Fallout 3

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toimi siihen asti kunnes tavaraa alkoi kertyä enemmän. Tietty pystyihän niitä myymään pois/muuttamaan omni-geeliksi, mutta itse ainakin tykkään säilyttää kaikkea mitä saattaa tarvita myöhemmin.

Ei tota kyl boxille kannata hommata jos on kerran sellainen PC jolla voi vaivatta kaikista silmä herkuista nauttia. Nimittäin on kohtuu paljon jouheampi käyttää valikoita ja räiskiä menemään hiirellä kuin tateilla. Toki valinta kysymyksiä...

Toki PC:llä on räiskintäpelien pelaaminen helpompaa, mutta kun tuo kuitenkin on yksinpeli niin ei mulla ole niin väliä, että kuinka nopeasti saa tähdättyä jne.

Varmaan ensin hankin PC version, mutta mahd. sitten myöhemmin myös boxi version. Pitää katsoa... :)

Juu kyllähän noita hyvin pelaa toki, mutta ite alotin just PC:llä Bioshockin pelaamisen vaikka olen sen boxilla jo veivannut. Niin tulin kyllä siihen tulokseen, että nyt kun on myllyssä voimaa et voi pelata nupit kaakossa noita räiskintöjä niin en kyllä hommaa yhtään räiskintä/rpg peliä boxille. Sen verran vaivattomampaa meininki oli.

Kyllä konsolilla pelaaminen on ihan yhtä siistiä, koneella vaan vaivattomampaa (koskien räiskintää ja rpg). Varsinkaan jos ei ole tietokonetta millä voi samaa peliä pelata. Falloutti tulee rokkaa alustasta huolimatta :rock:

Toki PC:llä on räiskintäpelien pelaaminen helpompaa, mutta kun tuo kuitenkin on yksinpeli niin ei mulla ole niin väliä, että kuinka nopeasti saa tähdättyä jne.

Itse nautin nopeista BOOM HEADSHOTEISA! :D

Joo kyllä se hajottaa aivan mahottomasti pelata räiskintöjä konsolilla. Ei saakeli, ei voi kuvitella jotain COD4:stakaan tateilla sun muilla. Se on kuin slowmo-elokuvasta kun yrität viedä tarkasti jonnekin crosshairin (tai sitten sellanen vammanen autoaim).

No joo, pc ja pc, tämä on pelaamista räiskinnöillä. Kerran pääsette edes koittamaan, niin ei paljoa kiinnosta enää pelailla koneella.

http://www.youtube.com/watch?v=iga88WjwIfY

Saahan sen PC:n halutessaan tykkiin kiinni ja vielä selkeästi isompaa resoa ulos, jos vaan tykki sitä tukee ;)

Vakavasti puhuen, PC:llä ja konsolilla pelaamisessa molemmissa on hyvät puolensa, enkä vaihtaisi kumpaakaan pois. Konsolilla pelaaminen on yleensä rennompaa, mikäs siinä sohvalla, puoliksi makuultaan pelaillessa :) PC:llä tulee yleensä pelattua strategia yms. vähän enemmän miettimistä vaativia pelejä, joita ei juurikaan edes konsoleille saa.

Toki RTS pelit on nyt tehneet tuloaan, varsinkin boxille, mutta niissä ei kyllä pädistä ole näppis+hiiri kombon haastajaksi. Erinäiset pikanapit on sen verran olennainen osa noiden pelien pelaamista ja niitä nyt ei luonnollisestikaan pädiin saa.

Saa toki kiinni, mutta kumpihan mahtaa olla helpompaa ja siistimpää? 100-0 konsolille käyttö ja tunnelma. Kuka pitää edes olohuoneessa jotain tietokonetta? Mutta toki pc:llä on puolensa online räiskinnöissä, mutta muuten aika hiljaista on monitorilla. Itsellä olisi 30 tuumainen näyttö, mutta ei ole pahemmin napannut pelejä laittaa Macciin. Bootcampin kautta saisi kaikki pelit.

Saa toki kiinni, mutta kumpihan mahtaa olla helpompaa ja siistimpää? 100-0 konsolille käyttö ja tunnelma. Kuka pitää edes olohuoneessa jotain tietokonetta? Mutta toki pc:llä on puolensa online räiskinnöissä, mutta muuten aika hiljaista on monitorilla. Itsellä olisi 30 tuumainen näyttö, mutta ei ole pahemmin napannut pelejä laittaa Macciin. Bootcampin kautta saisi kaikki pelit.

No, mulla ei se kuvan koko ole niin olennainen, boxi ja pleikkari on kytketty vaivaiseen 40" LCD töllöön, tietokoneella 22" LCD monitori. Katseluetäisyys luonnollisesti tietokoneella huomattavasti lyhyempi, joten fiilis on sen suhteen about sama molemmilla.

En mäkään PC:tä tykkiin kytkisi, siksi siinä olikin se ;) merkki. Kunhan vaan heitin, että sekin on mahdollista.

Mä olen ihan samaa mieltä, että konsoli on helpompi ja sopii loistavasti ihmisille, jotka haluavat pelata mahdollisimman helpolla tavalla. Sillä (nyt tulee iso myönnytys ;) ), kyllähän se PC pelaaminen säätöä vaatii. Jos siis haluaa pelata uusimpia pelejä about maksimi grafiikoilla. Laitevaatimukset kasvavat ihan järjetöntä vauhtia, joten jos enemmän pelailee niin konetta joutuu säännöllisin väliajoin päivittämään (ainakin kerran vuoteen pääsee jonkun palikan vaihtamaan). Tokihan ne uudet pelit sitten näyttääkin ihan helvetin hyvältä, mutta kuten sanottua, vaativat vähän panostamista. Tosin, mikäpä olisi sellainen harrastus, jossa ei joutuisi mitään uhraamaan...

Toinen ärsyttävä piirre on se, että pelit julkaistaan nykyään lähes poikkeuksetta raakileina, joten erinäisiä päivityksiä tippuu sitten tasaiseen tahtiin. Tosin, tuo ei ole enää pelkkä PC pelien ongelma vaan valitettavasti sama trendi on tullut myös konsolipeleihin. Konsoleilla toki päivitys on helpompaa, kun ei tarvitse itse sitä päivitystä asentaa (ei toki tarvitse kaikissa PC peleissäkään, mutta suurimmassa osassa kyllä).

Tulipahan off topiccia taas kerrakseen, pahoittelut siitä.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nuo videot kun katto niin kylläpä tuli ikävä fallout 1&2. Puuttu kokonaan vanhojen fallouttien tunnelma. Toisaalta varmasti myy paremmin kun on tehty oblivionin tyyliin. Olisin vaan toivonut että olis tehty niinkuin vanhat versiot parannetuilla grafiikoilla.
Kai se on vaan totuttava siihen että mikään pelifirma ei tee enää pelejä niinkuin vanhat falloutit, jagged alliance2, baldurs gatet ym.

Se on vaan niin, että ne pelit oli siihen aikaa paras tapa tehdä juuri isometrisenä tekniikankin puolesta. Nykyään pelin täytyy olla 3D ja karkki, että siitä ihmiset kiinnostuis. Näillä peleille halutaan ostajia ja PALJON. Kustannukset monia kymmeniä miljoonia ja ne pitää kattaa, joten ei sitä peliä ole varaa tehdä muutamille hassuille old school faneille. Raha varmasti sanelee nykyään enemmän mitä tehdään. Ja oishan se hassua jos nykykoneiden tehoja ei hyödynnettäis. Minua ainakin. Ei se ilmaista ole.

Se on vaan niin, että ne pelit oli siihen aikaa paras tapa tehdä juuri isometrisenä tekniikankin puolesta. Nykyään pelin täytyy olla 3D ja karkki, että siitä ihmiset kiinnostuis. Näillä peleille halutaan ostajia ja PALJON. Kustannukset monia kymmeniä miljoonia ja ne pitää kattaa, joten ei sitä peliä ole varaa tehdä muutamille hassuille old school faneille. Raha varmasti sanelee nykyään enemmän mitä tehdään. Ja oishan se hassua jos nykykoneiden tehoja ei hyödynnettäis. Minua ainakin. Ei se ilmaista ole.

Juuri näin.

Muutenkin, kun tätä kolmososaa katsoo, niin selkeästi vaikuttaisi olevan uskollinen aiemmille osille ja fanien mielipiteitäkin on kuunneltu. Vaikka Bethesdan ei todellakaan olisi pakko ollut niin tehdä. Tuo 3D-maailma on muutenkin pikkujuttu, jos kaikki muut osa-alueet on kunnossa ja se on Fallout. Onneksi on vielä modit lisäksi paikkaamassa.

Se että pelimarkkina asiantuntijat luulevat, että pelit on pakko tehdä 3d:nä ja karkin näköiseksi, ei tarkoita sitä että kaikki pelaajat olisivat samaa mieltä. Kertoo vain, että peliteollisuus ei uskalla tehdä enää mitään erikoista; samaa paskaa suolletaan uusissa kuorissa. Mikä statement sekin olisi ollut, kun Bethsehda olisi päättänyt tehdä F3:n isometrisenä ja satsannut ennennäkemättömän pitkään peliaikaan ja tarinaan. (Sekin 3d-mallinnusraha olisi voitu kanavoida tärkeisiin asioihin, kuten tarinaa, dialogiin, huumoriin yms.)

Noh, tämän takia en pelejä ostakkaan enää.

Nimimerkillä, Monkey Islandit ja kumppanit ostettuna hyllyissä.

The Fallout 3 Vault Dweller's Survival Guide

fallout3guidemainboy.jpg

Tästä saat ladattua tuon pdf-muodossa.

Edit. Eli tämmöistä lehtistä Bethesda jakoi PAX 2008 -tapahtumassa tuossa taannoin.

Se että pelimarkkina asiantuntijat luulevat, että pelit on pakko tehdä 3d:nä ja karkin näköiseksi, ei tarkoita sitä että kaikki pelaajat olisivat samaa mieltä. Kertoo vain, että peliteollisuus ei uskalla tehdä enää mitään erikoista; samaa paskaa suolletaan uusissa kuorissa. Mikä statement sekin olisi ollut, kun Bethsehda olisi päättänyt tehdä F3:n isometrisenä ja satsannut ennennäkemättömän pitkään peliaikaan ja tarinaan. (Sekin 3d-mallinnusraha olisi voitu kanavoida tärkeisiin asioihin, kuten tarinaa, dialogiin, huumoriin yms.)

Noh, tämän takia en pelejä ostakkaan enää.

Nimimerkillä, Monkey Islandit ja kumppanit ostettuna hyllyissä.

Ei se pelkästään peliteollisuudesta ole kiinni. Usko pois maailmassa on paljon paljon ihmisiä, joille se grafiikka on tosi tärkeää. En ihmettelis vaikka siellä ois joku idiootti patu vääntämässä "No 3D, no money. Everyone lieks 3D". Loppujen lopuksi sehä on julkaisijoista/rahoittajista kiinni mitä sieltä tulee.

Mutta samaa mieltä olen tuosta, että samaa paskaa eri/uusissa kuorissa. Sellasia tusinapelejähän riittää. Uskosin kuitenkin että kyllä niitä timangeja varmasti tulee vielä 3D aikakaudellakin uskokaa pois :)

Ps: Sehän on leffoissa nykyään vähän sama tilanne. Tehdään näyttävää animaatiota, mutta muuta siinä leffassa ei sitten olekaan.

melkein voisin kyllä väittää että 3d-mallin tekeminen on helpompaa ja yksinkertaisempaa kuin 2d mallin. helpompi käyttää samaa mallia uudestaan ja uudestaan erilaisissa ympäristoissä...

Se on vaan niin, että ne pelit oli siihen aikaa paras tapa tehdä juuri isometrisenä tekniikankin puolesta. Nykyään pelin täytyy olla 3D ja karkki, että siitä ihmiset kiinnostuis.

Kyllä imo isometriselle kuvakulmalle ropeissa olisi vielä tilausta - onneksi Bioware nyt tekee Dragon Agea, jos muutkin pelintekijät vielä innostuisivat.

Suositut

Back
Ylös Bottom