Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten tosta saa pois ton saakelin ärsyttävän äänen kun joku kirjottaa pikaviestejä? Rasittavaa kun jokasen viestin jälkeen kuulostaa kuin joku avais pullonkorkin.

Miten tosta saa pois ton saakelin ärsyttävän äänen kun joku kirjottaa pikaviestejä? Rasittavaa kun jokasen viestin jälkeen kuulostaa kuin joku avais pullonkorkin.

Oikea alakulma missä on se värillinen pallero. Sitä painaa ja sieltä settings jne.

Mä ainakin käytän kivoja quizeja :D Ja joskus tyhmiäkin. Ne on hupaisaa ajanvietettä.
Tosin suurin osa on täynnä kirjotusvirheitä ja niitä ei ole jaksettu miettiä loppuun asti.
Esim. "Mikä on henkinen ikäsi", lopputulosvaihtoehtoja oli 3. 13, 25 ja 40. Hei haloo! Ois voinu olla vähän enemmän vaihtoehtoja...

Mutta mä luulen, että quizeista tykkää ne, jotka tekee esim netissä kaikkia testejä :)

Onneksi teille on nyt toi pelastus, niin pääsette vitsauksesta ;)

Joku on muuten vääntänyt vBulletiniin semmoisen mokkulan, että siitä saisi identtisen näköisen walleineen päivineen forumista. En ajatellut pistää.
Juu ei helvetissä. Jotenkin tuntuu että Facebook menee sekavampaan suuntaan joka päivityksellä. Tällä ei omalla käyttöasteella kyllä ole mitään merkitystä, mutta en ymmärrä miten noita päivityksiä testaillaan etukäteen. Wall on kyllä tavallaan ihan hauska systeemi, mutta enpä kyllä itse oikeastaan ikinä kenenkään seinille kirjoittele.

Eipä ole toi mun juttu. Kerran kävin katsoon sivustoja. Mielestäni toi on aika joutava paikka.
Liikaa saa toi ihmiset asumaan tietokoneella. Itselleni riittää yhteilyyn sähköposti. Ja monenlaisia ongelmia olen kavereilta kuullut facebookista. Tietysti jokaisen oma asia, jossa siellä haluaa elämäänsä ja tekemisiään tilittää. Tuntuu, vaan että nettiportaaleja on nykyään ihan liikaa, joiden välityksellä ihmiset vaihtavat kuulumisia ja näin henkilökohtainen ihmiskontakti vain entisestään vähenee.

Hajoan aivan täysin, kun etusivulle tulee aina noita tuloksia kun kaverit tekee niitä testejä :curs: Pakkis-ryhmää selaillessa niin täytyy todeta, että olipa paljon viehättäviä naisia. Qan löyty ainakin muutamaa muu tuttu :)

Vittu miten paska koko sivusto ja koko fakin feisbuuk.. meni 15min enneku tajusin mite tonne nyt taas laitetaan kuvia.

Oletteko huomanneet mystisen numeron kirjautumisen jälkeen olevalla etusivulla, vasemmalla missä on valittavana photot, videot yms.... Koittakaapas maalata hiirellä alkaen siitä "more.." alaspäin

Mystistä.

Edit: ja kuin ei olisi jo tarpeeksi mystistä, se myös muuttuu joka kerta kun lataat sivun uudelleen!

Oletteko huomanneet mystisen numeron kirjautumisen jälkeen olevalla etusivulla, vasemmalla missä on valittavana photot, videot yms.... Koittakaapas maalata hiirellä alkaen siitä "more.." alaspäin

Mystistä.

Edit: ja kuin ei olisi jo tarpeeksi mystistä, se myös muuttuu joka kerta kun lataat sivun uudelleen!

Jotai jännää toi o mitä kukaa ei ymmärrä paitsi jotkut hc koodarit ym :P

Onks kukaa muute jääny koukkuu noihi mafia wars ym peleihin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom