Excel pohja, asiakasrekisteri? Mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Koska tuli vaihdettua Macciin, niin vippisofta on win-pohjaisena OUT. Ajattelin vippaa kaikki tiedot exceliin, mutta tarvitsisin sitä varten valmista pohjaa asiakastietoja varten. Pohjassa ei tarvitse olla kuin kenttä nimimerkille ja kuukausi/vuosi jolloin on maksettu. Kellään heittää linkkiä johonkin vastaavaan ilmaiseen pohjaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä täälä pakkiksella saattaa olla joku excel-gurukin, joka voi tehdä tuollaisen pohjan, jossa on kenttä nimimerkille ja vippimaksuajankohdalle.

Lataa windows toiseksi käyttikseksi siihen macciis niin tommoset ongelmat katoaa samantien . :rolleyes:
No kai mä olisin sen tehnyt jo jos haluaisin. Taas tarjotaan ihan muuta kuin itse kysymykseen vastausta.

- Hei ajattelin vaihtaa auton moottoripyörään, mikä olis paras.
- No osta uusi auto.

Hih, just ite yritin googlettaa vastaavaa tänään aamulla. Jos jollain on toimiva pohja, voi pistää mullekin maililla osoitteeseen faidra6@hotmail.com. Kiitos jo etukäteen. :)

..ja jos kellään ei ole, niin kai se on itse väännettävä... Mike, laitan sen sitten sullekin jos joudun niin tekemään.

Olen varmasti tyhmä enkä tajua mitään...

Mitä jos kirjoittaisit tyhjän excel-sheetin ekaan soluun nimi, toiseen päivämäärä, ja listaisit sitten siihen alle nuo...

I'll get me coat.

Mitä jos kirjoittaisit tyhjän excel-sheetin ekaan soluun nimi, toiseen päivämäärä, ja listaisit sitten siihen alle nuo...

I'll get me coat.

mietin ihan samaa....

I'll get me coat.

Ne saa jopa järjestettyä päivämäärän mukaan jolloin VIP muistutukset on helpompi lähettää.

totta ja esimerkiks iffilauseella saa perään yhden sarakkeen joka hälyttää kun vippiaikaa on x jäljellä......

Ei taida Mike olla excelin expertti, joten varmaan joku vois tollasen väsätä. En minäkään ymmärrä mitään jostain if-lauseista kun en ole yhtään ohjelmaan perehtynyt.

no väsäilin tylsinä hetkinä ekselin jossa on nimi ja pvm 3 sarakkeeseen eroteltuna (y-m-d, en jaksanut keksiä pyörää uudelleen)
ja sit huom - sarake johon tulee ilmoitus "ERÄÄNTYY" jos on enää 30pv aikaa jäljellä, tuosta excelin tänhetkisen päivämäärän päivittymisestä ei ole tietoa, näyttää ainakin toistaseks oikein. voin lähettää jos on tarvetta

e: näköjään tietoa päivittäessä muuttuu

Juu, en ole koskaan exceliä tarvinnut, joten voin sanoa olevani sen kanssa tumpelo. Ja tämän takia en ajatellut sitä alkaa valtavasti opiskelemaan.

Kyllä sen toki noin simppelisti voisi toteuttaa kuin tuossa sanottiin, mutta mietin vain onko mitään valmista hakukentillä varustettua pohjaa.

Joku excelinikkari tollasen vääntää 5 minuutissa. Kun esim. meikäläiseltä joka on täysi käsi tuon kanssa, menisi varmaan 5 tuntia kun pitäisi ensin jostain imasta ohje, alkaa siitä etsimään oikeita juttuja ja sitten kokeillen ja epäonnistuen räpeltää jotain ruudulle.

Pitäs oikeasti käydä joku kurssi tohon, vähän hankala muuten alkaa opetteleen. Ainakin itellä. Hyötyä kyseisen softan hallinnasta varmaan olisi.

D.Yates, heh :lol2: Eiköhän kuka tahansa sellaisen perusexcelin osaa vääntää, ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. Mä ainakin kysyin valmista pohjaa juuri siksi että jos jollain on toimiva ja monipuolinen kyhäelmä jossa on jopa jotain hienoja ominaisuuksia, niin itse ainakin mieluiten ottaisin sellaisen (kuin alkaisin tekemään samaa hommaa alusta uudelleen). :)

Joku excelinikkari tollasen vääntää 5 minuutissa. Kun esim. meikäläiseltä joka on täysi käsi tuon kanssa, menisi varmaan 5 tuntia kun pitäisi ensin jostain imasta ohje, alkaa siitä etsimään oikeita juttuja ja sitten kokeillen ja epäonnistuen räpeltää jotain ruudulle.

Pitäs oikeasti käydä joku kurssi tohon, vähän hankala muuten alkaa opetteleen. Ainakin itellä. Hyötyä kyseisen softan hallinnasta varmaan olisi.

Ei siihen mitään ohjeita tarvitse välttämättä erikseen hakea. Ne ohjeet on siellä excelin sisällä, muistaakseni kohdassa "ohje".

D.Yates, heh :lol2: Eiköhän kuka tahansa sellaisen perusexcelin osaa vääntää, ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. Mä ainakin kysyin valmista pohjaa juuri siksi että jos jollain on toimiva ja monipuolinen kyhäelmä jossa on jopa jotain hienoja ominaisuuksia, niin itse ainakin mieluiten ottaisin sellaisen (kuin alkaisin tekemään samaa hommaa alusta uudelleen). :)

Tätä minäkin tässä hain, mutta taitaa jengi pitää vähän yksinkertaisena meikäläistä. Kai nyt idioottikin osaa laittaa sarakkeen nimimerkki ja latoa sen alle soluihin nimiä. Ei tässä nyt tommoista haettu, vaan kuten Faidra mainitsi, jotain valmista, joka on modattu tuommoiseen tarkoitukseen. Kysyminen kannattaa aina, olen huomannut, että monet asiat helpottuvat kun vain kysyy, aina jollain sattuu olemaan vastaus.

Vai montako kertaa olette itse olleet tilanteessa, että olette ostaneet jotain tai tehneet jotain ja sitten kaveri on tullut sanomaan "mulla olis ollut tommoinen ylimääräinen himassa".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom