Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne chättiviestit sekottuu niiden yksityisviestien sekaan samaan kansioon. Ei ilmeisesti kaikilla ku lähetin yksityisviestiä nii fb ilmotti että tämä henkilö ei ole vielä päivittäny viesti-systeemiä. Kuitenki paska päivitys jälleen kerran..
Kyllä se toimii ihan kivasti, mutta mun mielestä group chat ei ole mahdollinen. Itsellä on kuitenkin yksi vajaan 30 hengen porukka chätti jota käyttää lähes joka päivä.Jep, vituillaan on fb chatti nyt... itse läväytin messenger 2011 version latautumaan. Ajattelin liittää tuon facebookin siihen, josko olisi edes hieman mukavampaa sen kautta keskustella?.
Kyllä se toimii ihan kivasti, mutta mun mielestä group chat ei ole mahdollinen. Itsellä on kuitenkin yksi vajaan 30 hengen porukka chätti jota käyttää lähes joka päivä.
Juu, saahan nuo pois.Jees, tuntuu erittäin näppärältä...tosin ainut mikä härnää on tuo kun porukkaa kirjautuu jatkuvaan sisään ja siitä ilmoitus tulee. Tosin senkin saa varmaan asetuksista pois kunhan vaan perehdyn ensin sen verran :D
Eh, onko tosiaan niin ettei facebookissa voi enää käyttää enteriä kappalejakojen tekemiseen, se kun nykyään lähettää viestin jos painaa enteriä? Silkkaa paskaa...
Kokeile painaa shiftiä pohjassa
Milläs toi pitäis tajuta? Googlella ehkä, mutta itsestään.Kokeile painaa shiftiä pohjassa
Milläs toi pitäis tajuta? Googlella ehkä, mutta itsestään.
Hauska kun nyt paikoin lukee että "press enter to send comment".
Vääntäkääs nyt rautalangasta mistä ne nyt muka näkyy? Ei ne ainakaan normipostien seassa ole. Ehkä siinä on joku sensuuri, joka selittäisi ison osan viesteistä miksi ne ei ole tallentunu..:D