Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on tullut tonne chattipalkin yläreunaa tollanen ihme entiiämikäseon o_O alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttää nämä toinen toistaan paskemmat uudistukset...

No on se nyt perseestä kun (facebookin standardeilla) toimivaan systeemiin kajotaan ja lopputulos on käytettävyyden kannalta alkuperäistä huonompi. Sama trendi kyllä joka puolella nettiä tuntuu olevan.
Ei nyt luulis olevan kovin vaikea toteuttaa toimiva simppeli chatti.

Onko muut huomanneet, että kaverien määrä vaihtelee jotenkin oudosti ilman että hyväksyisi uusia? esim. viikko sitten mulla oli 210, sitten eilen 208 ja tänään taas näyttää 210.

Onko muut huomanneet, että kaverien määrä vaihtelee jotenkin oudosti ilman että hyväksyisi uusia? esim. viikko sitten mulla oli 210, sitten eilen 208 ja tänään taas näyttää 210.

Joo. Oon aatellu, että jotkut vaan poistaa mut kavereista. Mutta oon aika varma että tänään on yks kaveri enemmän kuin eilen, vaikka en oo kyllä ketään hyväksyny :D strange.

oispa kiva saada tähän äänestys että oletko pärsätkirjan fani vai et...osaako joku olla ilman sitä(=reggautumatta)?
Siis, jos en olisi siellä niin tuskin rekkaisin enää. Jos siis saisin pitää tämän tietouteni koko lafkasta.

Lähteminen onkin sitten eri asia.

Tosin pitää sanoa että moni on tänäkin vuonna liittnyt kun kaikki sanoo et siel järkätää eventit ym.

Meikä ainakin tykkää. Kaikki opiskelijabileet, tapahtumat ja vastaavat saa tiedotettua kätevästi kaikille kavereille ja "kavereille" sitä kautta. Muutenkin näppärä tapa pitää yhteyttä ihmisiin, kun siellä nykyään alkaa olla kaikki.

Meikä ainakin tykkää. Kaikki opiskelijabileet, tapahtumat ja vastaavat saa tiedotettua kätevästi kaikille kavereille ja "kavereille" sitä kautta. Muutenkin näppärä tapa pitää yhteyttä ihmisiin, kun siellä nykyään alkaa olla kaikki.
Kyllä minäkin pidän sitä loistavana jos puhutaan pelkästä hyödyllisyydestä. Ongelmana on siis firma sen takana, ja miten ihmisiä kuuntelematta paskoo kaiken.

Jasso. Joku suuri graphic designer on tehnyt kuvien pop-up ikknoista kokonaan vaaleat taustan sumentamista myöten. Ihan hirvee.

Jep, vanha oli paljon selkeempi.
Kyllä tuohon hieman tottuu, mutta mun mielestä kuten kaikissa muissakin miljoonissa lightboxeissa ympäri maailman tumma tausta on paljon parempi.

Halu olla erilainen ei ole mikään lupa unohtaa käytettävyys.

Saako tuosta tsätistä bannattua ihmisiä yksitellen? Eli tarkoitus ei ole bannata tai piilottaa tiettyjä ihmisiä statusten osalta tai kaverilistalta mutta en jaksa näitä kyrpiä, jotka alkaa tsättäämään nanosekunti sen jälkeen kun avaan facebookin.

Saako tuosta tsätistä bannattua ihmisiä yksitellen? Eli tarkoitus ei ole bannata tai piilottaa tiettyjä ihmisiä statusten osalta tai kaverilistalta mutta en jaksa näitä kyrpiä, jotka alkaa tsättäämään nanosekunti sen jälkeen kun avaan facebookin.
Helpointa on mennä vasemmalta kohtaan kaverit/friends, sitten manage friend list / vastaava suomeks, ja sitten create list. Teet listan nimeltään vaikka "vittu-en-jaksa-puhua-sulle", ja sitten voit chätin rattaan kuvakkeesta valita se limit availability / rajoita blaa josta otat tuon listan pois päältä.

Mulla ei varmaan ole puoliakaan kavereita chätissä.

Hyvä kysymys, tätä itekin kaipaisin.

Helpointa on mennä vasemmalta kohtaan kaverit/friends, sitten manage friend list / vastaava suomeks, ja sitten create list. Teet listan nimeltään vaikka "vittu-en-jaksa-puhua-sulle", ja sitten voit chätin rattaan kuvakkeesta valita se limit availability / rajoita blaa josta otat tuon listan pois päältä.

Mulla ei varmaan ole puoliakaan kavereita chätissä.

Kiitos, verenpaine laski heti 60 numeroa. Tarjoon bisset kun nähdään.

Joo. Oon aatellu, että jotkut vaan poistaa mut kavereista. Mutta oon aika varma että tänään on yks kaveri enemmän kuin eilen, vaikka en oo kyllä ketään hyväksyny :D strange.

Itsellä nuo lisääntymiset ainakin selittyy sillä että joku kaverini on poistanut itsensä naamakirjasta ja huomannut jonkin ajan päästä ettei voikkaan elää ilman sitä, joten kaverini saa uudelleen rekisteröinnin yhteydessä vanhan kaveri listansa ja näin ollen minun aiemmin laskenut kaveri määräni nousee.

Eikä fb anna mitään ilmoitusta jos joku kaveri poistuu yhteisöstä, eikä myöskään comebackista.

Itsellä nuo lisääntymiset ainakin selittyy sillä että joku kaverini on poistanut itsensä naamakirjasta ja huomannut jonkin ajan päästä ettei voikkaan elää ilman sitä, joten kaverini saa uudelleen rekisteröinnin yhteydessä vanhan kaveri listansa ja näin ollen minun aiemmin laskenut kaveri määräni nousee.

Eikä fb anna mitään ilmoitusta jos joku kaveri poistuu yhteisöstä, eikä myöskään comebackista.

Jotain vastaavaa itsekin ajattelin, mutta tuntuu silti oudolta kun noita muutoksia on melkeinpä viikottain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom