Öö, oletteko törmänneet sellaiseen ilmiöön, että nyt olisi ruvettu perustamaan profiileja omille lemmikeille? Veeteeähv?
Olen ja säkinhän voisit perustaa omalle mirrilles kanssa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öö, oletteko törmänneet sellaiseen ilmiöön, että nyt olisi ruvettu perustamaan profiileja omille lemmikeille? Veeteeähv?
Olen ja säkinhän voisit perustaa omalle mirrilles kanssa :D
Eiks siellä joskus 3 vuotta sitten ollut buumina sellainen dogbook missä oli koirille omat profiilit, mut onko nyt ruvettu siis tekemään ihan oikeita profiileja?Öö, oletteko törmänneet sellaiseen ilmiöön, että nyt olisi ruvettu perustamaan profiileja omille lemmikeille? Veeteeähv?
Tein aikanaan kavereille listat, lähinnä tutut ja tämmöset ja lopuille en ollut sitte ikänä edes näkyvästi paikalla. Miksi mulla näkyy nuo muut uuvatit nyt ja niistä listoista ei ole tietoakaan? Vaikeasti selitetty? Kyllä on.
Tein aikanaan kavereille listat, lähinnä tutut ja tämmöset ja lopuille en ollut sitte ikänä edes näkyvästi paikalla. Miksi mulla näkyy nuo muut uuvatit nyt ja niistä listoista ei ole tietoakaan? Vaikeasti selitetty? Kyllä on.
Mulla on edelleen ne vanhatkin listat.Koska facebook muutti systeemejä chatissa ja loi noita automaattisia listoja asuinpaikan jne mukaan, niin mullakin lakkasi omat ryhmät toimimasta. Jos nyt puhutaan samasta asiasta.
Mulla on edelleen ne vanhatkin listat.
Mun sisko loi valitettavasti kissoilleen facebook profiilit.
E: "Rajoita paikalla oloa" napin takaa löyty, josta pysty valitseen että kenelle näkyy paikalla. Sitten alempana on "muita paikallaolijoita" tai jtn sinnepäin..
Jostain jos löydät vasemmalta linkin jossa on "kaverit", niin siellä näkyy kaikki ja siinä nimen oikealla puolella on joku täplä mistä voi muuttaa mihin ryhmään niitä haluaa tunkea..Pystyykö noihin jo aiemmin luotuihin "Vittu en jaksa keskustella sun kans" -listoihin enää lisäämään henkilöitä? Käytin just puol tuntia kyseisen toiminnon etsimiseen tuloksetta :curs: Palaa hihat ton fb:n kanssa muutenkin kohta lopullisesti...
En kyllä kirveelläkään löydä mistään omista asetuksista siihen liittyvää kohtaa. Mistäköhän tuon saisi sitten pois?Omasta profiilista tietojen kohdalta?
Anonymous on sanonut, että hyökkäys ei ollut ikinä oikea...harmi :(http://www.iltasanomat.fi/digi/tuhoutuuko-facebook-tanaan/art-1288426057197.html?ref=tf-promo1
:jahas:
Eli tänään armon päivänä 5.11. vapaudumme tästä tuskasta.