Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on alkanu tuleen ilmotuksia että joku kaveri on kommentoinu jotain sun kuvaa... pyytää sitte asentaan jonkun lisäosan. Ilmotukset ovat aiheettomia olleet joten ei tota lisäosaakaan liene hyvä asennella.

Jees vittu, onkos muilla uudistunut jo facebookki? Kaverilla muuttu noin viikko sitten sen fase, ihmeteltiin kun mulla oli kuitenkin ihan entisensä. Nyt sitten on mullakin softapäivitys tms. tullut :| Ja perseestähän tämä on, joutuu taas opettelemaan kaikki systeemit uusiksi kun kaikki namikat laitettu eri paikoille. Mikä pahinta, statuspäivityksiä ei saa enää vieritettyä päällimmäiseksi tossa listassa, eli joutuu kattelemaan kuka on kenenkin kaveri ja kuka liitty mihinkin ryhmään. Voisivat laittaa ees jonkun sydeemin, että halutessa voi vaihtaa oman facebookkinsa vanhan tyyliseksi..

Jees vittu, onkos muilla uudistunut jo facebookki? Kaverilla muuttu noin viikko sitten sen fase, ihmeteltiin kun mulla oli kuitenkin ihan entisensä. Nyt sitten on mullakin softapäivitys tms. tullut :| Ja perseestähän tämä on, joutuu taas opettelemaan kaikki systeemit uusiksi kun kaikki namikat laitettu eri paikoille. Mikä pahinta, statuspäivityksiä ei saa enää vieritettyä päällimmäiseksi tossa listassa, eli joutuu kattelemaan kuka on kenenkin kaveri ja kuka liitty mihinkin ryhmään. Voisivat laittaa ees jonkun sydeemin, että halutessa voi vaihtaa oman facebookkinsa vanhan tyyliseksi..

joo toi ettei nää enää kunnol muitten päivityksiä, kun lista on täynnä just noita turhia ilmotuksia. en tajua tässähän menee koko bookin idis päin vittua kun kukaan ei ees ikinä enää nää toistensa päivityksiä

Täällä muuttui tuo etusivun ulkonäkö jo 2 viikkoa sitten, mutta tänä aamuna sitten ponkaistiin lopullisesti suohon. Ei vittu mitä pelleilyä. Nyt tuolla vasemmassa reunassa näkee automaagisesti ketkä ovat paikalla + että saman näkee myös oikean laidan tsätistä, joka vittuilee joka kolmas sekunti. Mikäs siinä, kiva nähdä ketä on paikalla, mutta aikaisemmin oli mukava sulkea eräitä ryhmiä "kavereista" joille ei olisi niin välttämätöntä näyttää (esim työaikaan) että on facessa paikalla. Myös kohdasta Sovellukset pääsee nyt stalkkaamaan kuka kavereista käytti mitäkin sovellusta milloinka viimeks vaikka olisi piilottanut ko. sovelluksen muilta tai joiltain ryhmiltä näkymättömiin. Plus tietenkin tuo että etusivulla nuo tapahtumat ovat sikinsokin....Kiitti vaan facebook, käyttöni on laskenut koko ajan vähäisemmäksi näiden "uudistusten" myötä ja tätä menoa se loppuu vielä kokonaan.:curs:

edittiä: näköjään tuo vasemmanlaidan paikallaolijat on linkitetty tuohon tsätin paikallaolevien listaan, eli tsätistä sulkemalla ryhmiä poistuu myös vasemmasta laidasta noiden ryhmien henkilöt, olettaen etteivät enää silloin näe minuakaan

Mistä löytyy asetus, ettei "Pages" näy muille kuin kavereille? Kaiken muun oon osannu asettaa vaan kavereille näkyväks, mutta tota en löydä mistään!

Ja miten saan kaverit tai yhteiset kaverit näkymään haussa? Nyt näkyy vaan nimi, profiilikuva ja "pages". Saatana! :D

Taas tullut joka puolelta aivan naurettavaa itkemistä tuosta päivityksestä. Toihan on nyt paljon parempi kuin ennen! Kaikki tarvittavat ovat selkeämmin esillä ja helpommin tavoitettavissa. Piti ihan hakemalla ettiä FB:stä isompiakin vikoja, mutta en löytänyt, missä ne on? Mulla ainakin kaikki toimii just nii ku pitääkin.

^ :anssi:

Edellinen oli paljon selkeämpi ja siihen oli sentään jo tottunut ja tiesi mistä mikäkin löytyy. Toi uusi aivan hanurin mutkasta. Tosin eihän sitä pakko ole käyttääkään..
Ja vikoja ne pienetkin viat on...

Sama täällä. Ei ole enää profiilia ja kirjautuminen ei onnistu. Ilmoittaa: Account Unavailable , pari päivää ollut jo pois käytöstä.

Miksi FB ei ilmoita minulla jos kuvaani kommentoidaan, seinälle kirjoitetaan, siis ei mistään? Asetuksissa on ruksit niissä kohdissa että laittaa viestiä sähköpostiin, mutta itse FB:Hen ei tule mitään? Enkä ole löytänyt sellaista asetusta että voi ruksittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom