Facebook

Kaikkien v*tun appsien jälkeen on taas alkanut nuo vammaisten "kavereiden" spämmäämät sivujen/ryhmien fanitukset kasvattamaan kyrpää ohtaan. Saakos noita pistettyä blokkiin asetuksista...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pystyykö tonne luomaan semmosta profiilia , mihinä ei tarvis välttis "kerätä" kavereita?

Voihan sinne sellaisen luoda, et vain hyväksy kenenkään kaveripyyntöjä. Et sä kyllä pääse sitten kenenkään profiiliakaan katsomaan ja sitten koko naamakirjan idea on ehkä vähän jo hukassa.

Kyllä itseäkin vituttaa tollaset "juo kahvia"-ilmoittelut sun muut turhat kirjoittelut, ratkaisuksi tähän kehittelin niinkin monimutkaisen tekniikan kuin piilota-toiminto joka napsahtaa päälle kun jollakin lähtee homma lapasesta noiden tilapäivitysten kanssa. Mulla ainakin pysyy aika siistinä tuo oma naamakirja kun ruksin ahkerasti näitä tolloja piiloon sieltä.

Joskus hauskuutan itseäni päivittämällä omaa tilaani minuutin välein vaikkapa puolen tunnin ajan, ihan vain muiden kiusaksi.

Täytyy kyllä tunnustaa että itse on tullu päiviteltyä pari kertaa ihan juttua tyyliin kävin salilla, oiskohan huomenna paikat kipeenä. Yleensä ei sitten tulekaan päiviteltyä oikein mitään.
Tosin en itsekään ymmärrä joka pikkuasian raportointia. Ja mikä vituttaa yli kaiken niin teinien keskenäinen kilpailu kellä on eniten kavereita. Sitte taas tykätään jostain We are all friends in facebook but in real life we dont even say hi, jutusta. Ymmärrän nyt jotenki vanhat luokkakaverit ym joista ehkä kiinnostaa miltä näyttää nykyään ja mitä tekee, mutta mistä ne teinit repii nykyään sen 200-1000 "kaveria". Onko tää joku nykypäivän statussymboli?

Ja mikä vituttaa yli kaiken niin teinien keskenäinen kilpailu kellä on eniten kavereita. Sitte taas tykätään jostain We are all friends in facebook but in real life we dont even say hi, jutusta.

Ei ole pelkkien teinien kilpailu, aikuiset raavaat ihmisetkin kerää kavereita :( Itseäni eniten ärsyttää ne kaikenmaailman testit ja ryhmiin liittymiset (tarkennuksena kymmeniä testejä ja ryhmiä päivässä), onneksi nämä testit ym. saa piilotettua niin ei tarvi koko kaveria piilottaa mutta ryhmiin liittymisiä ei saa ilmeisesti mitenkään?

Mitähän kaikkea syvällistä siihen seinälle pitäis sitten kirjottaa kun kaikkia tuntuu niin kovasti häiritsevän jos joku kertoo vaikka menevänsä salille? Vittuako liittyy naamakirjaan ja hyväksyy kavereita jos tuntuu kaikki ärsyttävän niin suunnattomasti :D Ihan turha sivustohan se on kaikin puolin.. Itse toki olen siellä.

Mitähän kaikkea syvällistä siihen seinälle pitäis sitten kirjottaa kun kaikkia tuntuu niin kovasti häiritsevän jos joku kertoo vaikka menevänsä salille? Vittuako liittyy naamakirjaan ja hyväksyy kavereita jos tuntuu kaikki ärsyttävän niin suunnattomasti :D Ihan turha sivustohan se on kaikin puolin.. Itse toki olen siellä.

Itse vastustin koko paikkaa täysin useamman vuoden ja liityinkin vasta pari kuukautta sitten. Syynä se että koulukaverit ym on hajallaan pitkin suomea, niin onhan tuo kätevä tapa pitää yhteyttä.

Miksi kaverini eivät näe minun seinältä jos olen kommentoinut jonkun kolmannen osapuolen tilaa? Kaikki yksityisyys asetukset ovat "näkyy kavereille" -tilassa. Joskus keväällä kommentointini vielä näkyivät kaikille kavereilleni.

. Muutama viikko sitten tuli kaveripyyntö työ"kaverilta", jota en edes tunnistanut kuvasta. Näytti kyllä etäisesti tutulta, mutta nimi ei sanonut mitään. 3x olin sanonut "moi" sille.
Kaveripyynnön liitteenä viesti: "Hei,taidat olla samassa työpaikassa töissä!".

Vaihdoin tossa työpaikkaa reilu puoli vuotta sitten

. Muutama viikko sitten tuli kaveripyyntö työ"kaverilta", jota en edes tunnistanut kuvasta. Näytti kyllä etäisesti tutulta, mutta nimi ei sanonut mitään. 3x olin sanonut "moi" sille.
Kaveripyynnön liitteenä viesti: "Hei,taidat olla samassa työpaikassa töissä!".

Vaihdoin tossa työpaikkaa reilu puoli vuotta sitten

:hyvä:

Randomit statukset on parhaita, vituttaa semmoinen, että jotain samaa shittiä tungetaan joka vitun päivitykseen. Yhden tyypin statukset koostuu 99% sanoista "kyykky, penkki, juoksu". Ja tämä ei ole vale, siis joku noista kolmesta sanasta on melkein jokaisessa päivityksessä. Onneksi ne saa piiloon etusivulta. Yksi kahvakuulafriikki taas koostaa kaikki statuspäivityksensä "pystymätöstä ja kahvakuulista".

Yhdellä luomukäyttäjällä oli 67 Poliquinin vinkkiä about putkeen statuksissa, poisti mut frendilistalta kun kerroin tuosta luomuhömpästä jossain 66. päivityksen kohdalla. Nyt niitä lienee jo päälle sata. Mut joo, onneksi tajusin että ihmisiä voi piilottaa kokonaan sieltä etusivulta.

^ Komppaan Mikeä.

Ite diggaan vaihtelevista ja yllättävistäkin statuksista (eikä haittaa vaikka joku pistäis monta päivässä). Mutta aina sen saman asian postaaminen alkaa väsyttää. Itse olen blokannut ne tyypit pois keiden statuspäivitykset sisältää 99% samaa settiä (yleisimmin puheet pelkistä lemmikkieläimistä, akvaarion pesemisestä, kissan ripulista, lapsen neuvolakäynneistä jne)...

Randomit statukset on parhaita, vituttaa semmoinen, että jotain samaa shittiä tungetaan joka vitun päivitykseen. Yhden tyypin statukset koostuu 99% sanoista "kyykky, penkki, juoksu". Ja tämä ei ole vale, siis joku noista kolmesta sanasta on melkein jokaisessa päivityksessä. Onneksi ne saa piiloon etusivulta. Yksi kahvakuulafriikki taas koostaa kaikki statuspäivityksensä "pystymätöstä ja kahvakuulista".

Yhdellä luomukäyttäjällä oli 67 Poliquinin vinkkiä about putkeen statuksissa, poisti mut frendilistalta kun kerroin tuosta luomuhömpästä jossain 66. päivityksen kohdalla. Nyt niitä lienee jo päälle sata. Mut joo, onneksi tajusin että ihmisiä voi piilottaa kokonaan sieltä etusivulta.

hahahahah :) kas ku ei tullut mun päivitykset esimerkkinä..... sali, lenkki ja nälkä :)

hahahahah :) kas ku ei tullut mun päivitykset esimerkkinä..... sali, lenkki ja nälkä :)

On ymmärrettävää että ihmisten statuspäivitykset pyörii aika pitkälle tiettyjen aiheiden ympärillä, ja ne on niitä mitkä heitä kiinnostaa. Se on ihan ok ja niin se on mullakin, pääosin jutut rajoittuu joihinkin aiheisiin. Mutta sähän luettelit jo kolme juttua, ja kirjoitat naistenhömpästä, juhlinnasta ja ties mistä randomista muutenkin, et pelkästään esim VAIN ja AINOASTAAN salituloksia tms.

Even statukset on niin randomia shittiä ettei mitään. Arvostan!

Haha... Mun statukset on vissiin kuuluisia vähän kaikkialla (niin hyvässä kuin pahassa) :lol2: :love:

On ymmärrettävää että ihmisten statuspäivitykset pyörii aika pitkälle tiettyjen aiheiden ympärillä, ja ne on niitä mitkä heitä kiinnostaa. Se on ihan ok ja niin se on mullakin, pääosin jutut rajoittuu joihinkin aiheisiin. Mutta sähän luettelit jo kolme juttua, ja kirjoitat naistenhömpästä, juhlinnasta ja ties mistä randomista muutenkin, et pelkästään esim VAIN ja AINOASTAAN salituloksia tms.

Haha... Mun statukset on vissiin kuuluisia vähän kaikkialla (niin hyvässä kuin pahassa) :lol2: :love:

no kiva jos annan sellaisen kuvan kuin että mulla olis muutakin elämää ku toi itteni rääkkääminen :)

Pomoni pyysi minua facebook-kaverikseen :o Aika jäätävä hetki.

Jos et halua sitä lisätä niin sinuna sanoisin vain kylmästi että sorry vaan, en lisää työpaikan porukkaa kaveriksi ellei ne ole siviilissäkin kavereita.

Itse hyväksyin työkaverit kavereiksi mutta jos pomo joskus kysyy niin en hyväksy. Pari kertaa on kyllä kaduttanut että lisäilin työkavereita joiden kanssa en siviilielämässä ole tekemisissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom