Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pystyykö tonne luomaan semmosta profiilia , mihinä ei tarvis välttis "kerätä" kavereita?
Ja mikä vituttaa yli kaiken niin teinien keskenäinen kilpailu kellä on eniten kavereita. Sitte taas tykätään jostain We are all friends in facebook but in real life we dont even say hi, jutusta.
Mitähän kaikkea syvällistä siihen seinälle pitäis sitten kirjottaa kun kaikkia tuntuu niin kovasti häiritsevän jos joku kertoo vaikka menevänsä salille? Vittuako liittyy naamakirjaan ja hyväksyy kavereita jos tuntuu kaikki ärsyttävän niin suunnattomasti :D Ihan turha sivustohan se on kaikin puolin.. Itse toki olen siellä.
. Muutama viikko sitten tuli kaveripyyntö työ"kaverilta", jota en edes tunnistanut kuvasta. Näytti kyllä etäisesti tutulta, mutta nimi ei sanonut mitään. 3x olin sanonut "moi" sille.
Kaveripyynnön liitteenä viesti: "Hei,taidat olla samassa työpaikassa töissä!".
Vaihdoin tossa työpaikkaa reilu puoli vuotta sitten
Randomit statukset on parhaita, vituttaa semmoinen, että jotain samaa shittiä tungetaan joka vitun päivitykseen. Yhden tyypin statukset koostuu 99% sanoista "kyykky, penkki, juoksu". Ja tämä ei ole vale, siis joku noista kolmesta sanasta on melkein jokaisessa päivityksessä. Onneksi ne saa piiloon etusivulta. Yksi kahvakuulafriikki taas koostaa kaikki statuspäivityksensä "pystymätöstä ja kahvakuulista".
Yhdellä luomukäyttäjällä oli 67 Poliquinin vinkkiä about putkeen statuksissa, poisti mut frendilistalta kun kerroin tuosta luomuhömpästä jossain 66. päivityksen kohdalla. Nyt niitä lienee jo päälle sata. Mut joo, onneksi tajusin että ihmisiä voi piilottaa kokonaan sieltä etusivulta.
hahahahah kas ku ei tullut mun päivitykset esimerkkinä..... sali, lenkki ja nälkä
Even statukset on niin randomia shittiä ettei mitään. Arvostan!
On ymmärrettävää että ihmisten statuspäivitykset pyörii aika pitkälle tiettyjen aiheiden ympärillä, ja ne on niitä mitkä heitä kiinnostaa. Se on ihan ok ja niin se on mullakin, pääosin jutut rajoittuu joihinkin aiheisiin. Mutta sähän luettelit jo kolme juttua, ja kirjoitat naistenhömpästä, juhlinnasta ja ties mistä randomista muutenkin, et pelkästään esim VAIN ja AINOASTAAN salituloksia tms.
Haha... Mun statukset on vissiin kuuluisia vähän kaikkialla (niin hyvässä kuin pahassa) :lol2:
Pomoni pyysi minua facebook-kaverikseen :o Aika jäätävä hetki.