Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä on kaverit höpöttänyt ja kutsuja tullut. Luulin että oon kaiken nähnyt netissä niin aattelin että voin hyvillä mielin tän skipata. Toivottavasti en menetä mitään :|

Facebookissa tuntuu olevan suomalaisistakin jo järkyttävä osa, varsinkin työpaikoilla kuulee usein facebookkiin liittyvää keskustelua. Sinänsä kyllä ymmärrettävää, koska onhan se huomattavasti laadukkaampi yhteisöpalvelu kuin esim. myspace. Facebookissa myös se kavereiden kutsuminen on toteutettu fiksusti, samoin pakkorekisteröinti on tuon tyylisessä palvelussa loistava asia.

Iso ongelma on IMO kuitenkin se, että noiden eri yhteisöpalveluiden, omien linkkien yms. hallitseminen alkaa olla nykyään aika tuskaa, varsinkin jos vaihtelee konetta. Itse otin jokin aika sitten kaverin vinkin perusteella käyttöön squupin (www.squup.com) ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Pääsee kaikkiin omiin juttuihin käsiksi mistä tahansa. Kuulemma simppeli mobiiliversiokin on jo olemassa, vaikka sitä ei ole virallisesti julkaistu (mobile.squup.com/käyttäjätunnus), mikä kuulostaa hyvältä.

Mielenkiinnolla jään odottamaan, mikä on se ensi vuoden superhypen saava yhteisöpalvelu. En tosin usko, että nuo isot nykypalvelut mihinkään kuolee, vaikka kuinka hyviä uusia palveluita julkaistaan, koska jokaisella on kyllä oma selkeä funktionsa.

Itekin tulee aika paljo aikaa vietettyy tuolla, vaikka eihän siinä mitää järkee oo. Hanakasti tulee noita kaveripyyntöjä. Ja viikon loppuna huomasin että kaikki puhuu baarissakin vaan feisbuukista.

Tästä on kaverit höpöttänyt ja kutsuja tullut. Luulin että oon kaiken nähnyt netissä niin aattelin että voin hyvillä mielin tän skipata. Toivottavasti en menetä mitään :|
uskottelen itselleni ihan samaa...

toistaseks on ollut mukavampaa soittaa/pistää tekstaria ystäville kuin klikkailla jotain ihme tyynysotia tai mitälie (tyttöystävä hehkuttanut noita)

Kauan sinnittelin mut sit liityin. Ja voi morjes, ihan koukussa :D Mut ei se mitään..töihin tuli mesekielto, mut onneksi on naamakirja!!! Onhan toi ihan loistava tapa löytää vanhoja koulukavereita yms. ja kysellä kuulumisia. Onhan siellä niin paljon turhaa juttua, niiden kaikenmaailman lumi- ja tyynysotien yms. muodossa, mutta ignore-nappi käyttöön ja keskittyy olennaiseen (eli paskanjauhantaan :D).

Mäkään en oo lähteny mihinkää applicationssii mukaan ja laitan aina ignore ku joku jotain pyytää.. En tajua miten tuolla viihtyy nii paljon ku ei kukaan ees joka päivä mitään kirjota tai uusia kaveri hakemuksia tule...

Ai miten niin LYÖ rahoiksi, sehän on lyönyt jo. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista jo nyt.
Niin. Siis kaveri löi jo rahoiksi, mutta myi vasta pienen osuuden firmastaan. Hänellä on siis vielä mahdollisuus lyödä paljon isommin rahoiksi, kunhan he saavat palvelun lokalisoitua Myspacen tapaan. Mikkisoftahan osti vain 1,6% osuuden firmasta 240 miljoonalla dollarilla.

Aika erikoinen kommentti, perustelu olisi mukava kyllä kuulla.
Niin, varmaan sinäkin pitäisit miellekkäänä jos sun lärvillä mainostettaisiin vaikkapa uusinta Jenna Jamesonin leffaa "I liked this movie!". Jos nuo mainostörkeydet toteutuvat, niin sanomista tulee ihan varmaan.

Ja voi morjes, ihan koukussa :D Mut ei se mitään..töihin tuli mesekielto, mut onneksi on naamakirja!!!

Blaaah, meillä ei pääse töistä mihinkään kivaan :( mua ei kyllä naamakirja oo koukuttanu, johtuen varmaan siitä etten ehi kauheesti siihen edes paneutuun.... :rolleyes:

Ei kannata koittaa... koukuttaa tehokkaasti

Ei kannata koittaa... koukuttaa tehokkaasti
Ei koukuttanu sit yhtään,aluksi muutamana päivänä sitä kattelin ja nyt käyn sillon tällön kirjautumas.Liian sekava paska vampyyrileikkeineen jne.

Niin, varmaan sinäkin pitäisit miellekkäänä jos sun lärvillä mainostettaisiin vaikkapa uusinta Jenna Jamesonin leffaa "I liked this movie!". Jos nuo mainostörkeydet toteutuvat, niin sanomista tulee ihan varmaan.

Muaha. Tulee ihan mieleen se frendien jakso jossa Joeyn naamalla mainostettiin jotain herpes-seulontaa tms...

Ois varmaan vitutus aika makee kun naama ois seuraavanlaisen tekstin vieressä:

"Hänellä on herpes. Miten on sinun laitasi?"

Myöntele siinä sit kavereille, että "Ei mua haittaa, toihan nyt on niinq pois asiayhteydestä..." :lol2:

Edit: miten raflais vaikka AIDS?

Eipä tuolla kauheasti tule pyörittyä...
En tosiaankaan ymmärrä, mikä tuossa koukuttaa?
Vanhoja kavereita kyllä löytyy hiukan liikaakin, juurikin eräs nuoruusajan ystävä halusi minut kaveriksi.
En sitten viitsinyt yksityiskohtia pistää, mistä tunnemme.
Tämä sitten pistää että; We datet in 1995!:wtf:
Vaimo tykkäsi hyvää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom