Mua patistettiin hyvän ystävän toimesta HETI eron jälkeen siirtymään etiäpäin, eli pistämään verkkoja vesille eli vonkaamaan ja olemaan vongattavana. Ihmettelin sitä silloin, enkä olisi ollut moiseen halukas, koska en ollut eroa vielä käsitellyt kunnolla, eikä todellakaan tehnyt yhtään naista mieli, Kyllikki Nyrkkiä ehkä lukuunottamatta. :D
Sitten kun kumminkin toimin ainakin lähes neuvojieni neuvojen mukaan, piristi huomata, että jopa Oulun kaltaisessa pikkukaupungissa on n. 30-v viksuja, kivoja ja sinkkuja naisia ihan useitakin, siis sellaisia, ketkä olisivat minunkin makuuni suurin piirtein olleet. Mitään vakavampaa tai pitkäaikaisempaa suhdetta ei vielä 2003 silti tullut ja hyvä niin. Kumminkin tarkentui se, millainen nainen mua fyysisesti todella kiinnostaa ja seksuaalisesti sytyttää. Aina jaksetaan sauhuta luonteen tärkeydestä, mutta olen kyllä huomannut, että jos fyysinenKIN puoli ei skulaa, niin koko suhde kaatuu joskus omaan mahdottomuuteensa. Seksin suhteenkin voi tosin nähdä vaivaa ja koettaa saada sitä toimimaan, mutta hyvä on myös tunnustaa itelleen perustavaa laatua olevat tosiasiat. Jos jonkunlainen ihminen ei sytytä, niin ei sille mitään mahda, pitää löytää sellainen, joka sytyttää.
Eli itelle eron hyvinä puolina:
- toiveikkuus naisten suhteen, tyyliin "Hei, mualimassa todellakin ON vielä sinkkuna useitakin kivoja ja älykkäitä naisia! Ei hätää."
- oppi itestään paremmin/tarkemmin sen, millainen nainen sopii mulle fyysisessä mielessä eli kiihottaa.
Täysin samaa mieltä rinkun ja Miken kanssa parisuhteen menemisistä. Ehkä toi asia on mulle helpompaa, kun olen reeniä lukuunottamatta aika kotikolli, mulle passaa rauhallinen oleilu kotona, en kaipaa mitään säpinää enkä vauhtia pahemmin. Jos sitten alkaisi tulemaan mun vähäisistä menemisistä enemmälti marinaa, niin olisi ensin vakavan keskustelun paikka ja jos se ei auttaisi, niin eron paikka. Tietty lapsiperheellä toi on vielä ihan eri asia, josta en edes teeskentele tietäväni juuri mitään (mitä nyt pari ystävää on nykyään perheen isiä ja ovat kokemuksiaan kertoilleet). Silloin pitää varmasti useimmiten järkätä menot lasten mukaan, mutta kumminkin, rakastani lainaten "Perheen tärkein ihmissuhde on isän ja äidin välinen suhde, sen mukana perhe joko kaatuu tai pysyy ja paranoo." :haart: