Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläisellä toimii ihan ok. Helvetti nykyään ahdistaa kun kaikenmaailman tädit ja sedät rekkaa tonne ja pyytelee kaveriksi, ja ei niitä nyt kehtais ignoratakaan. Toisaalta ei mulla kiinosta pätkääkään että ne näkee tilapäivityksiä jotka nyt on yleisesti kavereille enemmän tarkoitettuja :D

Onhan toi Fabo aika läppä. Mitä nyt oon stalkkaillu porukkaa, niin siellä on "kavereina" poikia ja tyttöjä, jotka ei lukioaikoina sanaakaan vaihtanut keskenään, mutta ollaan nyt sit "kavereita" kun kerran samalta paikkakunnalta ollaan. Oikeesti niitäkään ei kiinnosta yhtään, miten jollakulla random- tyypillä elämä menee. Jos ite tekisin profiilin, niin sinne ei kovin montaa lisäystä varmaankaan tulis.

Onhan toi Fabo aika läppä. Mitä nyt oon stalkkaillu porukkaa, niin siellä on "kavereina" poikia ja tyttöjä, jotka ei lukioaikoina sanaakaan vaihtanut keskenään, mutta ollaan nyt sit "kavereita" kun kerran samalta paikkakunnalta ollaan. Oikeesti niitäkään ei kiinnosta yhtään, miten jollakulla random- tyypillä elämä menee. Jos ite tekisin profiilin, niin sinne ei kovin montaa lisäystä varmaankaan tulis.

Toi on kyllä ihme, että tarvii kerätä kaikki mahdolliset kavereiks. Ite en oo hirveesti kaveripyyntöjä lähetelly ja noita joidenki vanhojen "tuttujen" pyyntöjä oon ignorannu. Ei kiinnosta olla sellasten kaveri, joiden kanssa ei todellisuudessa oo koskaan missään tekemisissä.

Joo eipä tuonne paljoa jaksa tilapäivityksiä laitella. Oon ihmetellyt miksei facabookissa voi ryhmitellä kavereita ja sitten laittaa mille ryhmille aina mikäkin tilapäivitys näkyy. Mutta sehän nyt olisi aivan liian monimutkaista.

"Sähköpostia" tulee läheteltyä kavereiden kesken kun työpostiosoitteeseen hukkuu viestit sinne paljouden sekaan ja jotain satunnaisia hotmail osoitteita ei muista koskaan tarkastaa.

Toi on kyllä ihme, että tarvii kerätä kaikki mahdolliset kavereiks. Ite en oo hirveesti kaveripyyntöjä lähetelly ja noita joidenki vanhojen "tuttujen" pyyntöjä oon ignorannu. Ei kiinnosta olla sellasten kaveri, joiden kanssa ei todellisuudessa oo koskaan missään tekemisissä.

Onko se nyt hirveesti poies sulta jos siellä "kaverina" onkin "kaveri", jonka kanssa et ole ikinä jutellut koulussa etkä tule juttelemaankaan fb:ssa. Yksi ja se vitun sama, mut kuitenkin. :D

Hirveesti en oo kavereita tonne lisäillyt, nuo jotkut "kaverit" tyyliä "koskaan puhunut mitään sen kanssa" ei hirveemmin tuollakaan innostu räppäämään mitään settiä, nussivat vaan 24/7 niitä idioottimaisia pelejä joista tulee miljoona ilmoitusta päivässä fb:iin (ei enää kun estetty), plus alkuaikoina oli kiva kun asetuksissa oli että mailiinkin tulee viestiä kun joku kutsuu johonkin vitun kulta-aarteen etsintään. Tai kahvila-yritykseen. Pimeetä. Jotain kutsuja tuli parhaimmillaan päivässä kymmeniä. Voi helvetti kun jonkun elämä on kokonaan fb, sen lapselliset testit & mafia wars- pelit.

Oon ihmetellyt miksei facabookissa voi ryhmitellä kavereita ja sitten laittaa mille ryhmille aina mikäkin tilapäivitys näkyy. Mutta sehän nyt olisi aivan liian monimutkaista.
Kyllähän tuo onnistuu. Klikkaat omasta profiilista tilapäivityskentän alapuolelta Options ja sen jälkeen Settings. Sieltä valitset sitten Customize kohdasta Who can see posts made by friends? ja sulle aukeaa Custom Privacy -dialogi. Sieltä voit valita haluamasi kohde yleisön pudotusvalikosta Make this visible to these people. Kyllä kai tuo voisi helpompaakin olla mutta ei siis mahdotonta kuitenkaan.

Facebook sekoilee nykyään vähintään muutaman kerran viikossa. Ettei vain olisi räjähtämässä koko palvelu.

Kyllähän tuo onnistuu. Klikkaat omasta profiilista tilapäivityskentän alapuolelta Options ja sen jälkeen Settings. Sieltä valitset sitten Customize kohdasta Who can see posts made by friends? ja sulle aukeaa Custom Privacy -dialogi. Sieltä voit valita haluamasi kohde yleisön pudotusvalikosta Make this visible to these people. Kyllä kai tuo voisi helpompaakin olla mutta ei siis mahdotonta kuitenkaan.

Jaa.. kaikkea sitä oppii :D No eipä ole paljoa facabookia opeteltua mutta kiitti... vaikkei niitä viestejä tulekkaan laiteltua :D

Onko se nyt hirveesti poies sulta jos siellä "kaverina" onkin "kaveri", jonka kanssa et ole ikinä jutellut koulussa etkä tule juttelemaankaan fb:ssa. Yksi ja se vitun sama, mut kuitenkin. :D

Eipä sillä tosiaan ole merkitystä ketä siellä kaverilistalla on. Mutta mun mielestä on jotenkin naurettavaa kun jotkut tyypit lisäilee sen perusteella kun ollaan kerran nähty baarissa, eikä mulla ole mitään kiinnostusta nähdä koko tyyppiä enää ikinä. Sama juttu joidenkin kavereiden kaverien kanssa joita näät just joskus baarissa tai vastaavaa ja tiedät nimen etkä muuta. Joskus alkuaikoina kun facebookia ei tullut käytettyä kovinkaan usein, niin ihmettelin aivan helvetisti kun jotkut lähes tuntemattomat tyypit kyselee multa, että miksi en ole hyväksynyt kaveripyyntöä. Aina kun menen facebookkin mietin tekeväni jonkun pienen puhdistuksen kaverilistalle, mutta eihän sitä kehtaa ketään sieltä poistaa.

Tämä on ihan käteväominaisuus, varsinkin jos lisäilee tätejä ja setiä eikä halua niiden tietävän kuinka railakasta poikamieselämää sitä tuleekaan vietettyä.

Parit lainaukset seinältä:
Jari Mäkinen What a pathetic scam, a stupid spiral just going round and round...
3 tuntia sitten · Ilmianna

Zach Knutson scammed!
3 tuntia sitten · Ilmianna

Matthew Neubrand fuck this
4 tuntia sitten · Ilmianna

Heimo Huima this is bullsh*t!

Jonas Puro Vittu mitä paskaa tyypit...

Mistä pystyn laittaan facebookin asetukset niin ettei uutistauluun tule kaikille kavereille viestiä nähtäväksi jos esim. postaan jotain kaverin seinälle?

Mistä pystyn laittaan facebookin asetukset niin ettei uutistauluun tule kaikille kavereille viestiä nähtäväksi jos esim. postaan jotain kaverin seinälle?

En usko, että pystyt itse tuota laittamaan mistään. Kaverisi voi omista asetuksistaan määritellä, ketkä näkevät hänen wallille postatut kirjoitukset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom