Etunojapunnerrukset supersarjoissa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä porukka on mieltä, jos tekis supersarjana vaikkapa penkki + etunojat tai dippi + etunojat? Onko ketään kokeillut? Ylipäätään etunojapunnerrusten hyödyntäminen tällä tavalla kiinnostaa.

Ainut vaa et noi kaikki ottaa ojentajii aika rankasti, et vaikee jaksaa tehdä noit peräkkäi :D mut kaikki erittäin hyviä liikkeit imo :D

Toki noin voi tehdä. Muistaakseni itekki oon joskus tehny jotain pushdownia ja punnerruksia kapeella käsiasennolla superina. Eikä toi yllämainittu ojentajien väsyminen haittaa välttämättä lainkan – päinvastoin se voi olla vain toivottu asia.

Itse oon käyttänyt triplasarjoissa vinopenkki kp -> ristikkäistalja -> punnerrukset sekä myös rankalainen punnerrus -> ojentajatalja -> kapea punnerrus. Yleensä joku 7-8 toistoa löytyy vielä punneruksia kahden liikkeen jälkeen.

Yleisesti ottaen monissa kirjoissa neuvotaan, ettei kehonpainoliikkeitä tehtäisi koskaan samassa treenissä vapaiden painojen tai laitteiden kanssa.

Mutta mene ja tiedä, itse en ole koskaan kokeillut. Ja tämä nyt ihan vain huomiona :)

fliessit ristikkäistaljassa superina etunojien kanssa ainakin hapotti rintaa hyvin. ei mulla muuta tuotavaa tähän keskusteluun :D

Yleisesti ottaen monissa kirjoissa neuvotaan, ettei kehonpainoliikkeitä tehtäisi koskaan samassa treenissä vapaiden painojen tai laitteiden kanssa.

Mutta mene ja tiedä, itse en ole koskaan kokeillut. Ja tämä nyt ihan vain huomiona :)

Missäs kirjoissa noin väitetään? Dippi, leuanveto etunojapunnerrukset, istumaannousut ynnä muut ns. kehonpainoliikkeet sopivat kyllä oikein hyvin vapaiden painojen kanssa tehtäviksi. Mikähän logiikka kirjoittajalla on takana ollut?

Mitä porukka on mieltä, jos tekis supersarjana vaikkapa penkki + etunojat tai dippi + etunojat? Onko ketään kokeillut? Ylipäätään etunojapunnerrusten hyödyntäminen tällä tavalla kiinnostaa.

Treenaatko Body -painotteisesti? Mitä ideaa tuolla haet ja haluatko tehdä sillä rintaa vai ojentajia? Tuo kombo tuhoaa ojentajat ennen rintaa, oletukena että lihastasapaino on kunnossa. Toki jos sulla on järkyttävän kova kestävyys, niin voi hyvin toimiakkin. Jos haet rintaan pumppia, niin Flyesit 3x superina, jonka jälkeen maksimileveydeltä smithiin punnertamaan pudotussarjaa. Jos ojentajia, niin etukäteisväsyt vaikka diamond push-upseilla -> kapea dippi v-kulmasta. Jos ei noilla ala liha palaa, niin ei millään :D Kova kestävyys tarvitaan jokatapauksessa jos pääliikkeillä aletaan ottamaan supereita, yleensä jengille riittää pääliike+eristävä tai pelkillä eristävillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Missäs kirjoissa noin väitetään? Dippi, leuanveto etunojapunnerrukset, istumaannousut ynnä muut ns. kehonpainoliikkeet sopivat kyllä oikein hyvin vapaiden painojen kanssa tehtäviksi. Mikähän logiikka kirjoittajalla on takana ollut?

Tuo kiinnostaisi itseänikin että mikäköhän ajatus tuossa on takana.

Kokeilin tänään. Viimeisinä setteinä flyes kulmassa ja perään etunojaa. Löyty se 10-12 toistoa per sarja etunojiin, en ois uskonu että kolmen liikkeen jälkeen etunojien ottaminen mukaan supereihin on näin julmaa touhua.

Suositut

Back
Ylös Bottom