BB PRO Evan Centopani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
evan_shoot_ac11_ro.jpg

Linkki videoon...

En tiedä mikä siinä on, mutta mä olen heti tutustuessani Centopaniin digannut jätkästä aivan helvetisti. Kaverilla on paljon selkeämpi, nöyrämpi asenne hommaan kuin useimmilla muilla, kaveri tiedostaa heikkoutensa mutta ei silti lauteilla anna periksi yhtään. Kokonaisuudessaan on ollut mielenkiintoista seurata Evanin kehitystä, sillä hurja kaverihan se on kuin mikä. Uskon vahvasti, että vielä joku päivä meillä on tässä uusi Mr. Olympia, vaikka siihen matkaa kyllä on.

En tiedä mikä siinä on, mutta mä olen heti tutustuessani Centopaniin digannut jätkästä aivan helvetisti. Kaverilla on paljon selkeämpi, nöyrämpi asenne hommaan kuin useimmilla muilla, kaveri tiedostaa heikkoutensa mutta ei silti lauteilla anna periksi yhtään. Kokonaisuudessaan on ollut mielenkiintoista seurata Evanin kehitystä, sillä hurja kaverihan se on kuin mikä. Uskon vahvasti, että vielä joku päivä meillä on tässä uusi Mr. Olympia, vaikka siihen matkaa kyllä on.

hyvin todennäkösesti...ihan vaan sen takia, että kyseessä on tällä hetkellä ainoa todellinen "all-american white hope"...kansallisuus, ihonväri, suhteellisen "normaali" ulkoinen olemus(vrt. branch), hyvä ulosanti...riittävät attribuutit seuraavaksi suureksi mestariksi, vielä kun saisi vähän lisää lihasta jokapuolelle, erityisesti rintaan niin voila', joe-setä on tyytyväinen ;)

evan-cover-september.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom