Espoon pakkislaiset

Et kai vaan ollut tiistaina Lepuskin urheilupuiston salilla? Siellä käy niin vähän naisia, että harvat jäävät mieleen.

Enpä ollut minä, kun tällä hetkellä nautiskelen lomasta Sisilian auringon alla ;) Ja nyt muutenkin salitaukoa jo kolmas viikko menossa, -ensiksi flunssan, nyt matkan takia.

Ja JeiS, kerran erehdyin Lasarille joskus 11 pintaan, ja totta tosiaan, eläkeläisiä täynnä. Tuolloin oli meikäläisellä maksimien kokeilu vuorossa, niin olipahan papparaisilla ihmeteltävää. Yksikin tuli maastavedon jälkeen tohkeissaan kysymään "Nostitko sinä sen? Nostitko? Ihanko totta, että nostit sen?!" :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niittarin classic gym vielä hengissä?

Classic Gym - back to basics - voi valita pelkästään tampereen tai oulun ja mikäli tän Classic Gym Espoo - Classic GYM on tarkotus toimia tuon niittarin gymin sivuna, on tulos kohtuun heikko; eihän tuossa ilmoiteta osoitettakaan.

Edit: Luulen löytäneeni osoitteen: tossa alkon vieressä? Pitänee käydä tutustumassa. Nykysen salin ruuhkaisuus ja laitteiden/painojen vajavaisuus alkaa tulemaan korvista ulos.

Hengissä on ja sali voi hyvin. Hyvät reenit siellä voi vetää. Kanssareenajat on asiallisia ja omistaja on erittäin mukava kaveri.

Ei sattuis olemaan auki tän viikon la & su?

Nykyinen sali on nuo lomapäivät kiinni, joten voisin käydä silloin tutustumassa.

Ei siellä normaalisti ole päivystystä viikonloppuna. Et viikolla joutuu käydä hoitaa kortit. FB-sivuilla on yhteystiedot, eli kandee soittaa.

Ei siellä normaalisti ole päivystystä viikonloppuna. Et viikolla joutuu käydä hoitaa kortit. FB-sivuilla on yhteystiedot, eli kandee soittaa.

Aivan joo, siellä oli toi korttisydeemi. Pitänee käydä ens viikolla tsekkailemassa (näyttäis olevan vastaanotto kiinni maanantainakin lomien vuoksi). Ainakin kerran haluaisi käydä treenailemassa tuolla jollakin kertakortilla ennen kun ostan "aikaa"

Kokeilemaan pääsee perinteisesti ekan kerran ilmaiseksi.

Sounds good, tiistaina käväsen. Kattelin tuosta arvosteluja ja vertasin sitä hintaluokkaan ja jos on sinne päinkään minkä kuvan oon saanut niin vaihtuu kyllä sali.

Bongattu ensinmainitulta tänäiltana! Vahva epäilys.

Hähää, en ollut minä :D Sitäpaitsi minä oon aamusaleilija ja kartan ruuhkaisia iltoja ;)
Maanantaina yritin käydä Laaksolahden puntilla, mutta sepä olikin kiinni, joten tänään uutta yritystä putkeen. Jospa sitä taas pääsisi raudan makuun lomailun ja sairastelun jälkeen.

Noniin, käväsin kattelemassa. Heittäisin parit ruusut ja risut perustuen omaan pieneen kokemukseeni.

Ruusut
- Tärkeimmät laitteet ja platformit löytyy.
- Treeniaika aamu 5:stä ilta 24:ään; treenaamaan pääsee avainkortilla millon itse haluaa. Tästä iso plussa.

Risut
- Joitakin laitteita ja platformeja jää kaipaamaan, joka on toisaalta enemmän kuin ymmärrettävää kun ottaa huomioon paikan koon.
- Ei yhtä edullinen kuin mitä sain ymmärtää; hinnasto keskimäärin* Mayor's Gymin tasoa (riippuu vertaako normaali-, vai jäsenhintoihin). Näkisin siis kohtuun hintavaksi suhteutettuna paikan kokoon, sijaintiin ja laitteiden määrään.

* 3 kk Mayor's Normaali 180€, 3 kk Classic Gym 135€, 3 kk Mayor's Jäsen 120€

Näkisin siis kohtuun hintavaksi suhteutettuna paikan kokoon, sijaintiin ja laitteiden määrään.
Classic Gymin sijaintihan on autoilevan espoolaisen näkökulmasta mitä mainioin. Kauppakeskuksessa on aina vapaata ja naiskuskillekin riittävän väljää parkkitilaa tyrkyllä.

Lepuskin Fressi on eri sarjaa muiden Fressien kanssa, koska se on entinen Danafitness = entinen Tapiola XL Gym, joka oli gladiaattori-Ounaskarin kyhäämä ja omistama, Danafitnessin sitten myi Fressi-ketjulle. Mutta painot ja pääosin vehkeet on sitä vanhaa (hyvää) perua ja kävijäkuntaankin mahtuu keskivertoketjusalia enempi nk. vakavammin treenaavaa porukkaa, jos kyseisenlainen osittainen ilmapiiri sattuu kiinnostamaan.

En treenaa vakkarina tuolla, vaikka kortti sen salliikin (toisen Fressin jäsenyys), mutta välillä käyn.
En myöskään vakkari, mutta sen verran monta kertaa käynyt että mielipide muotoutunut. Samaa mieltä että ei kannata teilata Fressi -logon takia.

Mielestäni varsin hyvä punttis, tosin herkästi saattaa ruuhkautua. Jos pystyy käymään epätavallisina aikoina on kyllä bueno.

Noniin, käväsin kattelemassa. Heittäisin parit ruusut ja risut perustuen omaan pieneen kokemukseeni.

Ruusut
- Tärkeimmät laitteet ja platformit löytyy.
- Treeniaika aamu 5:stä ilta 24:ään; treenaamaan pääsee avainkortilla millon itse haluaa. Tästä iso plussa.

Risut
- Joitakin laitteita ja platformeja jää kaipaamaan, joka on toisaalta enemmän kuin ymmärrettävää kun ottaa huomioon paikan koon.
- Ei yhtä edullinen kuin mitä sain ymmärtää; hinnasto keskimäärin* Mayor's Gymin tasoa (riippuu vertaako normaali-, vai jäsenhintoihin). Näkisin siis kohtuun hintavaksi suhteutettuna paikan kokoon, sijaintiin ja laitteiden määrään.

* 3 kk Mayor's Normaali 180€, 3 kk Classic Gym 135€, 3 kk Mayor's Jäsen 120€

Kuka ottaa 3 kk kortin ja maksaa jäsenmaksun? Classic on vuodessa 420 euroa kun mayor's on jäsenille 480 vuodessa.

Classic Gymin sijaintihan on autoilevan espoolaisen näkökulmasta mitä mainioin. Kauppakeskuksessa on aina vapaata ja naiskuskillekin riittävän väljää parkkitilaa tyrkyllä.

Onhan se joo. Itse en vaan omista autoa.

Kuka ottaa 3 kk kortin ja maksaa jäsenmaksun? Classic on vuodessa 420 euroa kun mayor's on jäsenille 480 vuodessa.

Kieltämättä oli huono esimerkki ottaa tuo 3 kk kortti jäsenmaksun kanssa vertailuun. Otin sen puolvahingossa esiin, sillä itse harkitsen sen ostamassa (classicille siis). CC on absoluuttisesti halvempi kuin Mayorsia mikäli ei löydy jäsenkorttia, totta töriset. Silti vähän kahden vaiheilla kummalle ostaisi kortin.

Itelle Mayor's on liian kaukana, ajan classicille 10 minuutissa autolla. Tulis vielä kalliimman salikortin lisäksi bensakulut päälle. Saahan sillä mayor'sin hinnalla vähän lisää hilavitkuttimia käyttöön.

Itsellä on kymppikerta meijerille ja kuukauskortti Classicille. Hyvät reenit on itte pystyny Classicilla vääntämään. Omassa reenissä en oo koskaan jääny kaipaamaan mitään ihmeitä. Tietysti toi kymppikerta Meijerille mahdollistaa sitten erinäköset hilavitkuttimet esim. kerran viikkoon. Classicille ittellä matkaa n. 7 min. Meijerille menee autohallin kautta pukkariin aikaa n. 25 minuuttia. Ruuhka-aikana melkeen 40 min.

En myöskään vakkari, mutta sen verran monta kertaa käynyt että mielipide muotoutunut. Samaa mieltä että ei kannata teilata Fressi -logon takia.

Mielestäni varsin hyvä punttis, tosin herkästi saattaa ruuhkautua. Jos pystyy käymään epätavallisina aikoina on kyllä bueno.

On kyllä hyvä sali ja uima-allaskin löytyy. Harvassa paikassa on käsipainoja 75 kiloon asti, mutta Lepuskin Fressiltä löytyy.

Espoosta jotain salia, johon ei tarvitse sitoutua pitkäks aikaa ja mielellää ei mitään avaus+avainkortti maksuja tai muuta ? :D
Kaupungin salit ainoa vaihtoehto? :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom