Että voi olla vaikeeta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ted
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Ted

Onko ihminen pohjimmiltaan näin laiska,vai miten se voi olla "niin raskasta"mennä salille vain sen takia että on kesälomaa.Välillä naurattaa ja välillä hävettää ja sen takia mä meenkin nyt salille piiskamaan itteäni.Oletan että muillakin on samalaisia "vaikeuksia".

Itse asissa ei ole.Kyllä joskus vituttaa ja laiskottaa,mutta kun itteään raippaa turpaanveto meinigillä niin kyllähän sinne salille tulee lähdettyä.Poikkeuksetta :curs:

Ei ole mitään vaikeuksia lähteä salille kesällä. Eikä hellekkään oo pahemmin vaivannu, onpahan vaan vähemmän porukkaa salilla ja pystyy keskittymään 100%.:)

Tosiaan kesälomalla ehtii paljon paremmin salille, kun työ ei haittaa treenejä. Pääsee vääntämään milloin huvittaa eikä tarvitse töiden takia jättää treenejä iltamyöhälle. Helteeseen pätee vanha sanonta: "Lämmin ei tee kasvavalle pahaa".

Originally posted by Ted
Onko ihminen pohjimmiltaan näin laiska,vai miten se voi olla "niin raskasta"mennä salille vain sen takia että on kesälomaa.Välillä naurattaa ja välillä hävettää ja sen takia mä meenkin nyt salille piiskamaan itteäni.Oletan että muillakin on samalaisia "vaikeuksia".

Pysy kotona, jos et salille viitti mennä.
Jos on tavoiteet ja on suht tosissaan treenaa niin tälläiset ongelmat ei ole mahdollisia.
Aina pitää olla tavoite ja selkeä sellainen:thumbs: ja tietysti mahdollinen esim. alussa 1 kg paino lisää kuukaudessa.

Kesällä on todella helppo käydä salilla, kun ei ole muita asioita (työ/koulu). Itsellä tosin nyt sairastumisen takia kohta viikon tauko, mutta ensiviikolla olisi tarkoitus mennä taas salille.

Salilla on aivan pirun hauskaa. Suorastaan hysteeristä.

Vakavasti puhuen, missään ei herää niin hyvin loppupäiväksi. Kunnon tappotreeni --> Saunassa tappolöylyt --> Tapposuihku, vuorotellen kylmää ja kuumaa vettä = Tappohyvä olo, jota ei vaihtais mihinkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom