Fallout 3

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Hieno peli kaiken kaikkiaan, ehkä vuoden paras. Itse hoidan taistelut lähinnä VATSilla, eikä peli tunnu räiskinnältä ollenkaan. Voihan tuota pelata kun Qkveikkiä, mutta silloin loppuu vaan kudit ja terveys. Fallout mmorpg:tä odotellessa... siitä tuskin loppuu pelattava heti kesken.

Nimenomaan. Tätä odotellessa voin vaikka hakata tetristä päivät pitkät.

Tietääkö kukaan, miten saan päälleni sen power armorin, jossa on suojat yli kahdessakympissä? Hahmoni ei ilmeisesti osaa käyttää(?) sellaista. Täytyykö löytää ohjeet ensin jostain vai mitä?

Hitto, en ole vieläkään jaksanut juosta läpi :)

Lähemmäs 100h on jo pelikellossa, pääjuontakin olen ehtinyt jo jonkun verran tahkoamaan, mutta sivutehtäviä tehdessä on vierähtänyt isompikin tovi. Tylsistyminen ei ole iskenyt vielä missään kohtaa, kai sitä on vaan sitten niin Fallout-fani henkeen ja vereen.

Tuli tuossa pukinkontissa ja jotenkin en pääse kunnolla vauhtiin, hieman pihalla tuosta lahtaussyystemistä ja ei oikein vielä ole peli sytyttänyt. Nyt viimeisen pelitunnin ampunu noita ghouleja jossain tunnelissa edistymättä juuri ollenkaan. Saas nähdä, miten pian vaihtuu peli. :zzzz: HYvät vinkit otetaan vastaan.

Mulla on kans sama homma, alkaa maistuun pahasti samalta puurolta, päivästä päivään. Alueiden laajuus ja hidas eteneminen alkaa masentaa. Oon pelannu lähinnä etenemällä pääjuonta, jos ja kun sivutehtäviä on vahingossa saanut, olen pistänyt kaverille kuulaa kalloon, niin tehtävät vähenee. Muutenkin olen pelannu oikeestaan lahtaamalla kaikkia ja varastamalla niiden kamat ja rahat.

Se, mikä vituttaa muissakin peleissä, on se, että hyvät pelit pilataan jollain helvetin örkkimörkeillä, zombeilla, mutanteilla, urkkilurkeilla tai lentävillä uforoboteilla. Onko siinä joku laki, ettei pelkästään ihmisiä saa räiskiä minigunilla.

Sain pleikkka kolmosen lainaan jouluna ja vanhat hyvät muistot mielessä olen pelannu läpi yöt. Pleikka ykkönen pelattiinkin yläasteaikana toimintakelvottomaksi... :)

Fallout 1&2 jäi multa siis välistä joten sekin vaikuttaa,, ettei peli iske ihan kympilä, ainakaan vielä...

Suosittelisin noihin etenemättömyys ongelmiin Fallout-sarjan wikiä, jossa on kartta, kaikkien paikkojen tarina + questit, esineet, jne. Mulle peli avautui aivan uudella tavalla kun tutustuin hieman eri paikkojen tarinoihin tuolta sekä katsoin mistä saa makeita kamoja (ja rupesin keräämään niitä).

Osoite on: http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3

Pääjuonihan etenee kuin raiteilla jos sitä meinaa seurata. Katsokaa kompassia ja local mappia, niin ei tarvitse arpoa. Ne johtavat suoraan seuraavaan kohteeseen. Itse vetäsin pääjuonen läpi reilun 50 tunnin pelaamisen jälkeen n. 90% kaikesta tutkineena. Pääjuoni oli melko suuri pettymys, mutta pidin sivutehtävistä ja pelimaailmasta paljon.

Lisäosia odotellessa.

Hakkaan ps3 versiota...oon just fixannu radion gnr:lle ja pitäisi mennä takaisin jauhaa kolmen koiran kanssa(three dog), mutta en pääse sinne ineen...painan tosta sisäradiosta ja se jäbä sanoo ovi on auki, lopeta mun häiritseminen... tjsp...mut ovi ei vaan aukee...pyytää avainta...

Taitaa olla bugi, mutta mitäs vittua nytten..? Kaikki päivityksetkin oon asennellu.

Hakkaan ps3 versiota...oon just fixannu radion gnr:lle ja pitäisi mennä takaisin jauhaa kolmen koiran kanssa(three dog), mutta en pääse sinne ineen...painan tosta sisäradiosta ja se jäbä sanoo ovi on auki, lopeta mun häiritseminen... tjsp...mut ovi ei vaan aukee...pyytää avainta...

Taitaa olla bugi, mutta mitäs vittua nytten..? Kaikki päivityksetkin oon asennellu.
Et sit viitsinyt lukea yhtä postausta ylempää?

Rtfm

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Rtfm
Read the fucking postaus...kyseessä on bugi/virhe/vamma pelissä. Kartta näyttää et oon just siellä missä pitääkin. Vai ootko pelannu peliä ja tiedät kohdan jota tarkoitan ja tiedät et kyse ei ole bugista vaan et olen ryssinyt jotain ?

Et ole näköjään ainoa:

http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/qna/939933.html?qid=8098

En itse muista tuota kyseistä kohtaa, mutta pitäisi siis löytyä rakennuksesta sivuovi, josta voisit päästä sisään.

Read the fucking postaus...kyseessä on bugi/virhe/vamma pelissä. Kartta näyttää et oon just siellä missä pitääkin. Vai ootko pelannu peliä ja tiedät kohdan jota tarkoitan ja tiedät et kyse ei ole bugista vaan et olen ryssinyt jotain ?
Et siis vieläkään ole lukenut sitä postausta ja katsonut linkkiä? :D onnee!

Yksi postaus ylempänä on tämän näköinen:

Pääjuonihan etenee kuin raiteilla jos sitä meinaa seurata. Katsokaa kompassia ja local mappia, niin ei tarvitse arpoa. Ne johtavat suoraan seuraavaan kohteeseen. Itse vetäsin pääjuonen läpi reilun 50 tunnin pelaamisen jälkeen n. 90% kaikesta tutkineena. Pääjuoni oli melko suuri pettymys, mutta pidin sivutehtävistä ja pelimaailmasta paljon.

Lisäosia odotellessa.

Jos taas tarkoitat tuota postausta jossa on linkki wikiin niin löytyy sieltä kyllä tämmönen tieto:

Bugs
There is a known bug in all versions of the game where, if you do not exit Galaxy News Radio via the back door as Three Dog instructs, you will be unable to return to the building to complete the quest via the front door (using the intercom will result in the doorman telling you that it's open, when it's not), and the side-door will be locked and require a successful very hard lockpick to open. You cannot backtrack to GNR from Dupont Circle. The back door to GNR is up a destroyed flight of stairs and cannot be accessed. Picking the very hard side door will result in negative karma, but will allow you entrance to the building to complete this quest. This bug can also be triggered by bypassing GNR entirely and going straight to Rivet City, then the Jefferson Memorial.

Tuokin on kyllä vähän virheellinen, koska itse ainakin poistuin juuri takaovesta. Ton toisen oven kyllä hogasin heti, mutta vähän nihkeetä tuossa vaiheessa peliä availla 100lockpickin ovia...kaipa sitä on tehtävä sivutehtäviä ja kehitellä vähän hahmoa...

Muistan ku fallout 2 tuli niin siinäkin auto aina jumahti yhteen kaupunkiin...taitavat tehdä tahallaan näitä bugeja :D

Nyt pitää kyl avautua. Mun mielestä toi pääjuoni on aivan helvetin lyhyt ja olis luullu et se ees kiertelis pitkin karttaa, et olis matkanvarrella voinu tehdä niitä sivujuonia siin ohessa. Tutkein puolet tai alle kartasta, levelit paukku maximit jo siinä määrässä ja päätehtävä läpi. Aivan luokaton loppu, olis nyt luullu et olis tullu edes jonkintasoinen yhteenveto tehdyistä teoista ja niiden vaikutuksista. Ei se vaan yhtään enää nappaa tutkia kaikkia paikkoja, kun on peli pelattu läpi ja levelit maximissa. Aluks vaikutti pirun hyvältä, mut loppupeleissä aika puuduttavaa samojen vihollisten ampumista, samoilla aseilla sekä samanlaisten paikkojen ja esineiden komppaamista. Kyl fallout 2 vaan jyrää tän vieläkin mennen tullen.

Nyt pitää kyl avautua. Mun mielestä toi pääjuoni on aivan helvetin lyhyt ja olis luullu et se ees kiertelis pitkin karttaa, et olis matkanvarrella voinu tehdä niitä sivujuonia siin ohessa. Tutkein puolet tai alle kartasta, levelit paukku maximit jo siinä määrässä ja päätehtävä läpi. Aivan luokaton loppu, olis nyt luullu et olis tullu edes jonkintasoinen yhteenveto tehdyistä teoista ja niiden vaikutuksista. Ei se vaan yhtään enää nappaa tutkia kaikkia paikkoja, kun on peli pelattu läpi ja levelit maximissa. Aluks vaikutti pirun hyvältä, mut loppupeleissä aika puuduttavaa samojen vihollisten ampumista, samoilla aseilla sekä samanlaisten paikkojen ja esineiden komppaamista. Kyl fallout 2 vaan jyrää tän vieläkin mennen tullen.

Samat fiilikset oli kanssa, onneksi modit helpotti asiaa.

Kyllähän noita aseita pelistä löytyy ihan vitusti, vaikka jossain välissä voi siltä tuntuakki.. Itekki pelasin ekaa kertaa läpi nii tuntu, että tässäkö tää ny oli jo, mutta toisella kertaa alko löytyy niitä erikoisaseita (terrible shotgun tms.) ja peliin alko tulla muutenkin sisältöä ku alko käyttää kaikkia niitä erikoisjippoja (kranu taskuun yms.). Muutenkin kartassa on paljon enemmän paikkoja mitä uskois.

tänään uus jatko osa:

Fallout 3:n Operation Anchorage -lisäsisältöpaketti julkaistaan 27. tammikuuta.

Ensimmäinen kolmesta DLC-paketista julkaistaan pc:n Games for Windows Liven ja Xbox 360:n Live-palvelun kauppapaikalta 800 Microsoft-pisteen hintaisena, mikä on noin 9,6 euroa.

tietääkö joku miten tämä osto käytännössä toimii?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom