Facebook

En voi kuin ihmetellä, että miten nää ihmissuhdeasiat muuttuu kymmenessä vuodessa.

Siitä on ehkä runsas kymmenen vuotta kun on jotain ihmistä nähnyt eikä koskaan ole sanaakaan vaihdettu, niin yhtäkkiä huomaa, että me ollaanki kavereita. Mä luulin, että kaveruuden määrittäis jotenki jonkinlainen suhde, mutta ei. Evoluution tuloksena riittää kun on kerran kävellyt ohi, kuluu vuosikymmen ja PUM! Friends forever! Jos asiat kehittyvät tähän malliin niin kohtahan me kaikki ollaan jotain sukua toisillemme. Niitä sukujuhlia odotellessa, aijai, pääsetteks te kaikki tuleen? Jokke-pappa on varannut jo koko Lapinläänin vuoden 2025 juhannukseksi.

Ehkä paras huomio, minkä olen Facebookista tehnyt on se, että exät rupsahtaa - minä en.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mistähän voisi johtua tälläinen mielenkiintoinen ongelma että naamakirja ei anna kirjottaa mihinkään kenttiin?kentän pystyy kyllä valitsemaan mutta kun yrittää kirjottaa niin mitään ei tapahtu.ongelma esiintyy ainoastaan omalla kannettavalla,muilla koneilla naamakirja toimii normaalisti.muut sivut toimivat kannettavalla ihan normaalisti.

nimimerkillä: "tekniikka kusee,minä en"

Sama homma mulla joskus. Tai teksti alkaa näkymään (harmaana vain). Sitte, kun painaa "lähetä"-kohtaa, mitään ei tapahtu. Sitte painaa uudestaan hiirellä tekstinkirjotuskohtaan ja skädäm, taas toimii. Operalla vaan kettuillu.

Mulla kans alko bugaamaan, kun päivitin tuliketun. Selaimen vaihdolla korjaantui, jotaki sönkkäsivät että kohta tulee päivityksen päivitys, jolla nämä ongelmatapaukset korjataan.

ps. Ei löydy tuota pakkotoisto-ryhmää tuolta ja joku väläytty että pitäs kuulua Finland-ryhmään ennenku voi liittyä....enpä pysty siihenkään liittymäään :D . Yllättävän paljon bugeja facebookissaki :(

Huh, että nyppii pahasti toi uusin villitys tohon "25 asiaa itsestäni" vai mikäsenytoli. Ihan sama tietysti mulle jos joku välttämättä haluaa avautua itsestään kaikille muille ja käyttää aikaansa 25 hupihauskan asian keksimiseen itsestään, mutta miksi täytyy vielä ahdistella 25 kaveria samalla? Nyt siellä alareunassa on joka kerta kirjautuessa kauhee lista ihmisistä jotka mukamas haluaa tietää musta 25 asiaa. :curs:

Mulla kans alko bugaamaan, kun päivitin tuliketun. Selaimen vaihdolla korjaantui, jotaki sönkkäsivät että kohta tulee päivityksen päivitys, jolla nämä ongelmatapaukset korjataan.

ps. Ei löydy tuota pakkotoisto-ryhmää tuolta ja joku väläytty että pitäs kuulua Finland-ryhmään ennenku voi liittyä....enpä pysty siihenkään liittymäään :D . Yllättävän paljon bugeja facebookissaki :(

Tais sit et vain osaa......

Huh, että nyppii pahasti toi uusin villitys tohon "25 asiaa itsestäni" vai mikäsenytoli. Ihan sama tietysti mulle jos joku välttämättä haluaa avautua itsestään kaikille muille ja käyttää aikaansa 25 hupihauskan asian keksimiseen itsestään, mutta miksi täytyy vielä ahdistella 25 kaveria samalla? Nyt siellä alareunassa on joka kerta kirjautuessa kauhee lista ihmisistä jotka mukamas haluaa tietää musta 25 asiaa. :curs:
Joo toi on kyllä ihan vitun ärsyttävää.

Joo, olin juuri itsekkin tulossa kiroamaan tuota tänne... Vituttaa nuo kaikki ketjuhommelit. Vähän aikaa sitten oli se "ota lähin kirja ja avaa sivu..." ja nyt on tuon " 2 asiaa itsestäni" lisäksi se missä pitää keksiä kysymyksiin vastaus joka alkaa nimesi ensimmäisellä kirjaimella.... Itse en tuollaisille lämpene.

On se saatanan hankalaa kun ei ole mielikuvitusta. :(
Mulla ainakin on kaikki kaverit tuolla sellasia että voin ihan vapaasti heittää mitä haluan tommosiin kyselyihin.

Mua ahdistaa ku tuol pyytää kaveriks sellasetki ihmiset, joita tuskin on koskaan ees nähny. Siis kavereiden kaverit. En sit tiiä kehtaisko ne pyynnöt ohittaa, niin oon tehny niin, et hyväksyn ja jos on ahdistelija, niin sit lopeta kaveruuden :D

Ja sellasia tuntemattomia, jotka ei oo edes kavereiden kavereita, en hyväksy ollenkaan.

Liityin ryhmään pakkotoisto.com :hyper:

Pää hajoaa ku joka kerta ku loggaa sisään niin tulee vähintään 2 notificaatiota että noottiin oot nyt joutunu tagatuks ja ois pakko tehdä tämmönen mukava testi, muutenkaa koskaa mitään edelleen lähettäny noista ketjukirje tsydeemeistä, enkä vieläkään ole kuollut tai epäonnellinen tai muuta mitä on on kirjeissä uhkailtu :david:

Mua ahdistaa ku tuol pyytää kaveriks sellasetki ihmiset, joita tuskin on koskaan ees nähny. Siis kavereiden kaverit. En sit tiiä kehtaisko ne pyynnöt ohittaa, niin oon tehny niin, et hyväksyn ja jos on ahdistelija, niin sit lopeta kaveruuden :D

Ja sellasia tuntemattomia, jotka ei oo edes kavereiden kavereita, en hyväksy ollenkaan.

Liityin ryhmään pakkotoisto.com :hyper:

Joo no monella tuntuu vain olevan tarkoituksena haalia mahdollisimman monta kaveria.

Tuohon chatti/paikallaolo-ongelmaan kuullemma auttaa se, ku vaihtaa kielen suomesta englanniksi.

Minusta on hauskaa pistää peukkua ylös lähes jokaiselle statukselle mitä vastaan tulee. Etenkin joidenkin puolituttujen statuksia joiden kanssa ei ole juuri missään tekemisissä on hauska kommentoida.

"Matti Möttönen on kipeenä ja väsynyt =(

:thumbs: you like this"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom