Fallout 3

Tuo animal friend -perkkihän on ihan turha, kun se ei suojaa niiltä oikeasti pahoilta autiomaan möröiltä, kuten Deathclaweilta tai Giant Radscorpioneilta. Ainoa mistä on hiukan hyötyä on tuo Yao Guai kaveruus.
Mun mielestä se on taas loistava perkki, kun ei tarvitse olla jatkuvasti tappelemassa Mole Ratien ja koirien kanssa, niitä kun on paljon liikenteessä. Yao Guait taas liikkuvat niin luonnottamasti (sivuttain luistellen) ettei niihin tahdo osua, satakertaa mukavampi kävellä rauhassa vaan ohi, tai johdatella paikalle osuneita raidereita sellaisen luo. :hyvä:

Deathclaweja varten kannan aina mukana Dart Gunia, jolla on kiva rampauttaa ensin jalat ja hoidella sitten rauhassa henki pois vaikka liekinheittimellä. :)

Tuo animal friend -perkkihän on ihan turha, kun se ei suojaa niiltä oikeasti pahoilta autiomaan möröiltä, kuten Deathclaweilta tai Giant Radscorpioneilta. Ainoa mistä on hiukan hyötyä on tuo Yao Guai kaveruus.
Turha ja turha, riippuu mitä tahtoo mutta säästää hyvin kuteja kun suhteessa enemmän niitä elikoita jotka ei hyökkää kimppuun.

Suurin osa perkeistä on "ihan turhia". Esmes se mr sandman. taino saahan sillä yhden ghoulin huomaamattomasti hengiltä että saa sen naapurin igorin sopimuksen itselleen. Muuten sit voi nirhata kaikki nukkuvat jos tahtoo olla evil..

Eli hyöty on marginaalinen. Se lie niiden pointtikin nimittäin melkein kaikissa on hyvät ja huonot puolensa.

Turha ja turha, riippuu mitä tahtoo mutta säästää hyvin kuteja kun suhteessa enemmän niitä elikoita jotka ei hyökkää kimppuun.

Suurin osa perkeistä on "ihan turhia". Esmes se mr sandman. taino saahan sillä yhden ghoulin huomaamattomasti hengiltä että saa sen naapurin igorin sopimuksen itselleen. Muuten sit voi nirhata kaikki nukkuvat jos tahtoo olla evil..

Eli hyöty on marginaalinen. Se lie niiden pointtikin nimittäin melkein kaikissa on hyvät ja huonot puolensa.
No juu, pointtihan tuokin. Noi elikot nyt ovat vaan niin harmittomia ja loppupeleissä niitä on niin vähän tuolla, että itse koin tuon animal friendin aivan turhaksi. Esimerkiksi jos lähtee tuonne kartan pohjois- ja luoteisosiin tallustelemaan, niin siellä on kyllä helvetin tukalat paikat ja tuosta perkistä ei ole mitään iloa. Oli pienoinen huutoralli päällä, kun tassuttelin itkujuoksua kohti sitä yhtä pohjoisessa sijaitsevaa Fort Northerdale (vaimikälie, sen minkä sijainnin sai tietää erään questin kautta), ja perässä mouhosi parhaimmillaan viisi Giant Radscorpionia. Veti XBoxinkin aika hyvin kyykkyyn kun siihen rynni sitten vielä kuudes selän takaa päälle. :lol2: Ei paljoa yhden laukauksen myyrärotat siinä paina, kun noihin paskiaisiin upottaa sen reilu lippaallisen kinukkikonekiväärillä (small guns 100).

tuli otettua toinen satsi tuota animal friendiä. Ainakin koirat tuntuu hämäävän hyvin aivo-robotteja hyökätessään niiden kimppuun että kerkeää nirhata ne niin ettei itseensä tule osumaa yhtään. Joo se pääjuonen toiseksiviimeisen tehtävän jälkeen kaveriksi saatava örkkimörkki laser gatlingin kanssa on aika must kumppanina kun siellä päin pyörii. Helpottaa elämää huomattavasti.

Obsidian Entertainment kehittää Bethesdalle Fallout:New Vegasia, jonka on määrä ilmestyä ensi vuonna. Vielä ei ole mitään tarkempaa tiedossa, Bethesdan Pete Hines tosin sanoi seuraavaa:

"It's not a sequel to Fallout 3, it's just another game in the universe and it has no impact whatsoever on whatever Todd Howard and his team are working on.

We approached Obsidian and they were, like, yeah. That was a pretty easy conversation. It's not Fallout Tactics, it's not Brotherhood of Steel; it's another RPG."

Ja niille jotka eivät tiedä, Obsidianin perusti osa entisen Black Islen porukasta, joka siis teki alkuperäiset Falloutit. Itse ainakin odotan tätä nyt enemmän kuin kaikkia muita tulevia pelejä yhteensä. :kuola:

Obsidian Entertainment kehittää Bethesdalle Fallout:New Vegasia, jonka on määrä ilmestyä ensi vuonna. Vielä ei ole mitään tarkempaa tiedossa, Bethesdan Pete Hines tosin sanoi seuraavaa:

Ja niille jotka eivät tiedä, Obsidianin perusti osa entisen Black Islen porukasta, joka siis teki alkuperäiset Falloutit. Itse ainakin odotan tätä nyt enemmän kuin kaikkia muita tulevia pelejä yhteensä. :kuola:

Kyllä, vaikuttaa erittäin hyvältä mitä tekijätiimin meriitteihin tulee. Odotetaan mielenkiinnolla, engine lienee sama kuin FO3:n kanssa.

Nyt on siis jotain muutakin odotettavaa kuin Mass Effect 2, au jeah

Mielenkiinnolla odotellaan, toivottavasti malttavat nyt tehdä tuon huolella. Nuo Obsidianin aiemmat tuotokset kun on tupanneet jäädä vähän keskeneräisiksi.

Sisältö tuossa tulee varmasti olemaan kunnossa, kun nyt vaan saisivat vältettyä ne suurimmat bugit tämän kanssa.

Imo ei Obsidianilta muuta ole jäänyt 'kesken' kuin KOTOR 2, ja sekin menee täysin julkaisijan piikkiin jotka tahtoivat pelin ulos liian aikaisin. NWN 2 ja lisälevyt taasen kyllä minun silmiini olivat valmiita, ja erityisesti MotB oli myös helvetin hyvä.

Imo ei Obsidianilta muuta ole jäänyt 'kesken' kuin KOTOR 2, ja sekin menee täysin julkaisijan piikkiin jotka tahtoivat pelin ulos liian aikaisin. NWN 2 ja lisälevyt taasen kyllä minun silmiini olivat valmiita, ja erityisesti MotB oli myös helvetin hyvä.

No, eipä se NWN2 julkaistessa ihan "valmis" ollut. Melkoisesti vaati päivityksiä sekin.

Mutta kuten sanottua, odotukset on korkealla, eiköhän ne tuon tee jo ihan perinteiden takiakin viimeisen päälle valmiiksi ennen julkaisua.

Onko kukaan hommanut noita nettilisiä tähän?

Itse hommasin tuon operation anchoragen ja nyt ajattelin laittaa imutukseen tuon broken steelin ja jättää tuon the pitin välistä, kun broken steelissä pelattavaa tulee ilmeisesti jonkin verran enemmän ja maksimi levelitkin nousevat kolmeenkymmeneen.

Onkos porukka testaillu puhaltaa Fallouttiin eloa modeilla? Uusimmassa Pelit -lehdessä oli muutama hemmetin hyvä vinkki ja tulikin haettua FallOut Overhaul Kit http://www.fookunity.com/main/ ja Martigen's Mutant Mod http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1415.

Ensinnä mainittu lisää ihan törkeen määrä uusia aseita ja päivittää vanhoja. Lisäksi Power Armorin hankkiminen onnistuu muutakin kautta kuin BoS:in päämajasta. Jälkimmäinen päivittää maailmaan syntyvien vihollisten määrää, löytyy kaksi versiota; Increased Spawns (tämä itsellä käytössä, 1-2 sijasta vastaan kävelee 4-6 vihua) sekä tosi-HC miehille Increased Increased Spawns (tässä murkulaa kuluu ja flamerista loppuu bensa ennenkuin perusmökki on tyhjänä raidereista)

Suosittelen kokeilemaan. Kaikki modit on vieläpä väännetty toimimaan myös DLC -lisäosien kanssa.

Ite jatkoin tänään pitkästä aikaa Falloutin pelaamista. Joskus huhtikuussa aloitin ko. pelin ja ainoa modi taitaa olla se Unofficial Patch. Nuo Pelit-lehden modit ei oikein vaikuttanut kiinnostavilta.

sama juttu, pitkästä aikaa pelaan kaikilla virallisilla lisäosilla. Kertokaas mikä custom modi on "se" paras? Ja toimiiko se kaikkien lisäosien kanssa?

sama juttu, pitkästä aikaa pelaan kaikilla virallisilla lisäosilla. Kertokaas mikä custom modi on "se" paras? Ja toimiiko se kaikkien lisäosien kanssa?

Mart's mutant mod http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3211 (Uusia vihuja)
FOOK http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=4448 (Aseita sun muuta)
Fellout http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=2672

Näillä itse pelailen. Hyviä modeja ovat, parhaudesta sitte tiedä. Pitäisi toimia myös lisäosien kanssa uusimpaa lukuunottamatta.

Fallout mod manager on myös olla olemassa http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=640
FOIP parantamaan modien yhteensopivuutta http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=4968
ArchiveInvalidation Invalidated kikkaretta tarvii jotkin modit http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=944

Hommasin Anttilasta Fallout paketin pc:lle joka sisältää kaksi ensimmäistä osaa ja jonkun tactics-setin. Ajattelin aloittaa tuon kakkosen pelaamisen ja kysyisinkin, että tarvitseeko mun käydä hakemassa tuohon joku patchi tai modi? Olin joskus lukevinani, että kakkonen on kovin buginen.

Jos tarvitsee, niin mistä kannattaisi hakea? Mitä lataamisen jälkeen pitää tehdä jotta tuo mahdollinen patchi toimii?

Vai onko tuo kuinka tarpeellinen?

Back
Ylös Bottom