BB PRO Evan Centopani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Edestä vielä.

2011-02-03_15-07-34_513-1.jpg

4j2g7n.jpg

Lihaahan Centopanilla on ihan perkeleesti mutta lihasten muoto ja suhteet toisiinsa ei ole optimaalisimmasta päästä. Rinta jää esmes myös pahasti käsien ja olkapäiden varjoon. Hyvä kuntohan tuo on joka tapauksessa mutta kärkeen on pitkä matka IMO.

Useita tosi kovia lihasryhmiä. Todellisen balanssin näkee vasta muutaman päivän päästä, kun ukko on usean muun kärkipron kanssa samaan aikaan lauteilla. Ei Centopanista mitään tusina-ammattilaista saa millään. Tosi paljon kovempi on miehen potentiaali.

Lihaahan Centopanilla on ihan perkeleesti mutta lihasten muoto ja suhteet toisiinsa ei ole optimaalisimmasta päästä. Rinta jää esmes myös pahasti käsien ja olkapäiden varjoon. Hyvä kuntohan tuo on joka tapauksessa mutta kärkeen on pitkä matka IMO.

Samaa mieltä tosta rinnan varjoon jäämisestä, samaa tosin on ollu muillakin huippumiehillä tossa etuposessa, (levrone esim), joten no probleema. Mun mielestä on jo kärkimiehiä, pitkä matka sinne ei ainakaan ole.

Samaa mieltä tosta rinnan varjoon jäämisestä, samaa tosin on ollu muillakin huippumiehillä tossa etuposessa, (levrone esim), joten no probleema. Mun mielestä on jo kärkimiehiä, pitkä matka sinne ei ainakaan ole.
Näkyy se tuossa sivultakin IMO. Paksuutta voisi olla rinnassa lisää. No jokaisella toki on ne heikkoutensa ja onhan Centopanilla kovia lihasryhmiä. Silti kokonaisuus ei ainakaan minua vielä ole säväyttänyt. Sanotaanko nyt sitten että ei vielä terävintä kärkeä minusta hätyyttele. No kohtahan se kunto nähdään suhteessa muihin huippuihin.

ei taidakaan ollla centopanilla pitkä matka kärkeen, kun jäi taakse kovia jätkiä kuten dexter, vaikka ei ollutkaan täysin kunnossa, mutta silti kova juttu.. eiköhön evanin voi laskea jo kovaksi tekijäksi. jännä nähä mihin pystyy arnoldissa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom