Facebook

Samaa kyselisin, näkyy joillain olevan jotain "applicationieta" mist näkyis ketkä on käynyt kurkkimassa profiilia.. Olenko siis jäänyt jo rysän päältä stalkkauksesta?

Voi perkele.:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nehän todettiin juuri kusetukseksi ja on ollut jotain mainoskikkoja. Fiksua, koska ihminen on utelias tietämään kuka katselee ketäkin ja kun joku firma teettää ohjelman joka "kertoo kuka katsoo profiiliasi" ja siihen tulee kohta johon lisätään maili jne niin homma on paketissa. Mutta on siellä kai joku ihan toimivakin..ainakin moni hyvä kaveri on ollut toistensa listoilla ja käy ihan järkiinsä kuka katselee kenenkin.

Mutta on siellä kai joku ihan toimivakin..ainakin moni hyvä kaveri on ollut toistensa listoilla ja käy ihan järkiinsä kuka katselee kenenkin.

Jos tarkoitat näitä "Who's following you" -listoja, niin käsittääkseni nämä ovat ihan kommentoinnin ja tykkäämisten perusteella tehtyjä. Eivät liity siihen pelkkään toisten sivujen katseluun mitenkään. Correct me if I'm wrong.

Musta fb ei oikein täytä enää alkuperäistä tarkoitustaan.

Jos tarkoitat näitä "Who's following you" -listoja, niin käsittääkseni nämä ovat ihan kommentoinnin ja tykkäämisten perusteella tehtyjä. Eivät liity siihen pelkkään toisten sivujen katseluun mitenkään. Correct me if I'm wrong.

Niin kyllä mustakin toi homma menee noin. Mutta eihän sitä voi koskaan tietää, vaikka oman nimen oon löytänyt jonkun kaverin listalta,vaikka en olisi käynyt kattomassa kyseisen ihmisen profiilia edes, kohan vain kommentoinu/tykkäilly tiloista.

Eipä ole viime kuukausina tullut facebookissa tehtyä muuta kuin pelattua Mafia Warsia. Koukuttava ja tyhmä peli :) Nyt kun saan pelin tiettyyn pisteeseen niin poistan profiilin koko facebookista. Ei vaan yhtään kiinnosta lukea muitten tekemisiä eikä informoida omia.

Nyt on tietty piste saavutettu, Mafia Wars lopetettu ja koko profiili otettu pois käytöstä eli minua ei enää Facebookista löydy.

Tulipa sitten liityttyä tähänkin härveliin. Tai en oikeestaan ite liittynyt vaan kaverit ystävällisesti tekivät tunnukset, jotka sitten luovutti minulle jälkeen päin. Ehkä sitä nyt voi ainakin jonkin aikaa voi katsella mitä siellä tapahtuu..

chatti toimii täydellisesti jo neljättä viikkoa google chromella. sitä ennen oli vähän väliä ranteet auki firefoxin ja exploderin kanssa.
Toimii uusimman firefoxinkin kanssa nykyään.

Mikä naamista vaivaa kun kaikki kommentit ja statuspäivitykset vaan katoilee itsestään :( Ja ilmestyy ehkä takas joskus.

Millä logiikalla facebook ehdottaa uusia kavereita tossa oikeassa laidassa? Jotain sellasia tuntemattomia tyyppejä joilla ei oo mun kaa yhtään yhteistä kaveria eikä mitää muutakaa yhteistä ryhmää tms.

Saakos tuolta jotenki poistettua kaikki viestit seinältä kerralla, ettei tarvi klikkailla ja kikkailla jokasta erikseen?

Itse myös tullut jo siihen pisteeseen, että kohta lähtee meikäkäisen profiili poikkes. Ei vaan jaksa kiinnostaa koko homma enää. Tosin ainoa hyvä puoli fb'sa on se, että kuulee mitä vanhat intti kaverit puuhailee.
Suosittelen myös katsomaan uusimman South Park jakson, joka käsittelee Feispuukkia hyvin arkaluonteisesti :D (s.14 e.4)

Ei vaan jaksa kiinnostaa koko homma enää. Tosin ainoa hyvä puoli fb'sa on se, että kuulee mitä vanhat intti kaverit puuhailee.

Eikä mene edes kauaa kun sua ei enää vois vähempää kiinnostaa mitkään inttikaverit.

Kenelläkään mitään hajua missä vika kun koitan bookissa keskutella jonkun kanssa niin tulee vaan että "tapahtui virhe" eikä voi keskutella, kun taas joidenkin kanssa voi ihan normaalisti?

Kenelläkään mitään hajua missä vika kun koitan bookissa keskutella jonkun kanssa niin tulee vaan että "tapahtui virhe" eikä voi keskutella, kun taas joidenkin kanssa voi ihan normaalisti?

Se on vaan vissiin vähän paska systeemi eikä aina toimi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom