En ole päässyt kirjautumaan Facebookkiin yli viikkoon, sillä kirjautumista yrittäessä tulee teksti "Sorry, something went wrong. We're working on getting this fixed as soon as we can." Ongelma on sama selaimesta ja koneesta riippumatta. Olen laittanut FB:n ohje- ja tukikeskukseen kaksi viestiä, joista toiseen tuli automaattivastaus ja pyyntö lähettää näyttökuva virheilmoituksesta. Sen jälkeen ei mitään. Tukikeskus oli muutenkin pirun vaikea löytää, eivätkä sivuilla olleet linkit ja lomakkeet toimineet.
Profiilini näkyy FB:ssä ihan normaalisti, en vain itse pääse siihen enää käsiksi. Mitä voin tehdä? En voi edes deaktivoida profiiliani, koska se vaatisi kirjautumisen. Osaako joku auttaa, ennen kuin pääni leviää? Onko Suomessa olemassa joku FB:n konttori tai tukikeskus, jonne voin mennä kohta lankoja pitkin?
Profiilini näkyy FB:ssä ihan normaalisti, en vain itse pääse siihen enää käsiksi. Mitä voin tehdä? En voi edes deaktivoida profiiliani, koska se vaatisi kirjautumisen. Osaako joku auttaa, ennen kuin pääni leviää? Onko Suomessa olemassa joku FB:n konttori tai tukikeskus, jonne voin mennä kohta lankoja pitkin?