Ardilla sanoi:Asuin vuoden 2002-2003 Valenciassa, kävin sellasella salilla kun FORMA SPORT, ja siellä makso 6kk kortti joku 80€.
Ei kuulosta pahalta. Jos korttia ei saa kolmeksi kuukaudeksi, tuon voisi melkein kuitenkin maksaa. Eihän se olisi kuin 26 euroa kuukaudelle.
Salikultturissa ei mitään kummallista, pyyhettä käytetään (siis hikipyyhettä) laitteissa, ja sitten läpsyjä suihkussa.
Eli läpsyt on hankittava. Onneksi siellä käytetään hikipyyhkeitä - se on ainut sivistynyt tapa meille sikahikoilijoille.
Saunakin löytyy... Oli ainakin mun mielestä oikein miellyttävä paikka. Niitä saman ketjun lafkoja oli 2 Valenciassa, ja niissä kai voi käydä molemmissa, mä en tosin käynyt kun toisessa.
Joo, otan neuvosta vaarin ja käyn tutustumassa mestaan. Toivottavasti se on suht lähellä meidän kämppää.
Voi kun itsekin pääsis takas Espanjaan asumaan!!! vähän kade olen
Olen kyllä tosi intona! Mutta voithan sinäkin käydä siellä lomailemassa, vaikkei ihan pitmemäksi aikaa voisikaan. Ei se ole sama, tiedän, mutta kuitenkin.
Niin ja lukollisiin lokeroihin pukuhuoneessa piti tuoda oma lukko.
Ai caramba! pitänee sit hankkia sellainenkin.
Painot on kyllä kiloissa niinkuin täälläkin.
Kiitos hyvistä vinkeistä. Onko muita (näille sivuille kuulumattomia) vinkkejä ravintoloista tai muista mielessä?