Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sitä kaikki välttämättä edes huomaa. Osalla kun on satoja kavereita, kun on kutsuttu kaveriksi kaikki joiden nimi on joskus edes kuultu :jahas:

Juu mun tilanne on just se, että en ole kehdannut kieltäytyä kaveripyynnöstä, vaikka pyytäjä olisi lähes tuntematon, eikä siis mikään kaveri.

Ihan surutta oon ohitellut tuntemattomia(+lähes) kaverikutsuja, eikä niistä kukaan ole kysellyt jälkeenpäin. Parempi se on samantien ohittaa, kuin ensin hyväksyä ja sit poistaa. :)

Mulla on kanssa acco fb:ssä mutta en oo liikkeellä "haali niin monta kaveria kuin pystyt" asenteella,en tajua mitä järkeä on lisäilla jotain kavereitten kavereita omaan listaansa mutta kaipa jotkut siitä jotain tyydytystä saa.

Mulla oli kaverimäärä tänään vähentynyt yhdellä. Eilen kavereita oli 181, nyt näyttää olevan 180. Katsoin nopeasti listan läpi ja tuntui, ettei sieltä ketään tärkeää ole hävinnyt.

Mistä hitosta saa noita ohjelmia poistettua Facebookissa? Vituttaa kun ne lähettelee kaiken maailman skeidaa.

Tällänen näköjään kirtää naamakirjassa, liekö mitään perää..

"Facebook alkaa siis olla ylikuormitettu ja muuttua hitaaksi, kun täällä on paljon passiivisia käyttäjiä, jotka kirjautuvat mutteivät sitten käytä tiliään. Lähetä tämä viesti copy+paste -versiona 15 ihmiselle, jotta sinut lasketaan aktiiviseksi käyttäjäksi. Jos et kahteen viikkoon lähetä tätä eteenpäin, sinut poistetaan Facebookista passiivisena käyttäjänä
Mervi Kvist"

"Facebook alkaa siis olla ylikuormitettu ja muuttua hitaaksi, kun täällä on paljon passiivisia käyttäjiä, jotka kirjautuvat mutteivät sitten käytä tiliään. Lähetä tämä viesti copy+paste -versiona 15 ihmiselle, jotta sinut lasketaan aktiiviseksi käyttäjäksi. Jos et kahteen viikkoon lähetä tätä eteenpäin, sinut poistetaan Facebookista passiivisena käyttäjänä
Mervi Kvist"
Kaikki kiertoviestit pitävät paikkansa!

Muuten, paha flunssa kohtaa kaikkia jotka eivät laita vitosta minulle, ja lähetä tätä viestiä eteenpäin viidelle kaverille.

Mervi Kvist"

Kuinka tyhmä pitää olla, että tollasta paskaa uskoo? Facebookin ylläpito varmaan ilmottaisi tollaisista asioista jollain kiertoviesteillä... :rolleyes: Hohhoijaa, aivot käyttöön.

Kuinka tyhmä pitää olla, että tollasta paskaa uskoo? Facebookin ylläpito varmaan ilmottaisi tollaisista asioista jollain kiertoviesteillä... :rolleyes: Hohhoijaa, aivot käyttöön.
Jep. Ei kukaan voi luulla noita oikeiksi.

Besides, eiköhän ne aktiiviset käyttäjät kuitenkin ole niitä, jotka kuormittavat FB:tä eikä ne passiiviset, jotka vaan idlaa. Jatkuva liikkuminen sivustolla niitä palvelimia kuormittaa eikä samalla sivulla möllöttäminen.

En nopeasti löytänyt vastausta eli onko tuossa facebookissa sitä ominaisuutta että näkee ketkä on viimeksi vierailleet sivullasi?

Tuli tekninen ongelma facebookissa. Sisällä pysyy korkeintaan 3-5 sekuntia jonka jälkeen pitää aina loggautua uudelleen. Käytännössä siis joka ikinen sivun lataus... joskus jopa 2x loggaus jollekin sivulle :( cookiet tarkastettu, ei pitäisi olla mitään rajoituksia päällä, settingseistä en kyllä löydä mitään mikä viittaisi aikakatkaisuun. Muilla sivustoilla ei ole ongelmia.

Alla mäkillä pyörivä Safari, en ole jaksanu tulikettua käyttää kun en käytä.

EDIT: Adiumin kautta pääsee koko ajan facebookin chattiin vaikka itse sivusto menee log-outille :wtf:

Tuli tekninen ongelma facebookissa. Sisällä pysyy korkeintaan 3-5 sekuntia jonka jälkeen pitää aina loggautua uudelleen. Käytännössä siis joka ikinen sivun lataus... joskus jopa 2x loggaus jollekin sivulle :( cookiet tarkastettu, ei pitäisi olla mitään rajoituksia päällä, settingseistä en kyllä löydä mitään mikä viittaisi aikakatkaisuun. Muilla sivustoilla ei ole ongelmia.

Alla mäkillä pyörivä Safari, en ole jaksanu tulikettua käyttää kun en käytä.

EDIT: Adiumin kautta pääsee koko ajan facebookin chattiin vaikka itse sivusto menee log-outille :wtf:

Nois on välillä tota, liittyy ilmeisesti siihen fb:n ylläpitoon eikä sun koneeseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom