Facebook

Minusta on hauskaa pistää peukkua ylös lähes jokaiselle statukselle mitä vastaan tulee. Etenkin joidenkin puolituttujen statuksia joiden kanssa ei ole juuri missään tekemisissä on hauska kommentoida.

"Matti Möttönen on kipeenä ja väsynyt =(

:thumbs: you like this"

Loistavaa. :hyvä:
Tuota pitää alkaa itsekkin harrastaa. Saa nähdä kellä riittää huumorintajua :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pää hajoaa ku joka kerta ku loggaa sisään niin tulee vähintään 2 notificaatiota että noottiin oot nyt joutunu tagatuks ja ois pakko tehdä tämmönen mukava testi, muutenkaa koskaa mitään edelleen lähettäny noista ketjukirje tsydeemeistä, enkä vieläkään ole kuollut tai epäonnellinen tai muuta mitä on on kirjeissä uhkailtu :david:
On hei tosi iso ongelma. Ei niitä ketjukirjeitä oo pakko lukea. IMO toi on paljon pienempi paha kuin ne saatanan application requestit. Onneks nekin on loopunu, kun oon blokannu käytännössä jokaisen mitä on vastaan tullut ja osna kavereistakin laittanut "invite-kieltoon."

mistähän voisi johtua tälläinen mielenkiintoinen ongelma että naamakirja ei anna kirjottaa mihinkään kenttiin?kentän pystyy kyllä valitsemaan mutta kun yrittää kirjottaa niin mitään ei tapahtu.ongelma esiintyy ainoastaan omalla kannettavalla,muilla koneilla naamakirja toimii normaalisti.muut sivut toimivat kannettavalla ihan normaalisti.

nimimerkillä: "tekniikka kusee,minä en"

javascript on poissa päältä tai ei toimi oikein selaimellasi.

On hei tosi iso ongelma. Ei niitä ketjukirjeitä oo pakko lukea. IMO toi on paljon pienempi paha kuin ne saatanan application requestit. Onneks nekin on loopunu, kun oon blokannu käytännössä jokaisen mitä on vastaan tullut ja osna kavereistakin laittanut "invite-kieltoon."

Ootko laittanu mut invitekieltoon :(

En tiiä, tuunko selviimään tästä koskaan :itku:

Eihän se nyt mikään iso ongelma ole. Mut applicationit saa blokittua helposti, mutta "laadukkaalla" elektroniikka-asennus koulutuksella en ole kyennyt löytämään mistä note feedin saa pois päältä sillain et päästäis läpi ihan kunnon nootit ja jättäis ketjut pois :)

Nimimerkillä, saman blokkaus maratonin tehnyt.

Eihän se nyt mikään iso ongelma ole. Mut applicationit saa blokittua helposti, mutta "laadukkaalla" elektroniikka-asennus koulutuksella en ole kyennyt löytämään mistä note feedin saa pois päältä sillain et päästäis läpi ihan kunnon nootit ja jättäis ketjut pois :)

Nimimerkillä, saman blokkaus maratonin tehnyt.
Joo eipä sitä niin taida saada, mutta Noteihin liittyvät "notificationit" saa helposti pois päältä.

En muuten oo laittanu sua invitekieltoon. Vielä. :D

No, oke.. Mä hillitsen itseni kutsujen kanssa.
Mutta mikäs hauskempaa kuin vastailla tyhmiin kirjotusvriheitä täynnä oleviin quizeihin :D "Mikä väri olet?" "Mikä kiinalainen eläin olet?" Mwahahhaaa..

Hei onko täällä ketään, joka pelaa Mafia Warsia? Haluisin kasvattaa mun mafiaa :rolleyes:

Vitun naamakirja.
Piti lähettää tosi mukavalle tyttelille nätti ystävänpäiväkortti ja sitku olin saanu kaikki säädöt täydellisiks ja sydäntä lämmittävää tekstiä siihe viel päälle ni yritän postata sitä ja sanoo ettei mul oo jotain vitun credittejä?!!?! :D ja niitä pitäs ostaa vittu oikeella rahalla $ !! Ei pysty.. liian hapokasta
Ärsyttää, koska tiedän et se muija ois digannu tost iha sikana.. Ois ollu täydellinen homma tähä välii

Ajanpuutteen vuoksi mulla ei ole aikaa lukea tätä ketjua läpi. Olen varma, että tämä asia on jo käsitelty täällä elikkä: Kun teen jonkun "likeness unrated" homman, esim: "Lempi kouluaineesi?" ja kun olen tehnyt ja otan "skip" eli en halua lähettää sitä kenellekään, mutta miten on mahdollista että kutsuja on silti lähteny ties kenelle, vaikka en todellekaan ole halunnut lähettää? Ja välillä kun olen lähettänyt, niin luen "Ilmoitukset" kohdasta, että niitä on lähteny ihan eri henkilöille kuin mille piti?

Esim.

Lähetit ilmoituksen käyttäjälle XXX:
13:45 XXY wants to see how similar you are on the "En ikina kokeilisi....." quiz. Take this quiz to see your match score with XXY

Tommoisia on lähteny ihan väärille

Mafia Warseja on kaks, ensimmäistä pelasin GF II asti mut eihän siin ollu mitään järkeä enää kun ei voinut kehittää itteensä muuten ku potkimalla inactiveja kavereista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom