Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Espoosta jotain salia, johon ei tarvitse sitoutua pitkäks aikaa ja mielellää ei mitään avaus+avainkortti maksuja tai muuta ? :D
Kaupungin salit ainoa vaihtoehto? :/
Löytyiskö Espoon Keskuksen Fit1-salilta joku toinen treenikaveria tarvitseva jantteri (tai miksei joku böönaki ) ikähaarukasta 17-30v. Olis siistiä saada joku gymbuddy, joka ymmärtäis salihommista jonkun verran ja treenais kans tavoitteellisesti useempana päivänä viikossa!
Kävipä tsägä että satuin lukemaan tämän. Olin jo aikeissa hommata salille jäsenyyden, mutta taidan nyt tämän jälkeen kuitenkin vielä harkita. Olen kovasti koittanut löytää uutta kotisalia, mutta hankalaa tuntuu olevan.Löytyis kai muuten, mutta itellä tuli nyt mitta täyteen tämän salin kanssa.
Päivällä viivästyneestä sopimuksen uusimisesta veloitettiin 15€ lisämaksu, kassaneidin kommentilla "en mä näitä sääntöjä keksi", ja nyt kortin kotiin unohtaneen tyttöystävän sisään päästäneenä minulle soitellaan, että pitäisi maksaa 100€ sakkomaksua. Selvittelyjen jälkeen hinta puhelimen neidin mukaan 15€, ja sopimuksen mukaan 25€, eli enemmän kuin kertamaksu. "Kiitos jäsenyydestäsi". Puhelimessa neiti vielä mainitsi, kuinka halvat heidän hintansa ovat. Ei tunnu enää näiden jälkeen kovin halvalta.
Eipä ole millään muulla salilla sakotettu, jos kortti on jäänyt kotiin ja tulet matkan takaa treenaamaan.
Kassan väki ei koskaan moikkaa sisälle tullessa, salilla pidetään silloin tällöin etuovella jotain ihmeen henkkari/salikortti tarkastuksia, eikä tyyliin mitään asioita voi hoitaa kassalla ilman henkkareita ja salikorttia. Pitääkö ne olla kädessä ja esillä, jotta saa moikkauksen takaisin?
Itse en kaappeja koskaan varaillut lukolla, mutta miesten ja suht tyjällä naisten puolella kaappeihin jätetyt lukot laitettiin salin toimesta muutaman päivän varoitusajalla "lappu ovessa"-ilmoituksella paskaksi, eikä tästä kompensoitu asiakkaita millään tavalla. Kehtasivat vielä peitellä tekemisiään seuraavalla viikolla viestillä "kaappeihin tunkeuduttu voimalla, lukkoja hajoitettu, luultavasti varkaita". :face:
Lisäksi yksi päivä joku iso kiho pukumiesten kanssa käveli ympäriinsä salilla, katteli paikkoja, ja jaksoivat valittaa jollekin nuorelle sällille, ettei täällä saa pelkät sukat jalassa olla sisällä. Kuka helvetti välittää? :whip:
Kannussillanmäen väestösuojan sali ei ole ollenkaan huono paikka, mutta kesä- ja talvitauot katkovat treeniä. Espoon keskukseen on aukeamassa myös uusi sali, joka on 24/7 ja vielä halvempi, kuin Fit1. Suosittelen nyt omien kokemusten ja asiakaspalvelun tason takia pysymään yleisesti kaukana näistä Fit1-ketjulafkoista.
Nauti kuitenkin treenistäsi, varustus on perustasoa ja riittää treenin läpiviemiseen monella eri tapaa.
<- Fit 1 asiakaspalvelu ja asiakas.
Alkaa loppumaan vaihtoehdot kesken...
Hmm... Pannaan harkintaan, mutta tuskin, ei oikein tuntunut Fressikään ihan mun jutulta.Nigster hei, onko 51€/kk sopiva vuokrahinta Fressin kortista? Omani vois olla tarjolla..
Pari testattu, mutta noissa on aina ongelmana paskana olevat laitteet ja parittomat ja/tai vääntyneet käsi-/levypainot.Espoon kaupungin kellarisalit, jossa kovimmat jätkät treenaavat!
Pari testattu, mutta noissa on aina ongelmana paskana olevat laitteet ja parittomat ja/tai vääntyneet käsi-/levypainot.
Tämä se alkaa olemaan ongelma Elixiallakin. Taas alkanut mietityttämään salinvaihto.