Eva Wahlström vs Frida Wallberg

Kumpikin kelpaisi. En o kamppailulajien suurin ystävä, mutta kyllä näistä kahdesta tytöstä pursuaa seksikkyyttä muutenkin kuin ulkonäön muodossa.

taicaviitta sanoi:
...antaisin toisen munuaiseni jos saisin joskus edes jutella kyseisen henkeäsalpaavuuden kanssa. ...

Mä antaisin toisen maksani. :arvi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On noi kyllä mahdottoman hyvän näköisiä...
Toi nyrkkeily(kuten moni muukin urheilulaji yleensäkin) kyllä tekee heistä jotenkin vielä todella haluttavan näköisiä...
tarkoitan siis että kyllähän tommosia kaupungilla näkee ohi kävelevän mutta frida ja eva ovat silti heitä seksikkäämpiä...

äh, unohtakaa, mitähän mä ny yritän taas selittää...
LISÄÄ :kuvia: :D

Kyllähän noilta turpiin ottaisi... Aivan helvetin pantavia likkoja :rock:

Hannebaali sanoi:
Mää en tajuu tuota evan kuolaamista...täytynee kasvattaa penis, jos se lisäis ymmärrystä.

Frida näyttää kyllä todella upealta!!!
Juu kannattaa kasvattaa se penis :D

On kyllä upean näköisiä tyttöjä :haart: . Todellakin toivon etteivät he ottelussa ota paljon osumia torniin etteivät vaan kauniit kasvot kokisi inflaatiota.

Herranjestas, onkohan mulla penis?

Eva on ehdottomasti parempi, kivat persoonalliset kasvot ja oma tyyli. Vielä 5kg lisää lihaa niin avot.

Mä en taas oikein syty noista ruotsalais-blondeista.

Urheileva tyttö saa olla vähän rumempikin, koska sporttisuus tekee siitä kissemman kuin sitä hyvän näköisestä perseellään viihtyvästä toisesta tytöstä. Eva on tod. kaunis "soturiprinsessa" ja voittaa kuvitellun kauneuskilpailun. Kuitenkin kehässä veikkaisin ruotsalaisen ottavan voiton. Eikös nuo säännöt ole aika säälittävät naisten nyrkkeilyssä eikä sinne söpöön naamatauluun eli klyvitsyyn paljoa iskuja satele. Kuitenkin molemmat tytöt ovat "kuumia", vaikken naiskauneudesta mitään tiedäkkään.
Lopuksi haluaisin vielä vaatia kaikkia suomen naisia rullaluistelemaan.

masayards sanoi:
Naamasta Eva on kyllä munki mielestä nätti, mutta liijan harteikkaalta näytti ainakin linnan juhlissa.

No ohoh! Jos tyttö on 168cm pitkä ja painoa 60-63kg niin ei se nyt oikein mitenkään voi liian harteikas olla...
Ehkä ne muut siel linnanjuhlissa vaan oli sit pullasorsia...

paksi sanoi:
Olikos niin, että tuo Eva on tykästynyt enemmän tyttöihin kuin miehiin? Hyvältä se näyttää joka tapauksessa
Ainakin linnanjuhlissa oli poikaystävänsä kanssa. :jahas:

Smart sanoi:
Herranjestas, onkohan mulla penis?

Mä en taas oikein syty noista ruotsalais-blondeista.
Jälkimmäisestä lauseesta päätellen ei.

ironchef sanoi:
Kuitenkin kehässä veikkaisin ruotsalaisen ottavan voiton.
Tytöt ovat otelleet kerran kehässä vuonna 2002 silloin Frida voitti(3-0). Eva on tietysti kehittynyt parissa vuodessa toisaalta Frida on siirtynyt ammattilaiseksi tällä hetkellä 4ottelua 4voittoa.

Tietääkö kukaan muuten millä tasolla ruotsalaisten ATK osaaminen on kun Fridan kuvia on niin vähän tarjolla.

Naamasta Eva on kyllä munki mielestä nätti, mutta liijan harteikkaalta näytti ainakin linnan juhlissa.

Onhan Eva tosin harteikas naiseksi ja muutenki, sitä en kiellä. Mutta tosin mitkä olivatkaan vertailukohteet linnanjuhlissa?? Siellä sakissa näyttää väkisinkin harteikkaalta :)

Eva & Frida both rock's for real!! :kuola:

Minä liputan "Eevan" puolesta mutta kyllähän tuo "Riittakin" menisi paremman puutteessa. :D

Eva on ehdottomasti kauniimpi, eksoottisempi ja kaikin puolin upea. Fridan tapaisia blondeja mahtuu ruotsissa 13 tusinaan.

Jossain haastattelussa Eva sanoi nenänsä murtuneen kolmesti, että kyllä niillä välillä nassuunkin iskuja satelee.

paksi sanoi:
Olikos niin, että tuo Eva on tykästynyt enemmän tyttöihin kuin miehiin? Hyvältä se näyttää joka tapauksessa
Joo, eihän nyrkkeilyssä kisaava tyttö voi mitenkään olla hetero... :jahas: :david:

Emmah sanoi:
Joo, eihän nyrkkeilyssä kisaava tyttö voi mitenkään olla hetero... :jahas: :david:

Niinpä niin, sitähän minä just tarkoitin että kaikki nyrkkeilevät naiset on lesboja ja käyttävät kaiken liikenevän ajan rekalla ajeluun. :curs: :jahas:

Sekoitin varmaan sitten johonkin toiseen henkilöön.

Kyllä tuo Eva tosiaan on aivan upea nainen kaikinpuolin!
Ulkoisista avuista ei voi enää mitään sellaista sanoa, jota ei olisi jo moneen kertaan sanottu, mutta haastattelujen perusteella tyttö on myös fiksu ja sympaattinen ihminen, joten ei voi kuin ihailla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom