Facebook

Facebook on siis ihan täyttä ,-no tiedättehän. Ei mua ainakaan kinnosta käydä lukemassa siellä mitä muu kokoajan on tehnyt. Seuraava villitys on näköjään tuo twitter.
No kirjottaisivat edes niitä kuulumisiaan, mutta ei, porukka tekee jotain " mikä seksiliike olet" "mikä auto olet" plaa plaa plaa... ja nehän näkyy siinä kaikki, sori ei kiinnosta millainen on unelma miehesi tai mikä Suomen kaupunki olet!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kirjottaisivat edes niitä kuulumisiaan, mutta ei, porukka tekee jotain " mikä seksiliike olet" "mikä auto olet" plaa plaa plaa... ja nehän näkyy siinä kaikki, sori ei kiinnosta millainen on unelma miehesi tai mikä Suomen kaupunki olet!!!!

Ja nämähän saa helpoiten huis helvettiin, kun siirtää vasemmasta palstasta hiiren avulla Tilapäivitykset-laatikon ylimmäiseksi.

:dance:

Mä ainaki käyn joka PÄIVÄ kattomassa mikä seksi-liike tai mikä kissarotu mun kukin kaveri on. Ihme kun ei ihmisiä omat kaveritkaan nykyään kiinnosta. Itsekskeistä aikaa.:eek:

Mitä formatteja toi FB videoiden julkaisu systeemi ottaa vastaa, .mp4?

Ja nämähän saa helpoiten huis helvettiin, kun siirtää vasemmasta palstasta hiiren avulla Tilapäivitykset-laatikon ylimmäiseksi.

:dance:
:dance: Halleluja! :dance2:

Tuo posti jo yksinään on stickyn arvoinen tuohon netistä poimittua -osaston ensimmäiselle sivulle. Mike, vauhtia.

Mä ainaki käyn joka PÄIVÄ kattomassa mikä seksi-liike tai mikä kissarotu mun kukin kaveri on. Ihme kun ei ihmisiä omat kaveritkaan nykyään kiinnosta. Itsekskeistä aikaa.:eek:
Ei pysty ymmärtämään miten joku edes jaksaa. Kerran yhden moisen "testin" tein, sen jälkeen asensin jonkin kikkareen joka blokkasi nuo kaikki ja varmaan paljon muutakin. Ei kiinnosta, eipähän näy nuo testit enää. Tuntuu että jokainen tekee kaikenpäivää noita testejä.... :curs:

"Mikä disneyn hahmo olet humalassa?"

Olen sanaton.

Mikä uudistus facebookkiin on taas tulossa? Itse suljin ton ilmotuspalkin vahingossa enkä kerennyt lukee mitä siinä oli.

Mikä uudistus facebookkiin on taas tulossa? Itse suljin ton ilmotuspalkin vahingossa enkä kerennyt lukee mitä siinä oli.

Tuollaista siinä taitaa lukea:

Soon you will be able to have a username
Starting on Saturday, June 13th, at 7:01am, you'll be able to choose a username for your Facebook account to easily direct friends, family, and coworkers to your profile.
Check out the Facebook Blog for more information or send yourself an email with the details.

Miten hemmetissä Facebook osaa pistää kaveriehdotukseksi ex-tyttöystäväni monen vuoden takaa, vaikka meillä ei ole (enää) yhteisiä kavereita eikä pidetä muutenkaan yhteyttä enää? :wtf:

Mulle kanssa tuli kaveriehdotuksiin vanha työkaveri monen vuoden takaa, ilman että olisi yhteisiä (facebook)tuttuja! WTF?:eek:

Mulle kanssa tuli kaveriehdotuksiin vanha työkaveri monen vuoden takaa, ilman että olisi yhteisiä (facebook)tuttuja! WTF?:eek:

Uskoakseni Facebook ehdottaa kaveriksi sellaisia henkilöitä, jotka ovat vierailleet sivullasi. Muuta syytä en ole keksinyt noihin ehdotuksiin, joihin ei ole mitään loogista yhteyttä facebookin sisällä, mutta kuitenkin henkilöt ovat varsin tuttuja.

facebook ehdottaa kaveriksi niitä joilla on monta yhteistä kaveria kanssasi, mutta ei ole vielä sinun kaverilistallasi. that´s all.

En tiedä miten mä tähän ketjuun eksyin, mutta lues nyt uudestaan tää sivu läpi.

Ei pysty vastustaa näitä tilanteita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom