BB PRO Evan Centopani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
 
Evan Centopanin tapaaminen jäi kyllä mieleen. Tein BODY-lehdelle juttua Arnold Clacsicissa ja haastattelin kilpailijoita. Kun menin Evanin luo ja kysyin otetaanko kuva, se katsoi ihmeen pitkään ja pomppas ylös ja sanoi, sinä olet se sese suomalainen ja samaan aikaan huusi avustajalle, että kaiva äkkiä kännykkä, että sai minun kanssa itselle kuvan 😊 Hieman olin hämmentynyt. Samoin kävi Flex Lewisin, Hidedada Yamagishin ja Ben Pakulskin kanssa. Tunnistivat minut ja sanoivat, että olin heitä motivoinut ja olivat seuranneet minua. Oli hieno tunne, että olin jäänyt mieleen vaikka nettiä ei ollut. Oli lehdet ja jutut kulki ihmisten kesken.
Myös Dennis James tunnisti, suomalaiset oli minusta sille kertonut, kun olivat Thaimaassa lomailemassa (Dennis asui silloin Thaimaassa)
 
 
Ensiesitys 16.8.

 
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=kOaBujsK2Sg

Time Stamps:
01:56 - Intro, getting to know Uncle Vito 05:44 - Evan Centopani joins, acting/being serious, Evan's dad.
16:33 - Evan as a dad. 20:55 - Evan's competition plans. 37:03 - Creating content. Magazine days vs the social media age.
48:05 - Being relatable vs being awe inspiring. 1:00:39 - Timeless pieces, throwaway society.
1:03:02 - Being practical, cheap, blowing money. 1:18:17 - Being a fan of bodybuilding. Comparing eras.
1:23:43 - James Hollingshead's transformation! 1:25:32 - The Arnold Classic picks. 1:43:23 - Goodbye's but not really. 1:43:57 - The COOK OFF! Fouad's new series.
 
 



Ensiesitys 19.8.2022.
 



Ensiesitys 22.9.
 
Back
Ylös Bottom