BB PRO Evan Centopani

Ei kamalasti tartte häpee Olympian vieressä.

http://www.musclemecca.com/showthread.php?t=48305

JayEvan..jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike hei, miksi muuten embedded playereissä ei noissa ole kokoruutumahdollisuutta? Just noissa mitä voi forumille upottaa?

Evan Centopani on stage - HD

Edit. Ei oo missään, mutta ois kova juttu kun forumilta tosta sais avattua kokoruudulle. Ei tarvis linkkien kanssa sekoilla ja kopsia aina tuubiin asti. Varmaan syö liikaa tuubin kaistaa jos joka forumille ympäri maailman tarjoais kokoruudun tai paremmalla laadulla mahdollisuuden...

Edit. Ei oo missään, mutta ois kova juttu kun forumilta tosta sais avattua kokoruudulle. Ei tarvis linkkien kanssa sekoilla ja kopsia aina tuubiin asti. Varmaan syö liikaa tuubin kaistaa jos joka forumille ympäri maailman tarjoais kokoruudun tai paremmalla laadulla mahdollisuuden...

Mulla ainakin kun klikkaa videota kerran menee play päälle ja toisen kerran niin menee tuubiin ja siitä saa kokoruututilan. Ei mee kun 2sekkaa.

joku puhu tossa aikaisemin jotenki tympeän oloisista bodareista. King kamali on jotenkin omaan silmään pistänyt jotenkin vajaana kaverina. Ehkä mulla on vaan linssit likaiset.

joku puhu tossa aikaisemin jotenki tympeän oloisista bodareista. King kamali on jotenkin omaan silmään pistänyt jotenkin vajaana kaverina. Ehkä mulla on vaan linssit likaiset.
Jotkut pätkät on kuvattu ennen kisoja, jolloin jätkät käy aika hitaalla muutenkin dieetistä johtuen ja on käveleviä zombeja. Ajatus ei kulje sitten pätkän vertaa kun ei unta saa eikä hiilareita koneessa. Kotletti on yllättävän piristyruiskeen saanu entiseen kuvaansa. Hoksas vissiin, että Mr. Olympian pitää olla erittäin ulospäin suuntautunut ja kaupallistaa ittesä reilusti enemmä. Ainakin uusimmissa ittesäpromovideoissa jätkältä jopa irtoaa hymy ja juttua siihen mallii, että heikompia hirvittää.

Tiedä sitten 6:50 eteenpäin: http://www.youtube.com/watch?v=WLGnYfdMBng&feature=related

Evanista kuuluu taas pitkästä aikaa.

Lainaus MD:n sivuilta:
I spent all day yesterday with Evan and he has started his prep for the Arnold. Starting on Monday, the video's of Evan cooking and some training video's at the Montanari Brother's Gold'd gym in New haven will go up. We have enough video for a week as he talks about extensively about meal preparation.

Threadiin...

Kuvat ei ikävä kyllä näy, jos ei ole käyttäjätiliä.

Nyt on pakko esittää tyhmä kysymys. reggasin normisti MD:hen tein accon aktivoinnin yms sit ku yritän kattoa tätä Evanin videota sivu haluaa et loggaa uudestaa sisään. No minä loggaan mut päädyn samalla "please log in to watch video" sivulle. EI mitään erroria yms iske screenil et väärät passut jne. mitä tehdä

Mulla ei kyllä ole tullut samanlaista virhettä.
Olet siis klikannut sitä aktivointilinkkiä joka lähetettiin sähköpostiisi?
Oletko koittanut logata normisti sisään etusivulta? Onnistuuko se?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom