itse tunnista kuka toi on, tai mikä paikka on. Omalla vastuulla siis:

The “Glorious Female Nude Mod” by BlackFire, in addition to fine-tuning the female bare skin, nipple and tone textures, gives the player several options for pubic hair.
:D :D

Fallout-4-Nude-Mods-Simple-Natural-Textures-05.webp Fallout-4-Nude-Mods-Simple-Natural-Textures-02.webp Fallout-4-Nude-Mods-Glorious-Female-Nude-Mod-05.webp

Ei jumalauta mikä kuumotus oli äsken! Lähin seikkailee muuten vaa ja päädyin johonki ''erämaalle''. Paikka täynnä Death Claweja ja kaikkea muuta pelottavaa otusta. Jonkilaine radiation storm kaikenlisäksi valtas koko alueen.. Ei oo vähää aikaa kuumottanu noi pahasti :eek::eek:

Olenkohan pelannut nyt jonkun 15h ja nyt vasta alkaa olemaan kunnon fallout tunnelma.

Jonkun kakaran perässä juokseminen ei oikeen jaksanut motivoida mutta siinä kohtaa kun brotherhood of steelin ilmalaiva pärähti maisemiin ja pääsi lakaisemaan örkkejä minigunilla helikopterista ja suunnittelemaan tulevaa sotaa institutea vastaan heräsi mielenkiinto pääjuontakin kohtaa uudella tavalla

En nyt löydä videota siitä jättimäisestä vilkkuvasta penisvalotornista jonka joku oli rakentanut. Oli menny vissiin about 20 tuntia siinä rakennelmassa. Joku reippaampi vois linkata videon siitä :o

Back
Ylös Bottom