Eva Wahlström vs Frida Wallberg

Eva Wahlström Frida Wallberg
yle006.jpg
PortraitFrida.jpg

Eva Wahlström
EM-kilpailujen hopeamitalisti 2004
EM-kilpailujen pronssimitalisti 2001
Pohjoismaiden mestari 2004
Pohjoismaiden mestari 2004
Suomen mestari 2004
Suomen mestari 2003
Kaksinkertainen Suomen mestari 2002 (Kansallisilla ja kansainvälisillä säännöillä)
Suomen mestari 2001
Suomen mestari 2000
MM-kisojen 5. sija 2001

Frida Wallberg
AMATEUR ACHIEVEMENTS
48 WINS - 5 LOSSES
Swedish Championships 1998-03 Gold
Feenix Cup 1999 Gold
Nordic Championships 2001 Gold
European Championships 2000 Gold
World Championships 2001 Gold

Ei tytöt ole ottamassa uusintaottelua tietääkseni.
Vaikea valinta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wintikka sanoi:
Oooooh, harvemmin jaksan muijia zoomailla, mutta toi Eva kyllä on galaksin kaunein joulu!

ei riitä. kyllä galaksinkin on pakko kuulua johonkin - vielä - isompaan, eikä sieltäkään löytyisi evalle haastajaa. antaisin toisen munuaiseni jos saisin joskus edes jutella kyseisen henkeäsalpaavuuden kanssa.

tossun alla olisi pakko opetella kyllä olemaan, jos (siis todellakin hypoteettinen ajatus) evan kanssa seukkailisi - en todellakaan tahtoisi noita lapasia kovin lähelle näkökenttääni silleen vihaisessa mielessä. :D loistava nyrkkeilijäkin vielä.

Voisin nousta Evan kanssa kehään, vaikka turpaan tulisikin. Hei kamoon, kyllä meissä jokaisessa piilee pikku SM-ukko. (En puhu suomen mestaruudesta)

Wintikka sanoi:
Oooooh, harvemmin jaksan muijia zoomailla, mutta toi Eva kyllä on galaksin kaunein joulu!
Winsu-sedällä ja mulla sama maku.....voi voi... ;)

Tällä menolla mä joudun vissiin tyytymään tuohon Fridaan. Voi ei! :rolleyes:

vilma-liina sanoi:
Meinasin mennä katsastamaan Evan matsia tulevana lauantaina. Kerronko terveisiä ;)

saat sitten sen jäljellejäävän munuaiseni jos sen teet. :rolleyes:

taicaviitta sanoi:
antaisin toisen munuaiseni jos saisin joskus edes jutella kyseisen henkeäsalpaavuuden kanssa.

Onneksi ei minun tarvitse munuaista antaa, että voisin jutella Evan kanssa..
Täytynee vaihtaa muutama sana, jahka sen salilla taas nään :thumbs:

vilma-liina sanoi:
Meinasin mennä katsastamaan Evan matsia tulevana lauantaina. Kerronko terveisiä ;)

Tottakai :D

Täytyypä sanoa, että kyllä on edustavan ja persoonallisen näköinen urheilijanainen. Tatuointikin on vähintäänkin onnistunut :)

Toi kuva fridasta on erittäin hyvä....ei se oikeesti oo noin hehkee. Joten voiton vie Eva. Tosin ei hänkään mikään erikonen. Taitaa olla erillainen maku mulla kuin useimmilla täällä.

masayards sanoi:
Naamasta Eva on kyllä munki mielestä nätti, mutta liijan harteikkaalta näytti ainakin linnan juhlissa.

No höh. Loistavaa vaihtelua perus luuta ja nahkaa tytöille. Erottuu edukseen.
:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom