Onko jollain samaa ongelmaa, itellä ei noi kädet tahdo taipua vaikka menen kuinka sen tangon alle.. Tippuu aika helposti painot.
Vinkkejä?
Ristiote. Painonnostotyylit painonnostajille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko jollain samaa ongelmaa, itellä ei noi kädet tahdo taipua vaikka menen kuinka sen tangon alle.. Tippuu aika helposti painot.
Vinkkejä?
olisi hienoa saada jonkun muunkin kanta kyseiseen liikkesseen..Henkilökohtaisesti vierastan tuota etukyykkyä pohjista, koska olen kärsinyt polven patellajänteen tulehduksista aikanaan bodikyykkyjen takia.Ei kärsi hirveästi kyykätä polvet varvaslinjan yli.Se mitä olen etukyykkyä tehnyt, niin vaakatasoon ja pysäytyksellä.
Kapealla tehtynä vaatii jo hyvää liikkuvuutta rintarangalta onnistukseen "pohjiin" asti.
Toisinaan tulee lämmiteltyä tällä ennen kyykkyä. Voisihan tuota kokeilla lämppärinä useamminkin. Pelkällä tangolla tulee tehtyä, kun puristaa niin perkeleesti yläkropassa, ettei kiekkoja voi ajatellakkaan. Liikkuvuuden lisääntyminen olisi kyllä poikaa.
Nostetaanpa tämä keskustelu ylös, ja katsotaan, herättääkö se lukijoissa edelleen yhtä radikaaleja mielipiteitä kuin aiemmin tässä keskustelussa.
Itse arvostan painonnoston voimailulajeista korkeimmalle, kuitenkaan voimanoston harrastajien maksimivoimaa väheksymättä.
Painonnosto on kuitenkin kaikista voimailulajeista ylivoimaisesti haastavin, ja mielestäni pitkälti sen haastavuuden vuoksi monet voimailijat sitä niin kärkkäästi arvostelevat. Hyväksi painonnostajaksi tullakseen täytyy erilaisten fyysikaalisten ominaisuuksien olla täysin eri tasolla kuin voimanostossa, sillä tekniikalla ja sen vaatimilla fyysisillä ominaisuuksilla on lajissa niin suuri merkitys, mutta ellei jatkuvaa maksimivoimatason nousua tapahdu, ei myöskään painonnoston tuloksissa tapahdu muutosta.
Kaiken kaikkiaan painonnostolla on kaikkiin muihinkin urheilulajeihin minun mielestäni ainoastaan positiivista vaikutusta, toisin kuin jäykistävällä voimanostolla.
Hyväksi painonnostajaksi tullakseen täytyy erilaisten fyysikaalisten ominaisuuksien olla täysin eri tasolla kuin voimanostossa, sillä tekniikalla ja sen vaatimilla fyysisillä ominaisuuksilla on lajissa niin suuri merkitys, mutta ellei jatkuvaa maksimivoimatason nousua tapahdu, ei myöskään painonnoston tuloksissa tapahdu muutosta.

) 2 x 6*105 kg syvälle taisin viimeksi ottaa kun se ihan ohjelmassa oli. Ei ole nuo reiskat tehty voimailuun..pystypunnerruksissa alkaa 70 kg sarjapainojen jälkeen kolottelemaan olkapäätä (teen yleensä rinnan jälkeen), mutta vauhtipunnertamalla saa tietty enemmän rautaa ylös & vähemmän kolotuksia.