Facebook

No, oke.. Mä hillitsen itseni kutsujen kanssa.
Mutta mikäs hauskempaa kuin vastailla tyhmiin kirjotusvriheitä täynnä oleviin quizeihin :D "Mikä väri olet?" "Mikä kiinalainen eläin olet?" Mwahahhaaa..

Hei onko täällä ketään, joka pelaa Mafia Warsia? Haluisin kasvattaa mun mafiaa :rolleyes:

Täält löytyy lvl 50 mafioso! Annas nimi ni lisäilen sut ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei helvetti. Just ton takia se Facebook alkaakin olla täynnä kaikenlaista paskaa esim. niitä kiertokirjeitä ja kaikenmaailman teinejä kun porukka tulee sinne vaan pelailemaan jotain vitun pelejä. Kohta se on ihan samanlainen paska kuin IRC-Galleria. Hävetkää.

Ei helvetti. Just ton takia se Facebook alkaakin olla täynnä kaikenlaista paskaa esim. niitä kiertokirjeitä ja kaikenmaailman teinejä kun porukka tulee sinne vaan pelailemaan jotain vitun pelejä. Kohta se on ihan samanlainen paska kuin IRC-Galleria. Hävetkää.

Miten irc-galleriassa pelataan?
Eiköhän toi pelaaminen ole kuitenki siitä helvetin stalkkaamisesta pois.

En tarkoittanut pelaamisella IRC-Galleriaa vaan teineillä ja niiden tuomalla paskalla esim. niitä ärsyttäviä note spammeja mitä tulee nykyään kiertokirjeinä ja muuta sellasta. Onhan sekin vähän ihmeellisen kuulosta jos täytyy Facebookissa lisätä kaveriksi jotain tuntemattomia vain jonkun pelin takia. Mun mielestä saisi pitää pelit erikseen ja sitten Facebookin vain tollasena yhteydenpitovälineenä tai mikä sitten onkaan. Tämä nyt on vaan mun mielipide. Oon mäkin Facebookissa jotain joskus pelaillut.

Joo monet pelit vaatii tuntemattomienkin lisäämistä, no can do. Mut Facebookin ylläpitäjät ne kuitenkin päättävät mihin suuntaan aikovat kehitelmäänsä viedä.
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mulla on luurissa toi sama homma, riittää et sil voi tekstata ja puhua, kaikki muu on turhaa.

Mitä pahaa niissä peleissä on? Ei sen pitäis sua haitata jos munlaiset teinit pelaa siellä :)

Mitä pahaa niissä peleissä on? Ei sen pitäis sua haitata jos munlaiset teinit pelaa siellä :)
Sulla meni nyt vähän ton jutun pointti ohi. Ei niissä peleissä itsessään mitään vikaa ole eikä mua kiinnosta pelaatko sä siellä vai et. Pointti oli se, että noi kaikenmaailman pelit sun muut kuitenkin houkuttelee niitä teinejä sinne, jotka sitten spammailee esim. niillä helvetin kiertokirjeillä ja muulla roskalla. Kaveripyyntöjä tulee jonkun vitun pelin takia tuntemattomilta tai sitten niitä requesteja, että "asenna tämä peli!". Tiedän, että ne notet ja applicationit saa blokattua, mutta kohta ne keksii taas uuden tavan väärinkäyttää jotain Facebookin ominaisuutta ja lisää paskaa tulvii sähköpostiin tai sitten ihan Facebookissa kun yrität siinä rauhassa stalkkailla. :D Pitää varmaan poistaa vaan kaikki teinit ja idiootit ystävälistalta.

Mä en ota vastaan keltää mitään pelikutsuja tai muuta hömppäpaskaa. Mä sit pelaan mieluummin tolla PS3:lla niitä pelejä ;-)

Sulla meni nyt vähän ton jutun pointti ohi. Ei niissä peleissä itsessään mitään vikaa ole eikä mua kiinnosta pelaatko sä siellä vai et. Pointti oli se, että noi kaikenmaailman pelit sun muut kuitenkin houkuttelee niitä teinejä sinne, jotka sitten spammailee esim. niillä helvetin kiertokirjeillä ja muulla roskalla. Kaveripyyntöjä tulee jonkun vitun pelin takia tuntemattomilta tai sitten niitä requesteja, että "asenna tämä peli!". Tiedän, että ne notet ja applicationit saa blokattua, mutta kohta ne keksii taas uuden tavan väärinkäyttää jotain Facebookin ominaisuutta ja lisää paskaa tulvii sähköpostiin tai sitten ihan Facebookissa kun yrität siinä rauhassa stalkkailla. :D Pitää varmaan poistaa vaan kaikki teinit ja idiootit ystävälistalta.
Kyllähän sähköpostiin tulevat notificationit saa pois päältä. Lisäksi mä oon käyttänyt "block this application" toiminnon lisäksi mahdollisuutta blokata jonkun käyttäjän kaikki requestit. Se helpottaa elämää aika helvetisti. Itse olen todennut, että valtaosa requesteista tulee murto-osalta kavereita. Ne on valtaosa blokattu lähettämästä mitään pyyntöjä...

Lisäksi mä saan jotain kieroutunutta nautintoa friend requestien ignooraamisesta. :D

Edit: Mistä muuten johtuu, että Facebookin mainokset on alkaneet näkymään vaikka käytän Firefoxia ja Adblock Plussaa. Eilen noi perkeleet ilmestyi näkyviin. Lisäsin heti suodattimen joka estää mainoksien kuvien näkymisen, mutta tota mainoksia sisältävää TD:tä en osannut blokata. Osaako joku auttaa?

ään vaikka käytän Firefoxia ja Adblock Plussaa. Eilen noi perkeleet ilmestyi näkyviin. Lisäsin heti suodattimen joka estää mainoksien kuvien näkymisen, mutta tota mainoksia sisältävää TD:tä en osannut blokata. Osaako joku auttaa?
Ei mulla vaan näy. Ei mäkillä eikä wintoosalla.

Ei mulla vaan näy. Ei mäkillä eikä wintoosalla.
No perkele. Mulla näkyy tollasia niinku liitteessä. Kuva on napattu mun profiilisivun oikeasta reunasta.

Liitteet

• screen.jpg
    screen.jpg
    36,4 KB · Katsottu: 632
Asenna blokkeri uusiks. Poista vanha ja asenna sitten. Ei mulla tommosia näy, tossahan pitäisi näkyä se blokkerin pieni ikoni: "block" jos tuo toimisi ok. Ethän ole vahingossa mennyt sallimaan mainoksia? Klikkaa sitä stopmerkin kuvaa oikealla ylhäällä ja näppäile jotain?

Asenna blokkeri uusiks. Poista vanha ja asenna sitten. Ei mulla tommosia näy, tossahan pitäisi näkyä se blokkerin pieni ikoni: "block" jos tuo toimisi ok. Ethän ole vahingossa mennyt sallimaan mainoksia? Klikkaa sitä stopmerkin kuvaa oikealla ylhäällä ja näppäile jotain?
Pitänee kokeilla uudelleen asennusta. En oo sallinut mainoksia. Yläkulman ikonin vierestä klikatessa näkee, että blokkari on päällä ja mitään ei ole sallittu.

Tänks. :kippis1:

Ihmeellistä mutta alkanut tulemaan ulkomailta asti kaveripyyntöjä täysin tuntemattomilta kehonrakennuksen harrastajilta tai siihen liittyviltä hlöiltä. En ole kyllä hyväksynyt, enhän edes tunne näitä tyyppejä. Toiset kun kerää mummon siskon pojan kaimankin kaverit.

Osaako joku sanoa kuinka nuo h*lvetin turhat "Kuka jääkiekkoilija olet" ja "Mikä esine kuvaa sinua parhaiten" kyselyt saa blokattua? Tuntuu, että FB pitää niitä kaikkia erillisinä applicationeina ja vaikka kuinka blokkaan niitä niin aina vaan sataa lisää.

Nyt nuo ärsyttää entistäkin enemmän, kun kaikki paska tulee tohon kotisivulle. Tossa feedissäkin sais olla sellanen filtteri, jolla voisi blokata kaikki applicationeiden viestit pois siitä. Nyt voi blokata on/off tyylisesti henkilön kaikki jutut tai ottaa sukkana kaikki tieto vastaan.

Tuo uusi "kotisivu" on kyllä todella heikko esitys. :(

Joo muakin vituttaa toi uusi kotisivu. Miten siihen saa edes enää näkyviin muuta kun niitä uusia statuksia, videoita, kuvia yms? Esim. niitä ketkä kaverit on saanu uusia kavereita jne? Ei ainakaan löytyny sieltä vasemmalla olevista filttereistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom