Evoluutio vai usko?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnT1BeF
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin no, mielipiteeni on, että olet vitun tyhmä. Olen pahoillani mutta itse kysyit.
 
no evoluutiohan on tieteellisesti todistettu :) itse tajusin mihin uskon rippikoulussa! ironista kun valitsin evoluution juuri siellä.. muutama uskossa oleva ystäväni uskoo kumpaakin. heidän mielestään jumala kehitti evoluution, mikä voisi kuulostaa järkevältäkin :D sanot että et usko evoluutioon.. ikävää on se että se todella on tapahtunut! :D:D koita elää sen kanssa
 
minä olen jumala. olen luonut evoluution, ne vanhat fossiilit selittyy sillä kun olin 3päivän luomisen jälkeen onnistunut luomaan alkoholin joten ne neljännen päivän luomukset meni päin vittua. pakkohan ne oli jonnekkin piilottaa ja mikäpä parempi kuin maan alle.
 
täällä syntyy yön myöhäisinä tunteina rähinä kun oikein "dissaillaan" ja kaikkee:lol2:

mutta mä oon molempien kannalla. pakko siellä on joku olla ketä on pistäny kiven vieriin:)

niin ja tredin alottajalle. otitko kuppia tänä iltana? sillon vaan tulee mietittyä näitä:D
 
Mää en usko jeesukseen oon niinku ateisti, tiedäks sää? nojoo pelleilyt sikseen, uskokoon kukin mihin haluaa, itse jätän uskomatta.
 
Minulla ei henkilökohtaisesti ole tarvetta uskoa yhtään mihinkään.Otan vastaan tapahtumat avoimin mielin.
Kaikki mitä ympärillä tapahtuu on helvetin mielenkiintoista.

Tossa oli talvella uutisia Neanderthalin ihmisen DNAsta,Kroatiassa löydetystä kropasta oli saatu puhdas näyte,se oli pirun mielenkiintoista.
 
Teoria ihmisen kehityksestä

Ehkä kiehtovin Terence McKennan teorioista ja havainnoista lienee hänen selityksensä ihmismielen ja -kulttuurin alkuperästä. McKenna teoretisoi, että kun pohjois-Afrikan viidakot väistyivät ruohikoiden tieltä viimeisimmän jääkauden lopulla, eräs haara puissa asuneista kädellisistä esi-isistämme laskeutui oksiltaan ja siirtyi elämään avoimille tasangoille sorkallisten/kaviollisten eläinlaumojen keskuuteen, näykkien osansa ekosysteemin antimista mahdollisuuksiensa mukaan.

Uuden ruokavalion antimien joukossa oli psilosybiiniä sisältäviä sieniä jotka kasvoivat näiden kavioeläinten lannasta. McKennan mukaan psilosybiini pieninä annoksina lisää visuaalista tarkkaavaisuutta, hieman isompina annoksina fyysistä seksuaalista kiihottumista ja vielä suurempina annoksina luo täysimittaisen ekstaattisen hallusinatorisen tilan, johon sisältyy glossolaliaa eli kielillä puhumista tai merkityksetöntä puheensorinaa joka assosioidaan ihmisissä useimmiten transsitilaan tai skitsofrenisiin kohtauksiin. Tämä antoi lajin evoluution kannalta yhteisölle huomattavia etuja, kuten kyvyn huolehtia jälkeläisistä sukukypsään ikään asti niiden yhteisöjen keskuudessa joissa sieniä syötiin. McKenna teoretisoi, että psilosybiinisienten osuus näiden kädellisten ruokavaliossa loi merkittäviä muutoksia: eräs näistä oli psilosybiinin aiheuttama synestesia eli aistien välinen sekoittuminen, joka johti puhutun kielen kehittymiseen mikä taas perustui kykyyn muodostaa kuvia toisen yksilön mieleen vokaaliäänteiden avulla.

Noin 12.000 vuotta sitten ilmastonmuutokset poistivat sienet ihmisen ruokavaliosta, joka johti uusiin perustavanlaatuisiin muutoksiin lajissamme kun palasimme psilosybiinisieniä sisältäneestä ruokavaliosta sitä edeltäneisiin, brutaaleihin kädellisten sosiaalisiin rakenteisiin jotka olivat joko muuttuneet ja/tai tukahdutetut jatkuvan psilosybiinin nauttimisen takia.

McKennan teoriassa on intuitiivista voimaa, mutta se on pakostakin perustettu suurelle määrälle olettamuksia jotka interpoloivat niiden muutamien hajanaisten faktojen välillä joita tiedämme hominideista ja ihmisen varhaishistoriasta. Sen lisäksi, koska McKenna (joka määritteli itsensä "tutkimusmatkailijaksi, ei tiedemieheksi") on esittänyt paljon villimpiäkin väitteitä, kuten hänen "Timewave Zero"-teoriansa, ovat hänen huomattavasti maanläheisemmät teoriansakin useimmiten jääneet huomiotta tiedeyhteisössä.

Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Terence_McKenna
 
Kreationismi = :anssi:
 
Mun mielipiteeni on että tuolla ois jo valmiina toi virallinen känni krapula ja ryyppy tredi. Ei tarvii alottaa joka kerta uutta ku tulee tällasii mieleen.
 
Kai nyt ihmiset saa ihan selvinpäinkin pohtia syntyjäsyviä?Minusta ainakin on mielenkiintoista lukea ihmisten mielipiteitä tämmöisestäkin asiasta.
 
Aloitusviesti tosin kielii tuliliemestä.
 
Voi vittu ehdin.

Lopettakaa tällaiset paskathreadit vaan niin äkkiä kuin mahdollista.
 
Back
Ylös Bottom