- Ikä
- 40
Mäyräkoira sanoi:Nykyään tuo rasisti-kortti on vaan niin helppo vetää
Kyllä, mua on sanottu rasitiksi sen takia kun en vaihtanut takuseen kuullokkeita joista oli johto keskikohdalta viiltynyt auki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäyräkoira sanoi:Nykyään tuo rasisti-kortti on vaan niin helppo vetää
J_mp sanoi:Tuo pitää niin paikkaansa! Olen muutaman kerran joutun jankaamaan asioista mannejen kanssa ja voin vain kuvitella millaista se on niille selvittää, että et nyt pääse sisään tänne. Ei semmosta rautalankaa ole tehty, että 3 kerralla uppoaisi.
J_mp sanoi:Kyllä, mua on sanottu rasitiksi sen takia kun en vaihtanut takuseen kuullokkeita joista oli johto keskikohdalta viiltynyt auki.
\o_Mike sanoi:Vastavetona vain 4 ovimiehen testiryhmä. Käsi ylös kellä on ollut usein ongelmia romanien kanssa? Ja että heidän pääsyn evääminen on pienempi paha ravintolalle ja muille asiakkaille?
_0/
Iqhmael sanoi:Karpon Hannu esitti ohjelmassaan jokunen vuosi sitten tähän aiheeseen liittyen jonkun jutun. Jossain pienellä paikkakunnalla paikallisia romaaneja ei päästetty MINNEKÄÄN. Kaikki kioskit, kaupat, ravintelit jne oli sulkenu ovensa romaaneilta. Toki juttu ei kertonut, että pääsikö jonkun muun suvun edustajat noihin paikkoihin vai koskiko porttikielto vain tuota paikallista romaaniyhteisöä. Uskon kuitenkin että ite ne on kussu omat mahdollisuudet asioida paikoissa.. yleensä ne ei muuta tee ku reistoo!
Paikkakunnalla, mistä ite oon kotoisin, ei päästetä paikallisia romaaneita huoltoasemille ja baareihin kuin suvun vanhin vaimonsa kanssa ja heissäkin on välillä jo aivan liikaa..
Ei pilkun vittuilua, mutta kun sanot että "pukeutuu fiksusti" antaa se kuvan siitä että joka romani pukeutuu typerästi: ja se ei ole rasismia? syrjitään vaatteiden perusteellaRichard75 sanoi:Tuohon käytän jo nykyään sitä taktiikkaa, että kun olen tehnyt selväksi että ei todellakaan pääse sisään ja manne alkaa avata suutansa jankatakseen, niin katkon jokaisen manne alkavan lauseen komentamalla päälle että oliko tässä vielä jotain epäselvää ja eikö se mene jo perille että asia ei tästä muutu mihinkään vaikka kuinka siinä selittäsit.
Tosiaan meillekin pääsee 2-3 tuttua "mannea" jotka ei liiku niiden omissa porukoissa, ja pukeutuu fiksusti, joten syrjinnästä paikkaa ei voida syyttää.
Mike sanoi:Vastavetona vain 4 ovimiehen testiryhmä. Käsi ylös kellä on ollut usein ongelmia romanien kanssa? Ja että heidän pääsyn evääminen on pienempi paha ravintolalle ja muille asiakkaille?
Loput sitten varmaan vaan harhautti myyjiä ja vartijoita vai? ;)Ruutiukko sanoi:Joskus jotain hyvääkin...eilen oli positiivinen kokemus mustalaisista, todistin kuin vain 3 kansallisasuista viidestä eli 60% yritti varastaa tavaraa kaupasta...yllätyin itsekin tästä :D
kodinputkimies sanoi:kyllä se on niiden oma vika kun eivät pääse minnekkään! 1% koko porukasta osaa käyttäytyä! niin paljon on omaa kokemusta noista... juhannukset on menny ihan pilalle mannejen sekoilujen takia!
Onska sanoi:Noista puukko hommista tuli mieleen että eikös puukko kuulu niiden kansallisasuun ja siksi saavat kantaa niitä mukanaan? noin olen kuullut mutta liekö
Täälläkin monesti jo joidenkin kaupan kassoilta huudetaan että tänne ei ole lupaa tulla kun äänen kuulee jo ovelta ketkä sieltä ovat tulossa. Yhdeltä tutulta tuli mustalainen kysymään kännykkää puukon kanssa tämän tultua kebabilta. (känny lähti)Lievätkö yhdistäneet voimansa?
Rehtiäkin heitä on esim tämän paikkakunnan uimalassa saattavat he saunassa jutella mukavia yms. ja lisäksi löytyy yhden huonekalukaupan omistama veljespari jotka mukavia myös.
Odottakaas muuten sitten kun tommonen heimopäällikkö kuolee. Alkaa simmonen kansaenvaellus kaupoissa yms kun hautajaisia alkaavat järjestämään ettei sekaan mahu! kokemusta on
Näpistelijä menetti hameensa valtiolle
(11.06 20:28) 31-vuotiaan porilaisnaisen pitkää rikossarjaa yritettiin katkaista Porin käräjäoikeudessa erittäin poikkeuksellisella tavalla. Laajaa myymälänäpistyssarjaa Porissa ja myös Kokemäen ja Huittisten seuduilla tehtailleen naisen arvokas kansallispuku tuomittiin valtiolle. Nainen on rötöstellyt pikkuliikkeissä ainakin 27 kertaa. Kansallispukunäpistyksissä on viety mitä erilaisempia tavaroita. Hameen uumeniin on kätketty jopa moottorisaha ja erilaisia sähkötyökoneita.
http://www.satakunnankansa.fi/pikauutiset/#