- Liittynyt
- 19.12.2007
- Viestejä
- 3 537
Otetaan tälläinen esimerkki:
Sinulla on yksi 200 henkilön nimilista ja yksi 2000 henkilön nimilista.
Sinun tulee poistaa ensimmaisellä listalla olevat 200 henkilöä toiselta 2000 henkilön listalta. Lisäksi tiedät, että sama tehtävä tulee toistumaan tulevaisuudessa, kuitenkin siten, että listoilla olevat nimet tulevat vaihtumaan.
Kuinka ratkaiset ongelman niin, että voit soirittaa tehtävän mahdollisimman nopeasti jatkossa hyödyntäen Excelin ominaisuuksia?
Pyri esittämään mahdollisimman yksinkertainen ja yksityiskohtainen ratkaisu ongelmaan.
Muistuuko kenelläkään mieleen miten tuo tehtiin? Siis, että saa jotenkin muistiin nuo nimet ja pystyy filtteröimään pois sitten samat nimet isommasta listasta?
Sinulla on yksi 200 henkilön nimilista ja yksi 2000 henkilön nimilista.
Sinun tulee poistaa ensimmaisellä listalla olevat 200 henkilöä toiselta 2000 henkilön listalta. Lisäksi tiedät, että sama tehtävä tulee toistumaan tulevaisuudessa, kuitenkin siten, että listoilla olevat nimet tulevat vaihtumaan.
Kuinka ratkaiset ongelman niin, että voit soirittaa tehtävän mahdollisimman nopeasti jatkossa hyödyntäen Excelin ominaisuuksia?
Pyri esittämään mahdollisimman yksinkertainen ja yksityiskohtainen ratkaisu ongelmaan.
Muistuuko kenelläkään mieleen miten tuo tehtiin? Siis, että saa jotenkin muistiin nuo nimet ja pystyy filtteröimään pois sitten samat nimet isommasta listasta?