Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen koko pienen ikäni roikkunut kaikenlaisissa bulletin board-, uutisryhmä- ja blogivirityksissä ja silti Facebook on (ja oli ennen uudistustakin) ihan hemmetin sekava. Ihmettelen vieläkin, että miksi se on niin suosittu, kun tuo käyttö on niin hankalaa. Koko ajan tulee kutsuja quizeihin ja pyyntöjä mitä ihmeellisimpiin ryhmiin, enkä vieläkään ole ihan varma, että kenelle kaikille facebookiin kirjoittamani juttu näkyy.Miten tästä tulee fiilis, että tehty joku tutkimus minkä tavoitteena on ollu selvittää, mikä tekee Facebookin käyttämisen aloittamisesta vaikeeta
No nuo onkin yksityisyysasetukset on kyllä kohtuullisen sekavat. Esimerkiksi sovellukset voi repiä infoa asioista jotka olet merkinnyt näkyväksi vain kavereille joten sovelluksilta pitää erikseen kieltää ko. infon käyttäminen joka taas ei löydykään yleisistä sovellusasetuksista vaan privacy settings -> applications.Olen koko pienen ikäni roikkunut kaikenlaisissa bulletin board-, uutisryhmä- ja blogivirityksissä ja silti Facebook on (ja oli ennen uudistustakin) ihan hemmetin sekava. Ihmettelen vieläkin, että miksi se on niin suosittu, kun tuo käyttö on niin hankalaa. Koko ajan tulee kutsuja quizeihin ja pyyntöjä mitä ihmeellisimpiin ryhmiin, enkä vieläkään ole ihan varma, että kenelle kaikille facebookiin kirjoittamani juttu näkyy.
Mafia Wars on parhautta!!! Itse olen level 86...
Muistin väärin, olinki 89. Jee, 100 häämöttää :dance:Prkl mä oon vast joku 73 :D
Maybe there is a god?Parhautta!
Muistin väärin, olinki 89. Jee, 100 häämöttää :dance:
Pöh, Mob Wars rulettaa :p
Settings - Application settings - Authorized - Speed Date - xMulle on alkanut tulla sähköpostiin Facebookista ilmoituksia että SpeedDaten kautta on löytynyt match...? Siis mitäh?! En tietääkseni ole edes asentanut koko SpeedDatea (enkä aiokaan)! Miten sen saa pois? Kun ei näy profiilissa jälkeäkään sellaisesta. Taidan muutenkin kohta poistaa koko profiilin :curs:
edit. Vai olenko niin säälittävä tapaus etten itse löydä miestä, ja korkeammat tahot päättivät puuttua asiaan... Hah.
Mitä järkeä siinäkin on. Helpoimmillaan homma menee siten että teet jobeja (jos jaksat), kiinteistötuloilla ostat lisää kiinteistöjä, ja sama homma alusta.
Ihan tuubaa, kohta lähtee se sovellus kävelemään... terkut leveliltä 50.
Settings - Application settings - Authorized - Speed Date - x
Quizit ovat suoraan helvetistä.Onks kukaa viel tehny tommost pakkotoisto quiz sovellusta? Jos ei nii olis kiva jos joku jaksais tehä :D
Quizit ovat suoraan helvetistä.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2422941&postcount=495
Miten tuosta etusivulta saa pois nuo kavereiden tekemien quizien tulokset? Sivu täynnä, ei niitä jaksa lukea ...
Miten tuosta etusivulta saa pois nuo kavereiden tekemien quizien tulokset? Sivu täynnä, ei niitä jaksa lukea ...
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2424950&postcount=504saman haluaisin tietää!ei vittu vois vähempää kiinnostaa kuka on mikäki teletappi ja minkäniminen kenenki jortikka on!