Fallout 3

Hitto että polttelee toi uusi lisäosa, mutta tarttis hankkia Games for Windows-clientti ja ostaa niitä pointseja. Mielummin hankkisin Steamin kautta suoralla rahalla.

Sivuhuomautuksena nämä lataus - ja hallintajärjestelmät (esim. Steam) ovat ihan helvetin käteviä. Nopealla yhteydellä menee pari tuntia hakea peli eikä tartte enää ikinä miettiä missä on levyt tai pelätä niiden hajoamista.

latasin tuon paketin...

mites tätä nyt pystyy pelaamaan?

Once the DLC is downloaded, the quest objective for Operation: Anchorage will be activated by a radio broadcast stating, "This is Defender Morill, any Outcasts listening on this frequency report to sector 7-B, Bailey's Crossroads. This is a high-priority message, backup is needed at our location. Any personnel listening on this frequency please report at once." A marker will appear on the world map but the player cannot immediately fast-travel to the location to begin the simulation. The DLC can be played at any time after the player exits Vault 101 at the beginning of the game. After completing the simulation, new equipment will be unlocked for the player to use in the rest of the game.

http://fallout.wikia.com/wiki/Operation:_Anchorage

hilluin puolituntia pitkin karttaa ja en saanut uutta radio singaalia mistää.
mikähän tässä nyt mättää?

taisin ryssiä tän asennus homman kun en asentanut ensin uutta päivitys pakettia.
pystyyköhän ton jatko osan jotenkin asentaa uudestaan?

hilluin puolituntia pitkin karttaa ja en saanut uutta radio singaalia mistää.
mikähän tässä nyt mättää?

taisin ryssiä tän asennus homman kun en asentanut ensin uutta päivitys pakettia.
pystyyköhän ton jatko osan jotenkin asentaa uudestaan?

Kokeile nukkua 24h pelissä, kaverilla ilmestyi radioasema sillä tavalla.

Sivuhuomautuksena nämä lataus - ja hallintajärjestelmät (esim. Steam) ovat ihan helvetin käteviä. Nopealla yhteydellä menee pari tuntia hakea peli eikä tartte enää ikinä miettiä missä on levyt tai pelätä niiden hajoamista.

Paitsi että on törkeen kallis.

onko joku jo pelannut tän lisärin läpi?

onko tämä lisäri kokonaan simulaatio hommaa ja loppuu siihen kun on tappanut kiinan kenraalin ja tullut pois simulaatiosta?

midor:

tuon käsityksen sain, tosin en ole päässyt vielä modia kokeilemaan. Toivottavasti ne seuraavat lisärit toisivat vähän enemmän/kestävämpää sisältöä.

Samoissa hinnoissa pyörii kun kaupasta haettavat pelit. Olen tosin samaa mieltä siinä, että sekin on liikaa.

Ja vähän kalliimpaakin on, ainakin EU:n puolella. Itse lopetin Steam-ostot valuutta- ja alv-sohlauksen jälkeen, jolloin hinnat nousivat pilviin ja siirryin Gamesplanetin asiakkaaksi. Esim. Red Alert 3 Steam 49.99 euroa, Gamesplanet n. 20 euroa.

Nostetaanpa vanhaa threadia tyhmällä kysymyksellä. Pelasin eilen Fallout 3 tunnin verran, ja hieman epäilen että teen jotain väärin. Meinaan aseet (pistoolit, ei ole muita aseita tullut vielä vastaan) ovat TODELLA tehottomia. Jannuja joutuu ampumaan ~10-15 kertaa, ja olen varma että joka laaki osuu (jannu seisoo IHAN kiinni). Onko tämä bugi vai "ominaisuus"? On pieni ongelma kun patruunat loppuu aseista, ja lisää vihuja tulee koko ajan. Mitä teen väärin? Olen V.A.T.S:ia käyttänyt, eikä jeesaa...

On muuten loistava tunnelma pelissä, todella hienosti duunattu. :thumbs:

Nostetaanpa vanhaa threadia tyhmällä kysymyksellä. Pelasin eilen Fallout 3 tunnin verran, ja hieman epäilen että teen jotain väärin. Meinaan aseet (pistoolit, ei ole muita aseita tullut vielä vastaan) ovat TODELLA tehottomia. Jannuja joutuu ampumaan ~10-15 kertaa, ja olen varma että joka laaki osuu (jannu seisoo IHAN kiinni). Onko tämä bugi vai "ominaisuus"? On pieni ongelma kun patruunat loppuu aseista, ja lisää vihuja tulee koko ajan. Mitä teen väärin? Olen V.A.T.S:ia käyttänyt, eikä jeesaa...

On muuten loistava tunnelma pelissä, todella hienosti duunattu. :thumbs:
Millaisia vihuja olet ampunut? Kuinka suuri Small Arms -taitosi on? Entä aseen kunto? Ilman Vatsiakin voi tähtäillä päähän.

Millaisia vihuja olet ampunut? Kuinka suuri Small Arms -taitosi on? Entä aseen kunto? Ilman Vatsiakin voi tähtäillä päähän.

Ihan "normaaleja" mad-max-pahisten näköisiä ihmisiä. Aseet ollut kunnossa, Small Arms-taitoni aika huonot (olin juuri päässyt Vaultista ulos, eli kamalasti en ole ehtinyt kehittyä).

Meni hieman maku pelistä jos totta puhutaan, kun tuntuu ettei jannut kuole. Ja osuin kyllä päähän/torsoon, olen pelannut varsin paljon FPS pelejä enkä ole vastaaloittelija :)

Pitää muistaa, että toi on kumminki pääasiassa roolipeli, mikä tarkottaa, että sä et pärjää heti alussa kaikille mörveleille, vaan sun pitää kehittää sitä sun äijääs ennenku pärjäät niille :D

Pitää muistaa, että toi on kumminki pääasiassa roolipeli, mikä tarkottaa, että sä et pärjää heti alussa kaikille mörveleille, vaan sun pitää kehittää sitä sun äijääs ennenku pärjäät niille :D
Joo jos joku super mutant master hyökkää raketinheittimen kanssa kimppuun, alkaa lvl 15 kaveri power armorilla (tai vaikka 3 ei-enclave vaan se toinen outcastia minigunilla ym) olla valmista jauhelihaksi. Eli kannattaa mennä kiltisti kyykkyyn ja hiippailla ihan rauhassa ja tarvittaessa kiertää vihut.

Ja jos pääsee yllättämään, saa paremman osuman eli enemmän damagea. Aluksi jo 1 raideri on paha paikka jos ei ole kivääriä/vast ja paskat taidot. Ghoulit oli ainoita kenet rätkin hengiltä pitkään. Nyt power armorin (ja animal friend perkin) kanssa uskaltaa jo juoksennella autiomaassa vapautuneesti.

Tuo animal friend -perkkihän on ihan turha, kun se ei suojaa niiltä oikeasti pahoilta autiomaan möröiltä, kuten Deathclaweilta tai Giant Radscorpioneilta. Ainoa mistä on hiukan hyötyä on tuo Yao Guai kaveruus.

Back
Ylös Bottom