ehdin:D on kyllä aika deivid thredi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näistä threadeista voisi koota teemaviikkoja. Ensi viikolla vuorossa "uskotko joulupukkiin"?
eli suuri alkuräjähdys on jo ehditty todistaa, mutta mitä sitä ennen oli?
Ehkä Jumala loi maailmankaikkeuden 6 päivässä ja 7:ntenä päivänä evoluutio tuli mukaan.
Niin no, mielipiteeni on, että olet vitun tyhmä. Olen pahoillani mutta itse kysyit.
Periaatteessa kun kukaan ei voi osoittaa Jumalan 100% olemista ja kun tiedetään, että ihminenkin kehittyy vielä tänäkin päivänä niin luomisteoria on todella hyvä selite ihmiskunnan synnylle.
Mutta sitten kun ajattelee kokonaisuutta niin mistä kaikki tämä alkoi? Miten molekyylit, atomit etc ovat syntyneet kun alussa varmaan oli pelkkä tyhjyys??
Minä jos ajattelen tätä niin en keksi mitään järkevää ratkaisua maailmankaikkeuden syntyyn ilman "korkeampaa voimaa" eli Jumalaa. "Big bang" eli suuri alkuräjähdys on jo ehditty todistaa, mutta mitä sitä ennen oli?
Ehkä Jumala loi maailmankaikkeuden 6 päivässä ja 7:ntenä päivänä evoluutio tuli mukaan.
Mistäs se jumala sitten tuli? Eikä muuten tuota Big Bangiakaan ole aukottomasti todistettu. Teoria se on. Pitää vaan hyväksyä se, että ihminen ei ole vielä tarpeeksi kehittynyt voidakseen ymmärtää täysin näitä asioita. Ihmiselle on helpoin tapa ymmärtää uskomalla jumalaan.
Mää uskon kyllä evoluutioon, mutta kun mietitään Big Bangia, ja sitä edeltävää "aikaa", niin... Nii-in
Mää uskon kyllä evoluutioon, mutta kun mietitään Big Bangia, ja sitä edeltävää "aikaa", niin... Nii-in