Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen ja säkinhän voisit perustaa omalle mirrilles kanssa :D

Noh noh ja soo soo. :D Ei mulla sitäpaitsi ole mirriä. :rolleyes:

Öö, oletteko törmänneet sellaiseen ilmiöön, että nyt olisi ruvettu perustamaan profiileja omille lemmikeille? Veeteeähv?
Eiks siellä joskus 3 vuotta sitten ollut buumina sellainen dogbook missä oli koirille omat profiilit, mut onko nyt ruvettu siis tekemään ihan oikeita profiileja?

Tein aikanaan kavereille listat, lähinnä tutut ja tämmöset ja lopuille en ollut sitte ikänä edes näkyvästi paikalla. Miksi mulla näkyy nuo muut uuvatit nyt ja niistä listoista ei ole tietoakaan? Vaikeasti selitetty? Kyllä on.

Tein aikanaan kavereille listat, lähinnä tutut ja tämmöset ja lopuille en ollut sitte ikänä edes näkyvästi paikalla. Miksi mulla näkyy nuo muut uuvatit nyt ja niistä listoista ei ole tietoakaan? Vaikeasti selitetty? Kyllä on.

Koska facebook muutti systeemejä chatissa ja loi noita automaattisia listoja asuinpaikan jne mukaan, niin mullakin lakkasi omat ryhmät toimimasta. Jos nyt puhutaan samasta asiasta.

Koska facebook muutti systeemejä chatissa ja loi noita automaattisia listoja asuinpaikan jne mukaan, niin mullakin lakkasi omat ryhmät toimimasta. Jos nyt puhutaan samasta asiasta.
Mulla on edelleen ne vanhatkin listat.

Mulla on edelleen ne vanhatkin listat.

Mistä ne saa toimimaan pelkästään. Ei näy nuo "oikeat kaverit" enään ollenkaa onlines, pelkästään kaikki ihme hyypät.. Pitäs perkele poistaa varmaan puolet kavereista..

E: "Rajoita paikalla oloa" napin takaa löyty, josta pysty valitseen että kenelle näkyy paikalla. Sitten alempana on "muita paikallaolijoita" tai jtn sinnepäin..

Hermo menee noiden listojen kanssa. Mullakin on muutama lista, mitkä fb on itse luonut, kotipaikkakunta ja nykyinen nyt ainakin. Olen ite tehnyt yhden, jossa onkin noin 350 kaverista ainakin 300, listalla oleville en ole kovinkaan useein paikalla. Eli olen tehnyt listan lähinnä keskustelua silmälläpitäen, eivät tule sitten tietyt tyypit huutelemaan turhuuksia kun heistä ei välillä meinaa päästä irti. Mutta nyt se ei jostain syystä enää toimikkaan, ja vaikka laitan "Rajoita paikallaoloa"-kohdasta etten ole tälle ko listalle paikalla, näkyy todella moni listalle lisäämäni kaveri siellä silti. Miksei noi nyt vaan voi toimia?
Niin ja sama koskee tota fb-puritya, jonka otin jonkun vinkistä ettei noi idioottimaiset kysymykset mihin ihmiset keksii vastata, näkyisi. Taas on seinä täynnä noita toinen toistaan älykkäämpiä äänestyksiä, mihin ihmiset keksiikin vastata.

Viimeksi muokattu:
E: "Rajoita paikalla oloa" napin takaa löyty, josta pysty valitseen että kenelle näkyy paikalla. Sitten alempana on "muita paikallaolijoita" tai jtn sinnepäin..

Pystyykö noihin jo aiemmin luotuihin "Vittu en jaksa keskustella sun kans" -listoihin enää lisäämään henkilöitä? Käytin just puol tuntia kyseisen toiminnon etsimiseen tuloksetta :curs: Palaa hihat ton fb:n kanssa muutenkin kohta lopullisesti...

Pystyykö noihin jo aiemmin luotuihin "Vittu en jaksa keskustella sun kans" -listoihin enää lisäämään henkilöitä? Käytin just puol tuntia kyseisen toiminnon etsimiseen tuloksetta :curs: Palaa hihat ton fb:n kanssa muutenkin kohta lopullisesti...
Jostain jos löydät vasemmalta linkin jossa on "kaverit", niin siellä näkyy kaikki ja siinä nimen oikealla puolella on joku täplä mistä voi muuttaa mihin ryhmään niitä haluaa tunkea..

Miten siihen pystyikään vaikuttamaan, mitä yhteisöjä tai ryhmiä tms. näkyy kaverilistassa oman nimen alla? Liityin yliopiston ryhmään, niin nyt siellä nimen alla lymyää paikkakunta ja yliopisto. Millä ihmeellä tosta paikkakunnasta pääsee eroon? En edes muista koskaan sellaista lisänneenikään, eikä se löydy yksityisyysasetuksien ryhmistä.

No löytyihän tähänkin asiaan ketju! Sattuisko joku tietämään, onko facessa joku uusi tietosuojaläpimurto, kun olen alkanut saada ihan viime aikoina joiltain ihme ulkomaisilta stalkkereilta jotain hello gorgeous viestejä, joissa selitetään miten ne on selanneet mun profiilia, siis wtf, mun profiilin pitäis olla täysin suojattu??? Eikai tiedot voi päätyä mihinkään kyseenalaiseen reittaus/treffi-paikkaan itse siitä tietämättä?? Aika spookyä!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom