Facebook

Menet sinne omaan profiiliin ja info-välilehdelle. Painat sitä kynää eli edit info. Basic informationissa on hometown ja contact informationissa on city/town. You know?

hAHAA!! :D En mä ois uskonu, et se on noin eri paikassa. Kiitos! :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihanko totta? Tarkotin sitä, että kun eilen kavereita oli x-määrä ja tänään x-1 -määrä, niin näkisinkö jostain kuka oli se joka on vetänyt jostain herneet :D Ei sitä pysty tota listaa selaamalla näkemään ja muistamaan kuka siitä puuttuu.

Häh :D Et oo tosissas?

Oon. Samalla tekniikalla arkistoin myös kaikista seuraamistani keskusteluista tällä palstalla nuo sivumäärät jotta huomaan onko tullut uusia viestejä tiettyihin ketjuihin. Pirun paljo vaikeempaa kyl kuin tuo facebook homma. Mutta on se sen arvoista!

Tuleekos tuolla jotain ilmoitusta jos joku ei ole hyväksynyt kaveripyyntöä? Muutenhan siitä tulee ilmoitus "henkilö x on hyväksynyt kaveripyyntösi"

Tuleekos tuolla jotain ilmoitusta jos joku ei ole hyväksynyt kaveripyyntöä? Muutenhan siitä tulee ilmoitus "henkilö x on hyväksynyt kaveripyyntösi"
Tuon asian tosin tarkkasilmäinen huomaa.

Kun olet pyytänyt henkilöä kaveriksi, muuttaa "add as friend" muotoon "friend requested." Jos kaveri ei hyväksy pyyntöäsi, muuttuu linkki takaisin muotoon "add as friend."

Näkee. Otat vaan joka aamu print screenit kaverilistan jokaisesta sivusta, arkistoit ne ja sitten vertaat kuka siellä puuttuu. Itse oon tota käyttänyt ja on toiminut tosi hyvin.

Tää on myös hyvä keino stalkata jonkun toisen kaverilistaa, jos ei ole avoin profiili. Näkee ketä sinne ilmestyy.

Voiko kaveripyynnön peruuttaa? Selailin noita listoja läppärillä ja tää hiiri jotain kikkaili ja lisäsin vahingossa jonku ihan random tyypin kaveriksi.. Tai siis lähetin kaveri pyynnön.. Voiko ton jotenki peruuttaa? Pikaisesti vastauksia odotellessa.. :)

Voiko kaveripyynnön peruuttaa? Selailin noita listoja läppärillä ja tää hiiri jotain kikkaili ja lisäsin vahingossa jonku ihan random tyypin kaveriksi.. Tai siis lähetin kaveri pyynnön.. Voiko ton jotenki peruuttaa? Pikaisesti vastauksia odotellessa.. :)
Menet sinne sun kaverilistaan ja painat sitä ruksia sen kaverin kohdalla jonka haluat poistaa.

Menet sinne sun kaverilistaan ja painat sitä ruksia sen kaverin kohdalla jonka haluat poistaa.

Siis ei ole vielä mun kaveri eikä tuskin tulekaan ku ei varmaan hyväksy kun en oo ikinä nähnytkään kyseistä tyyppiä.. mutta lähetin vahingossa pyynnön niin voiko sen kaveri pyynnön peruuttaa? :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom