Facebook

Ite olen käyttäny naamakirjaa vasta pari viikkoa ja nyt on tullut eteen pieni ongelma... Eli miten saan näkymään oman nimeni alle Finland kuten monella kaverilla näkyy lukevan nimen alla??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite olen käyttäny naamakirjaa vasta pari viikkoa ja nyt on tullut eteen pieni ongelma... Eli miten saan näkymään oman nimeni alle Finland kuten monella kaverilla näkyy lukevan nimen alla??
Menet kohtaan "asetukset", ja sieltä klikkaa "verkostot" ja kirjoita siihen "Finland"...pitäis pelittää.

Miten mulla ei tuu kaikkien kaverien tekemistä esim. testeistä ilmoituksia? Ennen tuli kyllä, mutta nykyään ei. Asetuksia en ole muutellut eikä kukaan muukaan.

Ja jos joku sanoo, että ehkä ne jotkui ei tee vaikkapa just niitä testejä ni kyllä tekee, aina tullu uusia sinne sivulle, mutta ei näy mun etusivulla :(

Ja huonosti selitetty, koittakaa saada selkoa :)

voi ku vois antaa testituloksia jollekki toiselle. Snook sais mun kaikkien kavereitten testit.

Siis mitä tää tarkotti? Mulla tais mennä jotai ohi, mutta siis esim tälläsiä : ... otti Kuinka tsekki olet? kyselyn ja tulokset ovat Syntyperäinen Tsekki tarkotin niillä testeillä. Mutta jos noin vaikeeta on vastata kunnolla/kysyä jos jäi jotain epäselväksi ni ei sitte mitään. Kiitoksia ja anteeksi :pano:

Siis mitä tää tarkotti? Mulla tais mennä jotai ohi, mutta siis esim tälläsiä : ... otti Kuinka tsekki olet? kyselyn ja tulokset ovat Syntyperäinen Tsekki tarkotin niillä testeillä. Mutta jos noin vaikeeta on vastata kunnolla/kysyä jos jäi jotain epäselväksi ni ei sitte mitään. Kiitoksia ja anteeksi :pano:

Tarkotti sitä että kuka vittu niitä testejä tekee ja kuka jaksaa katsella kun irmeli tekee kymmenen testiä päivässä ja niitä puskee newsfeediin. Tämän takia ite seuraan oletuksena vain statuspäivityksiä ja katson sitten newsfeedin jos on helvetin tylsää. Liekö tämä kääntäen ratkaisu ongelmaasi?

Tarkotti sitä että kuka vittu niitä testejä tekee ja kuka jaksaa katsella kun irmeli tekee kymmenen testiä päivässä ja niitä puskee newsfeediin. Tämän takia ite seuraan oletuksena vain statuspäivityksiä ja katson sitten newsfeedin jos on helvetin tylsää. Liekö tämä kääntäen ratkaisu ongelmaasi?

Tossa mun ekassa kysymyksessä tänne luki ESIM. Eli ei tule mitään mitä joku on vaikka kirjottanutkaan... Ja antaa olla jo.

Aina kun joku tekee jonkun testin ja se ilmestyy mun news feediin niin pistän vain hiiren ko. tekstin oikeaan ylänurkkaan ja piilotan kyseisen henkilön. Eipähän paljoa näy turhat testit ja pysyy muutenkin news feed suht siistinä.

Aina kun joku tekee jonkun testin ja se ilmestyy mun news feediin niin pistän vain hiiren ko. tekstin oikeaan ylänurkkaan ja piilotan kyseisen henkilön. Eipähän paljoa näy turhat testit ja pysyy muutenkin news feed suht siistinä.

Niin koska nämä feedithän ovat TÄYNNÄ elämääkin tärkeämpiä asioita - niiden siis TÄYTYY pysyä siistinä? :rolleyes:

Niin, no. Itse en joka päivä edes katso mitä ihmiset on sinne kirjoitelleet tai lisänneet kuvia joten pääsee paljon helpommalla kun ei tarvitse kahlata kymmeniä "millainen mies on täydellinen sinulle?" läpi. Jos tulee tylsää, niin sivun alalaidassa on kuitenkin mahdollisuus katso myös ne piiloitetut viestit. Joten kyllä, news feedini "täytyy" olla siisti, koska en halua facebookille montaa minuuttia kerrallaan elämästäni uhrata ja ko. testejä tai niistä lukemistä pidän aikani tuhlaamisena. :piis:

Mistäköhän noi kaveriehdotukset keksitään tohon facebookiin? Tulee kyllä paljon noita entisen lukion tyyppejä siihen ehdotuksiin, mutta nyt on ollu pari päivää siinä koko ajan Anna Abreu. Siis wtf? Ei tietenkään mikään elämää suurempi asia, mutta ihmetyttää vain se, että miksi se nyt Abreuta mun frendiks ehdottelee? Koskaan en oo sen sivuilla edes käynyt (ilmeisesti sivuilla käynti vaikuttaa ehdotuksiin).

Mistäköhän noi kaveriehdotukset keksitään tohon facebookiin? Tulee kyllä paljon noita entisen lukion tyyppejä siihen ehdotuksiin, mutta nyt on ollu pari päivää siinä koko ajan Anna Abreu. Siis wtf? Ei tietenkään mikään elämää suurempi asia, mutta ihmetyttää vain se, että miksi se nyt Abreuta mun frendiks ehdottelee? Koskaan en oo sen sivuilla edes käynyt (ilmeisesti sivuilla käynti vaikuttaa ehdotuksiin).

No eikös ne ehdotukset tuu ihan täysin yhteisten kavereiden perusteella? Näin olen ainakin itse käsittänyt.

Hassua kyllä kuinka erilaisia me ihmiset ollaan. Joitain ärsyttää nuo testit ylettömän paljon, mun mielestä ne muiden testitulokset on tilapäivitysten ym kanssa kaikista mielenkiintoisimpia juttuja. Osa testeistä on hauskoja ja jopa hölmöjä, osa hyvinkin paikallaan ja mielestäni kertovat yhtä sun toista kavereista. Musta on aina kiva katsoa että vastaako tulos sitä millaisena minäkin heidät näen, ja niitä voi sitten yhdessä kommentoida ja toisinaan syntyy isompikin keskustelu aiheesta :)

Onko mahdollista nähdä ne kaverit, jotka käyvät FB-profiilissani?

Online People lisäosalla voi nähdä kuka on käynyt katsomassa profiiliasi. Tosin sovellus vaatii sen, että myös profiilin katsojalla täytyy olla sama lisäosa käytössä.

Heti ku laiton viestiä niin tuli ongelmia.. Miks ku mä kirjaudun sisään ja painan profiiliani niin se ei näytä mun enää seinää vaan tiedot ja sit pitää klikata seinää.. Ärsyttävää.

Miks joku meksikolainen haluu lisätä mut kaveriks, vaikka en edes tunne sitä? En ymmärrä..
Ettekö te jo tajua, että Facebook ei ole mikään IRL. Sillä ei ole mitään tekemistä ihmisen normaalin sosiaalisen toiminnnan kanssa, joten siellä ei päde samat lait kuin kadulla. Ei siis mikään ihme, että joku homo meksikolainen runkkari haluaa olla sun kaveri, se vain on niin helppoa painaa nappulaa ja kerää frendejä. Tajutkaa nyt ja lopettakaa kyselyt "miksi ihmeessä naamakirja ehdottaa kaveriksi mulle sitä ja tätä vaikka ei olla edes seurusteltu".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom