mä aloittelen taas tauon jälkeen treenausta kun on tullut sairastettua flunssaa yli 1/2 vuotta eikä tuo tunnu lähtevän niin minä päätin etten anna sen enää estää treenausta tai mitään muutakaan...tänään just vedin ekat selkätreenit ja nyt on jo paikat kipeenä...toi syömisjuttu on problemaattinen ainakin mulle kun sairastin anoreksiaa yli 10 vuotta ja nyt paino alkaa lähennellä normaalilukemia (n.45kg ja oon 162cm). ni oon aika ulalla et mitä pitäis syödä ja kuinka monta kertaa ja paljon protskuja ym. kun tarviis nyt muuttaa massa lihaksiks eli kiinteytyä eikä kai vähästä painonnousustakaan ois haittaa...? ongelmallisuutta lisää vielä se, et oon kasvissyöjä, mut kuitenkin elämää helpottaakseni käytän maitotuotteita (hyla vielä sekin...) ja jossain määrin kananmunia mut esim. munakkaat tai keitetyt ei oikeen inspaa...
ja tiedän et usein ja kohtuullisia määriä kerrallaan ois hyvä syödä mut ravitsemusneuvojasta ei oikein apua ollut treeniruokavalion laatimisessa...ja kun oon entinen(?) anorektikko (toi paino on noussut nyt ihan kuukauden sisällä 40kg:sta siihen 45:n enkä oikeen tiiä miten ja miks?! ja tunnen itteni tosi lihavaks, mut onneks kärsivällinen aviomies takoo järkee päähän...)
treenaan siis 4 xviikossa ja entäs lepopäivien ruokavalio? käytän proteiinivalmisteita et ihan ilman ei pärjää, sen verran tiedän, mut kuinka paljon ja pitääkö jakaa useampaan erään? esim. aamulla, treenin jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa?
please somebody help!:(
ja tiedän et usein ja kohtuullisia määriä kerrallaan ois hyvä syödä mut ravitsemusneuvojasta ei oikein apua ollut treeniruokavalion laatimisessa...ja kun oon entinen(?) anorektikko (toi paino on noussut nyt ihan kuukauden sisällä 40kg:sta siihen 45:n enkä oikeen tiiä miten ja miks?! ja tunnen itteni tosi lihavaks, mut onneks kärsivällinen aviomies takoo järkee päähän...)
treenaan siis 4 xviikossa ja entäs lepopäivien ruokavalio? käytän proteiinivalmisteita et ihan ilman ei pärjää, sen verran tiedän, mut kuinka paljon ja pitääkö jakaa useampaan erään? esim. aamulla, treenin jälkeen ja ennen nukkumaanmenoa?
please somebody help!:(