Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on etelästä (Cadiz) kokemuksia, opiskelevalle nuorukaiselle 25e/kk, salin perustaja/pitäjä oli joku kauhee mestari kamppailulajeissa, pyttyä ja plakaatia oli seinät täynnä. Tilat oli kyllä pienet, varustelu ok, mulle tosin käy aika perusvehkeet.
Eihän vaan salin nimi ollut Hercules ?
Kuulostaa vain samalta kuin missä itse kävin Cadizissa ollessani.
Toinen asia mikä jäi salista mieleen niin siellä soi aina Darude..tämä siis viisi kuusi vuotta sitten :D
. Itse viime vuonna hoitelin muutaman treenin kyseisellä salilla...Tappavan kuuma siellä kyllä oli (oli kyllä kuuma kesä Cadizissakin) ja omaan hikeen meinasi moneen otteeseen liukastua.No ainakin lisäravinteet oli kalliimpia kuin Suomessa, mitä tuossa kesäkuussa käydessäni katselin. Mutta olihan siellä ainakin reenivaatteita todella edullisesti, siis esim. Puman ja Adidaksen paitoja ja housuja.Decathlonista ainakin suosittelen, että haet tarvikkeet ja lisäravinteet. On nimittäin poskettoman halpa kauppa :thumbs:
Herätetään ikivanha ketju... Olisi ajatus mennä 4vkon matkalle espanjaan varmaankin tuonne Malagaan niin onkohan siellä mitään kunnon salia vapailla painoilla ja taljoilla varustettuna? Onko halvempaa vuokrata sieltä asunto vai ottaa hotelli neljälle viikolle?
Barcelonassa riittävä sali? Viikon ollaan, joten pitäisi saada kertakäyntejä tai viikkokortin ostettua.
Herätetään ikivanha ketju... Olisi ajatus mennä 4vkon matkalle espanjaan varmaankin tuonne Malagaan niin onkohan siellä mitään kunnon salia vapailla painoilla ja taljoilla varustettuna? Onko halvempaa vuokrata sieltä asunto vai ottaa hotelli neljälle viikolle?
Et vaan pitäs kevyttä viikkoa ja ottas lomaa ihan rennosti? :D
Itellä oli ajatus pitää reenileiri just se 4vko ja ettii joku kova sali mutta jos oikeesti meinaat ettei siellä kunno saleja oo nii pitää varmaa miettii joku toinen halpa maa matkustaa![]()