Facebook

^Tolla taitaa lähteä muutakin etusivulta veks, ei pelkästään quizit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan sama saatana.
No kyl. Vittu. Kokeile alt + f4, ei ahista niin paljoa.

No mitä sillä sitten lähtee? En ole ite kokeillu sitä.
En itse asiassa edes tiedä mitä kaikkia, tossa vaan hokattiin, että ainakin last.fm:n add-on ilmot ei näkyny Yusuplussalla itsellään (jolla siis tuo scripti on) mut mulla näky. Lähtiskö sitten kaikkien Facebookin ulkopuolisten softien ilmot?

Aivan sama saatana, kunhan ei Teletapit näy, koska niihin voi vaikka elämä kaatua.

Miten pystyy poistamaan seinän tapahtumat tietyn käyttäjän näkyviltä?

Miten pystyy poistamaan seinän tapahtumat tietyn käyttäjän näkyviltä?

Luot sinne erillisen rajoitetun kaverilistan ja laitat sinne sen käyttäjän. Sitten listan ominaisuuksiin laitat ettei ne nää seinää.

Luot sinne erillisen rajoitetun kaverilistan ja laitat sinne sen käyttäjän. Sitten listan ominaisuuksiin laitat ettei ne nää seinää.
Mistäköhän nuo listan ominaisuudet löytyis sitten? Hävettää olla näin käsi tämmösten kanssa.

Mistäköhän nuo listan ominaisuudet löytyis sitten? Hävettää olla näin käsi tämmösten kanssa.

Asetukset -> yksityisyysasetukset -> profiili

Tuolta sitten valitset, et mitä näkee kaikki tai mitä näkee rajatussa profiilissa olevat.

Tämä ei näytä toimivan meikäläisellä?

Mikään ei vituta niin paljon tuolla facebookissa kuin nuo vitun testit. Kuinka vitun retardi pitää olla että noita jaksaa tehdä? Mulle on ihan sama jos joku noita testejä tekee, mutta minkä vitun takia pitää mennä koko saatanan kaveriporukalle tieto että mikä teletappi olet?
Hajoaa pää kun teini-ikäinen serkku jonka oon tonne kaverilistaan lisänny, tahkoaa noita niin vitusti ettei muuta saatana näy tuossa sivulla kuin sen mikä viikonpäivä olet, tai mikä vitun hyönteislajike olet-tuloksia!:david: Voi vitun vittu! :curs:

Mikään ei vituta niin paljon tuolla facebookissa kuin nuo vitun testit. Kuinka vitun retardi pitää olla että noita jaksaa tehdä? Mulle on ihan sama jos joku noita testejä tekee, mutta minkä vitun takia pitää mennä koko saatanan kaveriporukalle tieto että mikä teletappi olet?
Hajoaa pää kun teini-ikäinen serkku jonka oon tonne kaverilistaan lisänny, tahkoaa noita niin vitusti ettei muuta saatana näy tuossa sivulla kuin sen mikä viikonpäivä olet, tai mikä vitun hyönteislajike olet-tuloksia!:david: Voi vitun vittu! :curs:

Laita, ettei hänen uutisensa näy sulle.

http://userscripts.org/scripts/show/44459

Samaa mieltä. Päivässä saattaa tulla 30kpl erinlaisia pyyntöjä.

Ei mua haittaa jos jotkut perusuutiset näkyy, en vain halua noita testituloksia enää nähdä. Onko jossain sellainen ruksi mistä saa pelkästään ne pois?

Ei valitettavasti :( Haittaako se josset näe päivitettyjä tiloja tai muuta?

Oon törmänny ekaan ongelmaan. Mulla on suomeksi toi saitti.
Miksi joidenkin profiilissa on "Tämän hetkinen kaupunki" ja miten sen saa? Koska mulla lukee siinä kohtaa "Kotikaupunki", enkä halua laittaa tätä tuppukylää kotikaupungiks :D

En löydä mitään kohtaa, mistä sen sais muutettua :jahas:

Oon törmänny ekaan ongelmaan. Mulla on suomeksi toi saitti.
Miksi joidenkin profiilissa on "Tämän hetkinen kaupunki" ja miten sen saa? Koska mulla lukee siinä kohtaa "Kotikaupunki", enkä halua laittaa tätä tuppukylää kotikaupungiks :D

En löydä mitään kohtaa, mistä sen sais muutettua :jahas:
Menet sinne omaan profiiliin ja info-välilehdelle. Painat sitä kynää eli edit info. Basic informationissa on hometown ja contact informationissa on city/town. You know?

Suositut

Back
Ylös Bottom