Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos jaan esim. videon jonkun aikajanalla, niin kaverinihan näkevät sen tuolta oikeasta yläkulmasta "streamista": Sämpylä jakoi videon henkilön X sivulla. Miten tuon saa piilotettua, jos en halua kaikkien näkevän, että jaan videon jossain?

^ Et mitenkään jos sen jonkun aikajanalle postaat, kohdehenkilö itse määrittää aikajanalla olevien julkaisujen näkyvyyden. Laita privalla jos tarkoitus on että vain kohdehenkilö näkee sen?

Buukki kun mainostelee "henkilöitä, joita saatat tuntea"... niin välillä se ehdottaa tyyppejä, joiden kanssa ei ole yhtään yhteistä kaveria. Milläköhän perusteella se niitä tarjoilee? Voiskohan olla niin, että se paljastelloo sillon tällön tyyppejä, jotka on tsekannu sun rohviilin...

Vastikkään se "tarjos" miulle yhtä naista, jonka kanssa olin samassa lukiossa, ja jonka olin jo unohtanut, ja joka asuu nyt eri keupungissa... mut muuten se tarjoiloo nevöhöödejä (tännään kuitennii kuuman näköstä muijjaa samasta keupunkist...).

SILLÄ MIE VAAN, että ei nyt oo niin kiva vakoilla esim. käyttäjätiliä vaihtanutta eksää, kun muuten ei oo ollu kontAKTEJA, mut sit se vaan niinq saattas saaha mainoksen stalkkerista.

Onko jollain vahvempaa sormetustuntumaa tuohon buukin eresottamukseen?

^ Et mitenkään jos sen jonkun aikajanalle postaat, kohdehenkilö itse määrittää aikajanalla olevien julkaisujen näkyvyyden. Laita privalla jos tarkoitus on että vain kohdehenkilö näkee sen?

En tarkoittanut, ettei se sieltä aikajanalta saisi näkyä, vaan siellä "streamissa", missä näkyy reaaliajassa kaikki tapahtumat.

Saako tuolta vitun facehomosta estettyä kaikki mahdolliset ja mahdottomat pelipyynnöt kerralla? Ei, en halua tulla pelaamaan yhtäkään vitun paskaripulipeliä. Vittu!

Saako tuolta vitun facehomosta estettyä kaikki mahdolliset ja mahdottomat pelipyynnöt kerralla? Ei, en halua tulla pelaamaan yhtäkään vitun paskaripulipeliä. Vittu!
Jos pyynnöt tulee samoilta henkilöiltä niin voit estää kyseisten henkilöiden "pelipyynnöt".

En tarkoittanut, ettei se sieltä aikajanalta saisi näkyä, vaan siellä "streamissa", missä näkyy reaaliajassa kaikki tapahtumat.

No ei se sinne streamiin tule jos kohdehenkilöllä on asetukset tapissa mutta eipä se sitten näy seinälläkään, mielestäni aivan sama paukkuuko se siihen streamiin kun seinällä kuitenkin näkyyjos asetukset näin on laitettu.

Jos minä tykkään kaverin A kuvasta niin miksi se näkyy kaverin B etusivulla niin, että Kyöpeli tykkää tästä kuvasta? Tai siis lähinnä mistä minä saan muutettua niin että toiset eivät näkisi mistä kuvista tykkään?

movie.jpg

Koko Facebook on menettäny merkityksensä, koko etusivu täynnä näitä vitun kaljahaasteita ja hirveä määrä kuvia, mistä joku on tykännyt instagrammissa. Jos väliin mahtuu jotain muuta, niin Kille Kalle Kottarainen on tykännyt jostain hilpeän hasukasta videosta tai Mirja Maarit Koponen-Mustafa tykkää kohteesta McDonalds.

Ohan se etusivu ollut ihan kuraa jo aikas kauan. Sen kun sais pois, ettei näkis mistä muut tykkää, niin olis jo paljon selkeempi. Näkis vain statukset.

Teet uuden "listan", johon lisäät kaikki sun kaverit. Sit pystyt säätää sille listalle mitä haluut nähä sieltä "choose update types". Sieltä voi valita pelkät statuspäivitykset. Sit vaan selailee sitä listaa eilä etusivua ollenkaan.

Koko Facebook on menettäny merkityksensä, koko etusivu täynnä näitä vitun kaljahaasteita ja hirveä määrä kuvia, mistä joku on tykännyt instagrammissa. Jos väliin mahtuu jotain muuta, niin Kille Kalle Kottarainen on tykännyt jostain hilpeän hasukasta videosta tai Mirja Maarit Koponen-Mustafa tykkää kohteesta McDonalds.
Viimeisimmässä MB:ssä oli hyvä ja laaja juttu Facebookista.

Homma nyt vaan toimii niin että se tekoäly edgar (tai joku vastaava) tutkii jokaista sun fb-klikkausta ja kirjoitusta. Se bongaa vaikka sanan volvo sun kirjoituksesta, sen jälkeen kaverisi kille kalle kottarainen kun on myös sanonut sanan volvo ootte jo kumpikin linkitetty yhteen. Teillä on yhteinen puheenaihe ja volvon mainosta pusketaan ruudulle enemmän.

Toi naamakirja on suoraansanottuna niin paskaa, että en aijo sinne liittyä takas. Erosin lokakuussa ja takas ei ole menemistä. Ilmankin pärjää ja watsapp rymissä saa kaveriporukoilta tiedon, jos on jotakin häppeninkiä tulossa.

Ja tiesithän, että et nää ehkä joknkun ihmisen päivityksiä seinälläsi lainkaan. Se tekoäly päättää mitä näät ja mitä et. Jos joskus oot katsonut jonkun vitun hauskan kaljahaasteen, sitä tungetaan sen jälkeen sun ruudulle entistä enemmän. Painat kuvaa, jonka joku on laittanut instagramista. Sen laittamat kuvat ei ehkä ole aiemmin näkynyt sun sivulla, mutta tekoäly testaa katsotko niitä. Ja kappas, kerran kun se kuva löytiin, menit sitä klikkaamaan ja taas sitä kuvaa pusketaan sun ruudulle entistä enemmän. Jaa että miksi näin? No koska FB:n mainostulot oli viimevuoden viimeisellä vuosineljänneksellä mustaakseni noin 1.3 miljardia. Mainostuloillahan tota shittiä pyöritetään.

Suosittelen pohtiin, tarvitsetko sitä naamakirjaa oikeasti yhteydenpitoon. Onhan se näppärä tietää mitä kellekkin kuuluu toisella puolella suomea tai maailmaa. Mutta, hyvin olen pärjännyt ilman tietoa mitä Maija-Liisan ja Jari-Pekan pikku Sulohauvelille kuuluu. Tai kuinka hänen häntänsä on tänään kaksi astetta eri kulmassa, kuin eilen. Itse pärjään siis ilmankin.

Vittu mitä paskaa. Tuosta on tullut vain ajanviete, mikä aiheuttaa pelkkää vitutusta, enkä pidä siellä yhteyttä kehenkään. Lähen menee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom