Eva Wahlström vs Frida Wallberg

training_day sanoi:
Kyllä tuo Eva tosiaan on aivan upea nainen kaikinpuolin!
Ulkoisista avuista ei voi enää mitään sellaista sanoa, jota ei olisi jo moneen kertaan sanottu, mutta haastattelujen perusteella tyttö on myös fiksu ja sympaattinen ihminen, joten ei voi kuin ihailla :)
Samaa mieltä.
Evassa on kauneutta ja ASENNETTA :rock:
Evan nettipäiväkirja. Sivun keskivaiheilla oleva "27.06.04
ISÄNI MUISTOKSI" juttu kosketti itseäni yllättävän syvältä(vaikka kylmä ihminen olenkin).

Evalle :5:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paksi sanoi:
Niinpä niin, sitähän minä just tarkoitin että kaikki nyrkkeilevät naiset on lesboja ja käyttävät kaiken liikenevän ajan rekalla ajeluun. :curs: :jahas:

Sekoitin varmaan sitten johonkin toiseen henkilöön.

Sekoitit tod.näk. Mappelaan. Hyvännäköinen hänkin, mutta kyllä Eva on eri sarjassa (enkä tarkoita painosarjoja).

Ja mikä vika lesboissa on, varsinkin jos sinne pystyy ujuttautumaan väliin :kuola:

Jumppaope sanoi:
Ja mikä vika lesboissa on, varsinkin jos sinne pystyy ujuttautumaan väliin :kuola:

Hahahaa... kuule, jos lesboista puhutaan, niin mun on aika vaikea nähdä, miten yksikään MIES pystyisi mukaan ujuttautumaan... bi-seksuaalit ovat sitten ihan asia erikseen. ;) (pilkunnussinta loppu)

Ja alkuperäiseen kysymykseen: Eva, ehdottomasti! Upea, vahva nainen :worship:

Gillyanne sanoi:
Hahahaa... kuule, jos lesboista puhutaan, niin mun on aika vaikea nähdä, miten yksikään MIES pystyisi mukaan ujuttautumaan...

No höh. Mä olen nähnyt eiku kröhöm kuullut elokuvista, joissa tuo onnistuu joka kerta. :D

SniffDaddy sanoi:
No höh. Mä olen nähnyt eiku kröhöm kuullut elokuvista, joissa tuo onnistuu joka kerta. :D

Ai isot pojat on taas kertoneet...? :D Itse itseäni quotaten: "jos lesboista puhutaan, niin mun on aika vaikea nähdä, miten yksikään MIES pystyisi mukaan ujuttautumaan... bi-seksuaalit ovat sitten ihan asia erikseen..

:piis:, ei enempää tästä aiheesta tällä kertaa, ettei mene ihan off-topiciksi taas.

jp-84 sanoi:
Samaa mieltä.
Evassa on kauneutta ja ASENNETTA :rock:
Evan nettipäiväkirja. Sivun keskivaiheilla oleva "27.06.04
ISÄNI MUISTOKSI" juttu kosketti itseäni yllättävän syvältä(vaikka kylmä ihminen olenkin).

Evalle :5:

Juu, nettipäiväkirjasta kohta LINNAN JUHLAT - paikan päällä :D Suoraa tekstia. Kymppi tyttö töi on! :5:

Jumppaope sanoi:
Sekoitit tod.näk. Mappelaan. Hyvännäköinen hänkin, mutta kyllä Eva on eri sarjassa (enkä tarkoita painosarjoja).

Sehän se olikin. Muistin kuitenkin sukupuolen oikein, että ei se kovin kauas heittänyt :)

Eikä lesboissa mitään vikaa ole, bi-tyttöset on tietysti vielä kivempia

Eva aivan ehdottomasti! Ei tollasella ruotsiperusblondilla oo mitään jakoa. Eva on ensinnäkin ihan pirun kaunis ja sitä kauneutta vielä lisää se, että se on lihaksikas. Tyttö mun makuun! -panisin-

Gillyanne sanoi:
Ai isot pojat on taas kertoneet...? :D Itse itseäni quotaten: "jos lesboista puhutaan, niin mun on aika vaikea nähdä, miten yksikään MIES pystyisi mukaan ujuttautumaan... bi-seksuaalit ovat sitten ihan asia erikseen..

:piis:, ei enempää tästä aiheesta tällä kertaa, ettei mene ihan off-topiciksi taas.

Ei kai se ketään haittaa jos sivuamme hieman aihetta.

Tarkoitin sellaisia suvaitsevaisia lesboja, jotka eivät ole liian tarkkoja noista "rajoista". Eikä niiden tarvitsisi edes musta pitää... :kuola:

Jumppaope sanoi:
Tarkoitin sellaisia suvaitsevaisia lesboja, jotka eivät ole liian tarkkoja noista "rajoista". Eikä niiden tarvitsisi edes musta pitää... :kuola:

Lesboushan on tunnetusti sairaus, joten tosimiehen velvollisuus on yrittää parantaa :whip: lesbo aina sellaisen kohdatessaan.

Toisaalta kansanrunoudessa tunnetaan myös vanhoja mestareita, joilla oli tähän asiaan (käänteisesti) liittyen niin vahvoja taikoja, että heidän jälkiään ei käynyt parantaminen. Urbaanien huhujen mukaan ainakin yksi tällainen Lesbontekijä elää vielä Tampereella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom