Facebook

Saako naamakirjassa reportoitua joka ikisen sovelluksen spämmiksi? Vai pitääkö odotella että joku spämmää aina ja yksitellen tehdä blokkaus?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten tästä tulee fiilis, että tehty joku tutkimus minkä tavoitteena on ollu selvittää, mikä tekee Facebookin käyttämisen aloittamisesta vaikeeta
Olen koko pienen ikäni roikkunut kaikenlaisissa bulletin board-, uutisryhmä- ja blogivirityksissä ja silti Facebook on (ja oli ennen uudistustakin) ihan hemmetin sekava. Ihmettelen vieläkin, että miksi se on niin suosittu, kun tuo käyttö on niin hankalaa. Koko ajan tulee kutsuja quizeihin ja pyyntöjä mitä ihmeellisimpiin ryhmiin, enkä vieläkään ole ihan varma, että kenelle kaikille facebookiin kirjoittamani juttu näkyy.

Olen koko pienen ikäni roikkunut kaikenlaisissa bulletin board-, uutisryhmä- ja blogivirityksissä ja silti Facebook on (ja oli ennen uudistustakin) ihan hemmetin sekava. Ihmettelen vieläkin, että miksi se on niin suosittu, kun tuo käyttö on niin hankalaa. Koko ajan tulee kutsuja quizeihin ja pyyntöjä mitä ihmeellisimpiin ryhmiin, enkä vieläkään ole ihan varma, että kenelle kaikille facebookiin kirjoittamani juttu näkyy.
No nuo onkin yksityisyysasetukset on kyllä kohtuullisen sekavat. Esimerkiksi sovellukset voi repiä infoa asioista jotka olet merkinnyt näkyväksi vain kavereille joten sovelluksilta pitää erikseen kieltää ko. infon käyttäminen joka taas ei löydykään yleisistä sovellusasetuksista vaan privacy settings -> applications.

Mutta toiko tuo uudistus noihinkaan mitään parannusta? Mun käsityksen mukaan ei. Tuosta nyt karsittiin pelkästään ihan "olennaisia" "ominaisuuksia" lähinnä nyt infosta mitä tuohon feediin saa.

Pöh, Mob Wars rulettaa :p

Mitä järkeä siinäkin on. Helpoimmillaan homma menee siten että teet jobeja (jos jaksat), kiinteistötuloilla ostat lisää kiinteistöjä, ja sama homma alusta.
Ihan tuubaa, kohta lähtee se sovellus kävelemään... terkut leveliltä 50.

Mulle on alkanut tulla sähköpostiin Facebookista ilmoituksia että SpeedDaten kautta on löytynyt match...? Siis mitäh?! En tietääkseni ole edes asentanut koko SpeedDatea (enkä aiokaan)! Miten sen saa pois? Kun ei näy profiilissa jälkeäkään sellaisesta. Taidan muutenkin kohta poistaa koko profiilin :curs:

edit. Vai olenko niin säälittävä tapaus etten itse löydä miestä, ja korkeammat tahot päättivät puuttua asiaan... Hah.

En tiiä pelaileeko kukaan pokeria facebookissa, mut nyt on tullu uus pöytä, mikä on aivan perse....vanha oli huomattavasti parempi ja selkeempi. Muutenki toi uus pöytä toimii jotenki huonosti, ainaki täs koneella. Samoin siellä ku valitaan niitä pöytiä ni liikkuu helve...hitaasti se juttu ku koittaa selata. tullu pelailtuu montatuntiaki kerralla, mut nyt vähän mielenkiinto lopahti :(

Mulle on alkanut tulla sähköpostiin Facebookista ilmoituksia että SpeedDaten kautta on löytynyt match...? Siis mitäh?! En tietääkseni ole edes asentanut koko SpeedDatea (enkä aiokaan)! Miten sen saa pois? Kun ei näy profiilissa jälkeäkään sellaisesta. Taidan muutenkin kohta poistaa koko profiilin :curs:

edit. Vai olenko niin säälittävä tapaus etten itse löydä miestä, ja korkeammat tahot päättivät puuttua asiaan... Hah.
Settings - Application settings - Authorized - Speed Date - x

Mitä järkeä siinäkin on. Helpoimmillaan homma menee siten että teet jobeja (jos jaksat), kiinteistötuloilla ostat lisää kiinteistöjä, ja sama homma alusta.
Ihan tuubaa, kohta lähtee se sovellus kävelemään... terkut leveliltä 50.

Pöh pöh, se on just paras, terkut leveliltä 225:david:

Miten tuosta etusivulta saa pois nuo kavereiden tekemien quizien tulokset? Sivu täynnä, ei niitä jaksa lukea ...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom