Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jasso.... katsotaan. Ennakkoluulot on ainakin negatiiviset kun ajattelee palvelun historiaa.

Saa nähdä meneekö kuinka monta viikkoa että kaikilla näkyy muutokset.

Itsellä on ollut tähän asti ihan ok noi uudet päivitykset, mutta nyt alkaa näyttää jo sekavalta omiin silmiin. Kai tohonkin tottuu muttei toi nyt yhtään paremmalta vaikuta :jahas:

Vähän selkeemmäksi uutta faboa.

If you don't like the way the new FB randomly puts posts on your wall, this method should get your normal timeline back.

Go to your account and then notifications. Uncheck box at the top right that says email frequency. Then your feed will show all the posts again. Then go to home page and in the "Top Stories" hover your mouse on the right side and click on the down arrow in the upper right and "unmark as top story" - click the Home button again, now your newsfeed will be setup by timestamp rather than randomly picking "top stories".

Mitä helvettiä tolle chatille nyt tapahtu? Mulla ainakin meni ihan hervottomaks koko roska, kenellekkään ei voi kirjottaa mitään ja kun painaa jotain henkilöä alottaakseen chatin niin ruutu scrollaa kilometrin alaspäin eikä mitään muuta tapahdu?!?

Kai tää on taas vaan joku mahtava parannus johon pitää vaan tottua. :hyvä:

Mullakin on ilmeisesti tullut vasta osa uudistuksista. Kysymys kuuluukin että minkä vitun takia puolet oikeasta laidasta on nyt jotain vitun news feed roinaa? ..............just kun oppi melkein elää ton uuden chätin kanssa niin sitä on enää puolet jäljellä.

Alku ainakin näyttää paskalta, saas nähdä millanen on kun loput uudistukset tulee läpi. Mitä jostain uutisesta näin kuvia, niin tulee aika erikoinen setti. Luin myös että uudistuksen jälkeen heittää aivan randomilla tavaraa seinälle.

Mua ihmetyttää se, että millä logiikalla ne puskee noita paskoja uudistuksiaan eri käyttäjille? Mä olen varmasti yksi epäaktiivisimmistä viestittäjistä facebookissa, chattia en käytä ikinä jne. ja silti jokaikinen "hieno" uudistus tulee mulle ensimmäisten joukossa.
Sitten taas palvelun huomattavasti aktiivisemmat käyttäjät pääsevät "nauttimaan" noista usean päivän myöhemmin. Ei oikein järkevä tapa ajaa noita muutoksia, jos niitä niinkuin ihan halutaan testata käytössäkin :D

Vaidoin tossa kuukausi sitten facebookin chatin vanhaan, miten saan uuden takasin? Selain on chrome.

ps. Tuo uutisnauha on nimenomaan ihan vitun hyvä.

VITTU MITÄ PASKAA! Lopetan koht koko persereikätilini. Joka kerta vaan huononee noi päivitykset. Listat on ihan perseestä. Puhumattakaan tosta Ticker paskasta. Aivan hanurista.

Joo kakkaa on, sniif. Tosin mua ei jaksa kuitenkaan ihan kauheasti kiinnostaa nuo muutokset vaikka paskempaan suuntaan mennäänkin. Facebook ei ole niin iso osa mun elämää, että se herättäisi kauheen suuria tunteita.

Kysymys: kuinka saa pois näkyvistä omasta profiilista kaverien taggaamat kuvat?
Olin jo vastaamassa miten... mutta en löydä enää asetusta että kuka näkee kuvat joissa sut on tägätty.

Sen sijaan nykyään siellä on erikseen asetus että jos sut tägätään, niin sun pitää ensin hyväksyä se. Toi on hyvä asetus, kun jotkut pistää mielipuolisesti ties mitä klo 03:21 kebabbila pisan-kalteva-torni-efekti -kuvia.

Mä toivon vain että laittaisivat chatin sellaiseksi, että se oikeasti toimisi. Ihan sama kaiken muun tilpehöörin ja piperryksen kanssa, jos vain se pirun chat ei vittuilisi koko ajan.

Plus pop-out chat sais tulla takaisin.

Mikä tää juttu on, että kuulemma näkee, missä sivuilla käyt, vaikka et olisi facebookissa kirjautunut?En itse ainakaan nähnyt mitään, näkeekö sitten vaan nämä facebookin omistajat/työntekijät?

E:Senhän piti tulla tänään, vai tuleeko huomenna?

Mikä tää juttu on, että kuulemma näkee, missä sivuilla käyt, vaikka et olisi facebookissa kirjautunut?En itse ainakaan nähnyt mitään, näkeekö sitten vaan nämä facebookin omistajat/työntekijät?

E:Senhän piti tulla tänään, vai tuleeko huomenna?

Sitä ei nyt pitäis tulla ollenkaa. Kerrottiin jossain iltalehessä tai jossain

Jaa, asensin kuitenkin noi jotkut lisäosat chromeen jotka blokkaa ton, jos päivitys tulee niin pitäis kai tulla huomenna, ainakin IS (Joo, siihen on PAKKO luottaa, kerran se on lehdessä) sanoi aamulla klo 6.00, että facebookin mukaan uudistus on tulossa 24-tunnin sisällä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom